heippa!
olen 25 vuotias nainen joka nyt on onnellisesti raskaana.=) tosin yritystä on takana yli 5 vuotta. mitään vikaa ei ole löytynyt kummastakaa, paitsi että todella epäsäännöllinen kk kierto.
nyt sitten tokaa kertaa raskaana ensimmäinen meni kesken viikolla 9. nyt siis olen viikolla 11.
onko muita jotka on monta vuotta yrittänyt ja nyt vasta tärpännyt?
yhdessä vaiheessa en ajatellut muuta kun tätä vauva asiaa mutta sitten päätin että antaa olla jos ei ni ei. mutta sitten luonto hoiti homman.=)
mitää hoitoja tai muuta emme ole käyttäneet. kaikki testit on tehty mutta mitään ei vaan löytynyt. nyt kuitenkin tärppäsi.
5 vuotta yrittänyt
4
540
Vastaukset
- nkp1
Olen nyt kymmenennellä viikolla raskaana ja tätä lasta on tehty 7 vuotta. Täytän 25v ja jouduttiin tekemään keinohedelmöitys.
- Pitkä odotus
Onnea!
Olen myös 25v nainen ja yritettiin 5 vuotta ennen kuin tärppäsi. Olen nyt ensimmäistä kertaa raskaana. Meillä löytyi testeissä vähän vikaakin. Mua ei oikeastaan enää kiinnostanut koko vauva asia kun ajattelin että turha aina pettyä. Ilmeisesti auttoi kun lopetti asian ajattelemisen kun yllättäen olinkin raskaana. Nyt on 28.rv menossa. Meillä oli aika varattuna hoitoihin mutta ei onneksi tarvinnut sinne sitten lähteä! (Mies varasi ajan vaikka olin jo luovuttanut) - hjk
Joo, meilläkin kului aikaa 5 vuotta .Kolme kertaa varattiin aika tarkempiin tutkimuksiin, mutta jotenkin se vaan tuntu vaikeelta ja vastenmieliseltä ajatukselta ja aina peruttiin. Maaliskuussa peruttiin viimesin aika ja aattelin täysin kypsänä et saa sit vauvat jäädä, on sitä elämässä muutakin tarkotusta. Siitä kaks viikkoo ja vauva sai alkunsa ja nyt jännätään, millon synnytys käynnistyy...
- mayapapaya
olen 26v, mulla meni vain 3kk sen jälkeen ku lopetin pillerit.
Mutta tuli va miele tosta mitä sanoit että yhess vaihessa et ajatellu muuta ku vauva asiaa. Mäkin alussa en ajatellu mitää muuta ku vauva, ja joka kerta pettyin ku raskaustesti näytti neg. Mutta ku luovin asiasta niin se tärppäsi heti:)
Joskus stressi voi vaikuttaa miksi ei heti tulee raskaaksi, näin ainakin luulen.
Että onnea vaa ja hyvää odotusta sulle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750