Jeps, eli ensimmäisen roa kuurin söin melko pahaan akneen 15 vuotiaana, aknea oli selässä ja naamassa. Se auttoi ja nyt olen viettänyt melko huoletonta eloa aknen suhteen aina tähän 18 vuoden ikään asti kunnes taas on alkanut kukkia, nyt ei tosin selässä ole mitään, mutta naamassa kyllä. Pari pientä antibioottikuuria olen tuossa välissä syönyt mutta ne auttoi vain kuurin aikana. Kannattaako minun nyt hommata toinen roa kuuri ja kuinka varmasti tämä auttaa pysyvästi? (kun ensimmäisenkin sanottiin jo auttavan pysyvästi). Minulla oli melko pahat sivuvaikutukset siitä ekasta kuurista, tosin söin sen melko vahvana. Onko siis vähän "hellempiä" aineita kun tuo roa vai sitten pienempi annostus, koska en haluaisi varsinkaan niin pahaa pahenemisvaihetta kuin ekalla kerralla. Ja kannattaako tuo toinen kuuri ylipäätään? Kiitos
toinen roa kuuri?
poika 18wee
2
532
Vastaukset
- tiitu
Skinoren voide voisi auttaa. Itse käytin sitä kun lopetin roan ja tehosi. Tarvitsee reseptin.
- kannattaa sun
ehdottomasti kysyä suoraan ihotautilääkäriltä niin saat oikeaa, turvallista tietoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944