Luin tuon pettyneen ensivolvon ostajan kokemukset. Kysynkin onko kokemuksia uusimman S40 omistamisesta. Siis alle vuoden ikäisen auton omistajilta. Nythän mahdolliset uutuussarja viat lienee korjattu, joten kuinka uudet autot on pelittänyt.
Ilmeisesti ostanen tammikuussa uuden S40:sen
Onko uuden S40 omistajia
2
655
Vastaukset
- Moment
Olen vähän vanhemman S40:sen omistaja, auto täyttää kaksi vuotta keväällä. Ikkunan tiivisteet on vaihdettu ja moottorin ohjauksen softapäivityksiä tehtiin syksyllä 40 tkm huollon yhteydessä. Tietysti takuun piikkiin ja sijaisauto aina käytössä eli mielestäni hyvin vaivatonta ja hyvää palvelua kaikenkaikkiaan.
Olen ollut hyvin tyytyväinen autoon, laadukas peli!! Tilat ja 1.8 kone riittää meille, peiliin saa katsoa ja asennettaan miettiä jos ei ko tehot riitä. Sekalaisen ajon kulutus tietokoneen mukaan noin 7 - 7.5 litraa. Aikas kallis uutena ja tuntuu että hinnat putoaa alkuun nopeasti (varusteiden osuus?).
Niin tyytyväinen olen ollut ettei perinteistä autonvaihto kuumetta ole tullut ja se on hyvä merkki se!! - S40 -06
...mutta helvetin hyvä. Omat vilpittömät ja rehelliset mielipiteeni tuossa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001169&posting=22000000021642855
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828