hei!
Olen hiukan risti riitaisessa tilanteessa, pari vuotta sitten olin hoikka kuin mikä ja lääkärini alkoi olla jo huolissaan tuolloin painoin 45 kiloa ja olin saman pituinen kuin nyt 165 cm. Noh vihdoin paino alkoi nousta ja pääsin yli 50 kilon. viime vuonna paino alkoi noustakin liiankin kovaa tahtia jolloin painoni oli parhaillaan 61 kiloa. nyt olen koittanut pitää diettiä yllä ja olen saanut itseni taasen kohtuu painoon 56,5. Tosin mietin onko tuo pakko mielteinen laihdutus taas iskemässä minuun, lihavuuden tunne painaa mielessä jatkuvasti, vertailen itseäni muihin ja tunnen olevani kaikkia lihavempi, ruokapakettejen kalori taulokut katson viimeisen päälle, ja viime viikolla hankin 10 päivän teho dietti kuurin luontaistuote kaupasta. Iloitsin hulluna kun mahduin taas 34 koon farkkuihin. Kaikki tämä viime aikainen hulina on kuitenkin pysynyt ainoastaan omana tietonani kavereilla tuskin on tietoakaan dietti kuureista tai lisäravinteista joita popsin. Lisäksi huomasin eilen elokuvaa katsoessani että kaikki yli hoikat ihmiset olivat mielestäni upeita, kaveri kauhisteli kuinka laiha leffan pää henkilö oli kun minä puolestani ihailin hänen kauniisti paistavia solisluitaan. Tiedän että olen normaali mitoissa tällähetkellä ehkä hiukan pyöreähkökin muihin tämän foorumin tyyppeihin verrattuna. Mutta kysynkin nyt millä saisin mielenrauhan, ja että diettistä tulisi mieluisa eikä itsetuntoa tuhoava piina.?
alva syömishäiriö(kö)
3
566
Vastaukset
- mari__
älkää ihmiset välittäkö lukuisista kirjoitus virheistä, esim tuo otsikko: alva syömishäiriö(kö)
= alkava syömishäiriö(kö)
:) - mehka
Vältyt pahalta syömishäiriöltä jos kerrot asiasta jollekin.. luotettavalle kaverille, terkkarille, äidille, poikaystävällesi. jollekin, jolle kerrot, että aiot laihduttaa. Pyydä, ettei hän puutu siihen, ellei ala menemään yli. Samalla hän katsoo perääsi. Itse tein näin, sairastuis syömishäiriöön ja pelastauduin tarpeeksi ajoissa, kun tämä uskottuni otti minua niskasta kiinni kun en itse älynnyt. Kaverisuhde säilyi enkä ole katkera koska olin itse pyytänyt häntä tekemään niin.
- mitkä
sun mitat nyt sit on? mite se sai sut järkii? yleensähä sitä ei usko ketää ja tekee iha vaa mitä päässä ja navan ympäril pyörii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780