onko Alli tullut takaisin? Näin sen keskustassa, aivan 100% varma en ole että oliko se Alli kun ei ollut hattua eikä kassia mukana.. Toivottavasti pääsi pois
Alli tullut takaisin? näin vain keskustassa
8
3120
Vastaukset
- pallo1
kyllä minä ainakin viime perjantaina näin hänet.
- 159
joo, hankkikaa elämä tekin...
- ss kessu
vapaana
- Hankkikaa todellakin elämä,...
Eiköhän ihmiset sovita niin että annetaan vanhan ihmisen kulkea rauhassa, ok? Ja te ketkä haukutte häntä, katsokaa hieman peiliin; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eiköhän tässä elämässä ole paljon tärkeämpiäkin asioita kuin miettiä missä vanhat ihmiset liikkuu ja mitä tekevät?? A on nyt paremmassa kunnossa joten suotakaamme se hänelle eikä mennä enää "kaivelemaan menneitä". Hyvää joulua!!
- oikaistaan asiaa
Hankkikaa todellakin elämä,... kirjoitti:
Eiköhän ihmiset sovita niin että annetaan vanhan ihmisen kulkea rauhassa, ok? Ja te ketkä haukutte häntä, katsokaa hieman peiliin; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eiköhän tässä elämässä ole paljon tärkeämpiäkin asioita kuin miettiä missä vanhat ihmiset liikkuu ja mitä tekevät?? A on nyt paremmassa kunnossa joten suotakaamme se hänelle eikä mennä enää "kaivelemaan menneitä". Hyvää joulua!!
senverran, että JOS ALLI antaa meidän tavallisten ihmisten kulkea rauhassa, eikä huutele hävyttömyyksiä, niin aivan varmasti hänkin saa olla rauhassa!
Se että hän on se joka aloittaa huutelun, on aivan kokonaan viranomaisten hallinnassa oleva asia.
Hullujen paikka ei ole kaduilla.
Mutta koska viranomaiset niin haluaa, niin sitä saa mitä tilaa! - murut
käveltiin taannoi kyseisen "rouvashenkilön" ohitse kun tämä valopää huusi meille et painukaa huorat vi...n et sitä rataa tämä vanhus niin fiksu ja filmaattinen toimii kadulla.kenen pitäisi jättää ja kenet rauhaan???mielestäni hänelle on vaan kaksi sopivaa paikaa ja toinen niistä on lataaamo...
- -------
Kyllähän se on yleensä allin suunnasta mistä alkaa kommenttia tulemaan vaikka kuinka yrittäisi olla noteeraamatta. Moni varmasti kokee tämän aika ahdistavaksi kun joku suotta kadulla käyttäytyy suorastaan hyökkäävästi.
En väitä etteikö kakarat kiusaisi allia, mutta luulisi myös iäkkään ihmisen miettivän jos näin fiksu ja asiallinen on kun moni täällä väittää.
Itse en ainakaan menisi pienten kakaroiden provoiluun mukaan vaan jatkaisin matkaani kuin en huomaisikaan. Siitähän nämä muksut juuri saavat vettä myllyynsä kun alli menee mukaan tähän kisailuun rupeaa jahtaamaan ja huutelee rivouksia.
tämä on minun mielipiteeni. - 63v rva
------- kirjoitti:
Kyllähän se on yleensä allin suunnasta mistä alkaa kommenttia tulemaan vaikka kuinka yrittäisi olla noteeraamatta. Moni varmasti kokee tämän aika ahdistavaksi kun joku suotta kadulla käyttäytyy suorastaan hyökkäävästi.
En väitä etteikö kakarat kiusaisi allia, mutta luulisi myös iäkkään ihmisen miettivän jos näin fiksu ja asiallinen on kun moni täällä väittää.
Itse en ainakaan menisi pienten kakaroiden provoiluun mukaan vaan jatkaisin matkaani kuin en huomaisikaan. Siitähän nämä muksut juuri saavat vettä myllyynsä kun alli menee mukaan tähän kisailuun rupeaa jahtaamaan ja huutelee rivouksia.
tämä on minun mielipiteeni.Olen kyllä nyt sitä mieltä että jonkun viranomaisen
puuttua asiaan ja mennä kysumään ALLILTA osaako
mennä kotiin.Hän on tänään seilannut aamusta asti
Mollyn ja vanhan Tähkänkulman (marmaran) väliä nyt
tätä kirjoittaessani on SALEN luona.Tiedän ettei ole istunut missään, vaan seisoo milloin missäkin
kadun reunassa,itse olen mennyt autolla ja kävellen
7 kertaa kaupungin läpi,ja aina nään ALLIN.Mieli
tekis mennä kysymään että onko kaikki hyvin ,eipä
vaan uskalla ,sen verran on perään huudeltu ja
kävelytyyliä matkittu,että ei tiedä minkä shown
se laukaisee.Minä vaikka olen paljon Allia nuorempi olisin tommosen seisomisen jälkeen varmaan jo kuollut.Kahdeksas tunti jo menossa
ja Allia voin seurata myös ikkunastani.
JA tämä on ties kuinka mones päivä, kun tätä olen
seurannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820