Alli tullut takaisin? näin vain keskustassa

allimamma

onko Alli tullut takaisin? Näin sen keskustassa, aivan 100% varma en ole että oliko se Alli kun ei ollut hattua eikä kassia mukana.. Toivottavasti pääsi pois

8

3120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallo1

kyllä minä ainakin viime perjantaina näin hänet.

• 159

joo, hankkikaa elämä tekin...

• ss kessu

vapaana

• Hankkikaa todellakin elämä,...

Eiköhän ihmiset sovita niin että annetaan vanhan ihmisen kulkea rauhassa, ok? Ja te ketkä haukutte häntä, katsokaa hieman peiliin; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eiköhän tässä elämässä ole paljon tärkeämpiäkin asioita kuin miettiä missä vanhat ihmiset liikkuu ja mitä tekevät?? A on nyt paremmassa kunnossa joten suotakaamme se hänelle eikä mennä enää "kaivelemaan menneitä". Hyvää joulua!!

• oikaistaan asiaa
        Hankkikaa todellakin elämä,... kirjoitti:

Eiköhän ihmiset sovita niin että annetaan vanhan ihmisen kulkea rauhassa, ok? Ja te ketkä haukutte häntä, katsokaa hieman peiliin; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eiköhän tässä elämässä ole paljon tärkeämpiäkin asioita kuin miettiä missä vanhat ihmiset liikkuu ja mitä tekevät?? A on nyt paremmassa kunnossa joten suotakaamme se hänelle eikä mennä enää "kaivelemaan menneitä". Hyvää joulua!!

senverran, että JOS ALLI antaa meidän tavallisten ihmisten kulkea rauhassa, eikä huutele hävyttömyyksiä, niin aivan varmasti hänkin saa olla rauhassa!

Se että hän on se joka aloittaa huutelun, on aivan kokonaan viranomaisten hallinnassa oleva asia.
        Hullujen paikka ei ole kaduilla.

Mutta koska viranomaiset niin haluaa, niin sitä saa mitä tilaa!

• murut

käveltiin taannoi kyseisen "rouvashenkilön" ohitse kun tämä valopää huusi meille et painukaa huorat vi...n et sitä rataa tämä vanhus niin fiksu ja filmaattinen toimii kadulla.kenen pitäisi jättää ja kenet rauhaan???mielestäni hänelle on vaan kaksi sopivaa paikaa ja toinen niistä on lataaamo...

• -------

Kyllähän se on yleensä allin suunnasta mistä alkaa kommenttia tulemaan vaikka kuinka yrittäisi olla noteeraamatta. Moni varmasti kokee tämän aika ahdistavaksi kun joku suotta kadulla käyttäytyy suorastaan hyökkäävästi.

En väitä etteikö kakarat kiusaisi allia, mutta luulisi myös iäkkään ihmisen miettivän jos näin fiksu ja asiallinen on kun moni täällä väittää.
        Itse en ainakaan menisi pienten kakaroiden provoiluun mukaan vaan jatkaisin matkaani kuin en huomaisikaan. Siitähän nämä muksut juuri saavat vettä myllyynsä kun alli menee mukaan tähän kisailuun rupeaa jahtaamaan ja huutelee rivouksia.

tämä on minun mielipiteeni.

• 63v rva
        ------- kirjoitti:

Kyllähän se on yleensä allin suunnasta mistä alkaa kommenttia tulemaan vaikka kuinka yrittäisi olla noteeraamatta. Moni varmasti kokee tämän aika ahdistavaksi kun joku suotta kadulla käyttäytyy suorastaan hyökkäävästi.

En väitä etteikö kakarat kiusaisi allia, mutta luulisi myös iäkkään ihmisen miettivän jos näin fiksu ja asiallinen on kun moni täällä väittää.
        Itse en ainakaan menisi pienten kakaroiden provoiluun mukaan vaan jatkaisin matkaani kuin en huomaisikaan. Siitähän nämä muksut juuri saavat vettä myllyynsä kun alli menee mukaan tähän kisailuun rupeaa jahtaamaan ja huutelee rivouksia.

tämä on minun mielipiteeni.

Olen kyllä nyt sitä mieltä että jonkun viranomaisen
        puuttua asiaan ja mennä kysumään ALLILTA osaako
        mennä kotiin.Hän on tänään seilannut aamusta asti
        Mollyn ja vanhan Tähkänkulman (marmaran) väliä nyt
        tätä kirjoittaessani on SALEN luona.Tiedän ettei ole istunut missään, vaan seisoo milloin missäkin
        kadun reunassa,itse olen mennyt autolla ja kävellen
        7 kertaa kaupungin läpi,ja aina nään ALLIN.Mieli
        tekis mennä kysymään että onko kaikki hyvin ,eipä
        vaan uskalla ,sen verran on perään huudeltu ja
        kävelytyyliä matkittu,että ei tiedä minkä shown
        se laukaisee.Minä vaikka olen paljon Allia nuorempi olisin tommosen seisomisen jälkeen varmaan jo kuollut.Kahdeksas tunti jo menossa
        ja Allia voin seurata myös ikkunastani.
        JA tämä on ties kuinka mones päivä, kun tätä olen
        seurannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe