Vai muistiko lainkaan??
Kuitenkin Juice oli eräs merkittävimpiä henkilöitä kulttuurisarallemme.
Löytyykö ketään/uskaltaako kukaan valtion virassaoleva vastaamaan tähän kysymykseen jota maamme kansalaiset ovat ihmetelleet parin viikon ajan??
Kuinka Suomen Valtio muisti Juicea
6
610
Vastaukset
- Yhteiskunta taakse jää
Valtio muisti Juicea jo elinaikanaan, eritoten vuonna 1990 täysin perättömällä huumesyytteellä, joka osaltaan edisti Juicen terveyden syöksykierteen alkamista. Tämän jälkeen on minusta ihan oikein pitää turpansa kiinni eikä tulla vääntämään krokodiilinkyyneleitä uhrin maatessa puolustuskyvyttömänä arkussaan.
- kollaa
krokodii.li on oikeesti k,essa
t: pykkö
- mävaan1
...tosin hiukan vaan myöhässä..
Ministerit Vanhanen ja Saarela lähettivät adressin..- tuoppi
viivytykseen:
-kuule.. kuule Tanja..Tanja
-no?
-kuule pitäiskö meidän..tai voitaisko me..? tarkoitan sinä ja minä...
-älä ny viitt, mää on naimisis, eik sul ennä ol kettä muut?
-ei.. ei.. tai on mutta en minä..nyt sitä..sitä..
-jaa etvai? kylmaar sää sitäpal vail oot
-no kyllä..kyllä mutta enhän minä nyt sinua..sinua..
-jaa eks tykkä munst?
-kyllä..kyllä tykkään..tai en sillai...
-eks tykkä ol sillai?
-tykkään..tai enhän minä...minä vaan kun pitäis...
-no eisunkka sun pakko oo?
-vaan kun pitäis..pitäis muistaa...
-eksää mein muista ol sillai?
-ei..ei tai kyllä mutta kun pitäis muistaa adressi..adressi - selitys on
tuoppi kirjoitti:
viivytykseen:
-no?
-jaa eks tykkä munst?
-eks tykkä ol sillai?
-ei..ei tai kyllä mutta kun pitäis muistaa adressi..adressitäsmällinen ja paikkansapitävä.Noin se meni.
tuoppi kirjoitti:
viivytykseen:
-no?
-jaa eks tykkä munst?
-eks tykkä ol sillai?
-ei..ei tai kyllä mutta kun pitäis muistaa adressi..adressiKuka lie sanaseppo oletkaan, mutta Juicen arvoista tarinaa osaat heittää. Vilpittömät onnitteluni. Mutta ei tarina välttämättä ihan kaukaa haettu ole, vaikka vitsinä sen heititkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452141Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541716Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151410Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1051164Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian158876