joku vika kun lähes ainoana merkkinä volvo näyttää olevan juuri farkkuna suosittu siis nää isommat korimallit ?Siis miksi juuri volvon pitää olla ehdottomasti farmari?
Onkos noissa sedaneissa
4
590
Vastaukset
- noissa
vikaa ole mutta viimeiset tuli 2000 eli niitä ei ole niin paljon liikenteessä ja kyllähän farkkua enemmän on myyty kun tuota sedania
- dlshghsfh
No mulla S70 vm-97,2.5 20v koneella, ajettu n.200tkm ja ihan täysin toimiva peli. Samoja vehkeitähän ne ovat paitsi toisessa on suurempi tavaratila. Ihmiset ostavat tarpeen mukaan autonsa ja yleensä juuri lapsiperheet tarvitsevat tilavan farmarimallin jossa kuljettaa koiran ja rattaat. hinta-/kokoluokassaan varmasti volvo on parhaita vaihtoehtoja. Ja sitten vielä se volvon "luja" maine mikä pysyy kuluttajan mielessä.
- HUMMERH2
asia perustuu aika monella just tähän kartano-imagoon ja tota pitkäkattosta on tuotu karseet määrät.Luulen et farkku on jo halvempi nyt kun tarjontaa on vaikka aikasemmin se oli toisinpäin.Kaikki volvoihmiset näyttää ajelevan lastenrattaat kontissa hehheh .Sama noi citymaasturit kaikilla on nykyää niin kauheesti käyttöö just semmoselle.Sedani on hiljasempi ja usein muijat tykkää just sedanista(jos ei oo rattaita)ne mieltää sen pienemmäks.Ostat käyttötarpeen mukaan.
- nainen 35v.
Moikka mulla ollu nyt kaks V70 ja tiistaina nyt ostin S70 vm.2000. Mustaki farkkuja tulee kauheesti vastaan, joten nyt on kiva ajaa ehkä vähä harvinaisemmalla sedanilla, kaikilla mausteilla tietenkin... =)
En kylläkään katso auton kokoo muussa mielessä kun siinä ETTEI se saa olla mikään pikku kökkyrä, iso auto mulle kiitos...edellinenkin oli 728 BMW.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760