hei!
Olen hiukan risti riitaisessa tilanteessa, pari vuotta sitten olin hoikka kuin mikä ja lääkärini alkoi olla jo huolissaan tuolloin painoin 45 kiloa ja olin saman pituinen kuin nyt 165 cm. Noh vihdoin paino alkoi nousta ja pääsin yli 50 kilon. viime vuonna paino alkoi noustakin liiankin kovaa tahtia jolloin painoni oli parhaillaan 61 kiloa. nyt olen koittanut pitää diettiä yllä ja olen saanut itseni taasen kohtuu painoon 56,5. Tosin mietin onko tuo pakko mielteinen laihdutus taas iskemässä minuun, lihavuuden tunne painaa mielessä jatkuvasti, vertailen itseäni muihin ja tunnen olevani kaikkia lihavempi, ruokapakettejen kalori taulokut katson viimeisen päälle, ja viime viikolla hankin 10 päivän teho dietti kuurin luontaistuote kaupasta. Iloitsin hulluna kun mahduin taas 34 koon farkkuihin. Kaikki tämä viime aikainen hulina on kuitenkin pysynyt ainoastaan omana tietonani kavereilla tuskin on tietoakaan dietti kuureista tai lisäravinteista joita popsin. Lisäksi huomasin eilen elokuvaa katsoessani että kaikki yli hoikat ihmiset olivat mielestäni upeita, kaveri kauhisteli kuinka laiha leffan pää henkilö oli kun minä puolestani ihailin hänen kauniisti paistavia solisluitaan. Tiedän että olen normaali mitoissa tällähetkellä ehkä hiukan pyöreähkökin muihin tämän foorumin tyyppeihin verrattuna. Mutta kysynkin nyt millä saisin mielenrauhan, ja että diettistä tulisi mieluisa eikä itsetuntoa tuhoava piina.?
alva syömishäiriö(kö)
3
570
Vastaukset
- mari__
älkää ihmiset välittäkö lukuisista kirjoitus virheistä, esim tuo otsikko: alva syömishäiriö(kö)
= alkava syömishäiriö(kö)
:) - mehka
Vältyt pahalta syömishäiriöltä jos kerrot asiasta jollekin.. luotettavalle kaverille, terkkarille, äidille, poikaystävällesi. jollekin, jolle kerrot, että aiot laihduttaa. Pyydä, ettei hän puutu siihen, ellei ala menemään yli. Samalla hän katsoo perääsi. Itse tein näin, sairastuis syömishäiriöön ja pelastauduin tarpeeksi ajoissa, kun tämä uskottuni otti minua niskasta kiinni kun en itse älynnyt. Kaverisuhde säilyi enkä ole katkera koska olin itse pyytänyt häntä tekemään niin.
- mitkä
sun mitat nyt sit on? mite se sai sut järkii? yleensähä sitä ei usko ketää ja tekee iha vaa mitä päässä ja navan ympäril pyörii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691