mie en yleensä valita saamastani palvelusta, ja mielestäni mikkelissä on suhteellisen hyvää palvelua melkein jokaisessa keskustan liikkeessä..
kuitenkin menneellä viikolla kävin kaksi kertaa seppälässä asioimassa. ensimmäisellä kerralla kassaneiti ei tervehtinyt minua, ei katsonut silmiin eikä hymyillyt. hyvä että osasi tuotteestani rahastaa hinnan..
toisella kerralla tänään, myyjä tervehti minua kun olin itse ensin tehnyt aloitteen ja tervehtinyt. vaikka kassajonossa ei ollut ketään minun lisäkseni, palvelua oli melkein mahdoton saada. myyjät kekustelivat mielummin keskenään.myös kamalan vaikealta tuntui laittaa ostamaani joululahjaa pakettiin vaikka sen tuntuisi olevan itsestäänselvyys..
koskahan mahtaisin kyseisestä liikkeestä saada edes tyydyttävää asiakaspalvelua. onko hymyileminen ja tervehtiminen sitruunansyöneille myyjille kyseisessä firmassa liian ylitsepääsemätön asia...?
asiakaspalveluako?
7
1293
Vastaukset
- Iso Iivari
Jos kaupassa käyttäydytään kertomallasi tavalla, kierrä se kaukaa, onhan täällä vaihtoehtoja. Tosin tämä joulunalus saattaa rassata ja stressata myyjiä vähän liikaa, mutta kyllä edes tervehtiä pitäisi.
Toisaalta kävin päivällä Carlssonin vaateosastolla, eikä sielläkään ollut palvelussa hurraamista.- onneksi on
mistä valita.
Jostain syystä Seppälän myyjät kuuluu saavan haukkuja sieltä täältä... minua on palvellut hyvin tumma, kiharahiuksien pitkä myyjä, pyrinkin aina kysymään asiani häneltä. Myymälänhoitajaksi tituleerattu vanha "tantta" on todella jäykkä ja ilmeetön, muuta en osaa sanoa Seppälän "eduksi".
Carlssonin naistenvaatemyyjät ovat kyllä töykeitä, höpöttävät vain keskenään, mutta nuorten fakkuosaston myyjä on vastaavsti oikein jees :)
Samoin antaisin aika hyvät plussat Eurokankaan myyjille.
Ai niin K-Rauta, kävin perjantaina, en löytänyt en m i l l ä ä n maalipuolen myyjää..ärrr!!
Suomalaisessa kirjakaupassa on kivat myyjät.
Että tässä minun kokemukseni. - neito*
onneksi on kirjoitti:
mistä valita.
Jostain syystä Seppälän myyjät kuuluu saavan haukkuja sieltä täältä... minua on palvellut hyvin tumma, kiharahiuksien pitkä myyjä, pyrinkin aina kysymään asiani häneltä. Myymälänhoitajaksi tituleerattu vanha "tantta" on todella jäykkä ja ilmeetön, muuta en osaa sanoa Seppälän "eduksi".
Carlssonin naistenvaatemyyjät ovat kyllä töykeitä, höpöttävät vain keskenään, mutta nuorten fakkuosaston myyjä on vastaavsti oikein jees :)
Samoin antaisin aika hyvät plussat Eurokankaan myyjille.
Ai niin K-Rauta, kävin perjantaina, en löytänyt en m i l l ä ä n maalipuolen myyjää..ärrr!!
Suomalaisessa kirjakaupassa on kivat myyjät.
Että tässä minun kokemukseni.että onneksi on vaateliikkeitä joista valita, ja kuten jo tuolla aiemmin kirjotin niin yleensä ei kyllä tarvitse palvelusta valittaa(: benettonilla sain loivtavaa palvelua tänään! suosittelen lämpimästi muillekin.
- kuin mikkelistä
neito* kirjoitti:
että onneksi on vaateliikkeitä joista valita, ja kuten jo tuolla aiemmin kirjotin niin yleensä ei kyllä tarvitse palvelusta valittaa(: benettonilla sain loivtavaa palvelua tänään! suosittelen lämpimästi muillekin.
Lindexillä on yksi myyjä niin ilmeetön ja eleetön, että varmaan säikähtäis jos hymynhäivähdyksen näkis sen kasvoilla.
Sitten se Click kenkäkauppa...en nyt voi huonosta palvelusta valittaa, mutta sanoin myyjälle olevani vain katselemassa, koko liikkeessä oloaikani myyjä tuijotti jokaista liikahdustani herkeämättä..oli pakko lähteä pois kun alkoi niin suunnattomasti ärsyttämään ja takaisin en varmasti mene.
Carlsonin toisesta kerroksesta ei sitä nuorten puolta lukuunottamatta edes odota saavansa minkäänlaista palvelua. Niille naisille palkka maksetaan näköjään vain toistensa kanssa juoruilusta. - liikeeseen
kuin mikkelistä kirjoitti:
Lindexillä on yksi myyjä niin ilmeetön ja eleetön, että varmaan säikähtäis jos hymynhäivähdyksen näkis sen kasvoilla.
Sitten se Click kenkäkauppa...en nyt voi huonosta palvelusta valittaa, mutta sanoin myyjälle olevani vain katselemassa, koko liikkeessä oloaikani myyjä tuijotti jokaista liikahdustani herkeämättä..oli pakko lähteä pois kun alkoi niin suunnattomasti ärsyttämään ja takaisin en varmasti mene.
Carlsonin toisesta kerroksesta ei sitä nuorten puolta lukuunottamatta edes odota saavansa minkäänlaista palvelua. Niille naisille palkka maksetaan näköjään vain toistensa kanssa juoruilusta.Jos palvelua on noin vaikea saada, niin varmaan kannatais laittaa palautetta kyseiseen liikkeeseen suoraan, eikä vaan täällä moittia, että myyjät vaan juttelee keskenään. Vois palvelu varmaan ainakin joskus sitten vähän parantua.
Aika harvat liikkeiden vastaavat kuitenkaan näitä palstoja lueskelee. - tosiaan nyrpeä myyjä
liikeeseen kirjoitti:
Jos palvelua on noin vaikea saada, niin varmaan kannatais laittaa palautetta kyseiseen liikkeeseen suoraan, eikä vaan täällä moittia, että myyjät vaan juttelee keskenään. Vois palvelu varmaan ainakin joskus sitten vähän parantua.
Aika harvat liikkeiden vastaavat kuitenkaan näitä palstoja lueskelee.Kuin myös carlssonilla ja muppelassa.Kultajousessa sain myös kummikseni todella nyrpän myyjä tyttösen,käytänkin muita liikkeitä jatkossa.
- carlsonilla
tosiaan nyrpeä myyjä kirjoitti:
Kuin myös carlssonilla ja muppelassa.Kultajousessa sain myös kummikseni todella nyrpän myyjä tyttösen,käytänkin muita liikkeitä jatkossa.
Ja en pidä yläkerran osastoista ollenkaan. Vaihdoinkin putiikkia ja palvelu parani heti. Ruokaostokset hoidan Carlsonin ruokapuolelta, siellä sentään palvelu pelaa. (Samoin kemppari ja se astiapuoli)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439