liuta lapsia kun menin heidän kotiinsa kodinhoitajaksi.vastasin olevani oman sortin uskovainen.siihen pikkupoika kimitti vastauksensa ja sanoi ettet oo oikia kun et oo lestatialainen.samana iltana taloon tuli katonkorjaaja töihin. seisoessaan hiukeissa korkeuksissaan lapset huusivat että ookko nää lestatialainen ja katonkorjaaja huikkasi vastaukseksi-en mutta uskovainen.pikkupoika kailotti että onpa helevettiin menijöitä.poika oli 5 vuotta.että tälleen täälä oulun horisontissa nämä uskonasiat.
ookko nää uskovainen
4
688
Vastaukset
- "omiasi"
sillä sen verran tunnen vl-lapsia,että eivät vieraille juuri puhu mitään edes kysyttäessä. Kumma juttu täällä palstalla, moititaan vl-ä vaikka mistä, ja ei huomata että itse teette ihan samaa, mistä heitä syytätte, esim tuijottamisesta,ym,ym. Itse olen nähnyt miten te tavalliset tuijotatte perhettä jossa on useampia lapsia, ja supisette ja naureskelette keskenänne.
Kyllä se totuus on,että mistä toisia syytätte,siihen itse sorrutte!- lapsistamme!
Meillä on viisi pientä lasta (vaikka en vl olekaan) ja olen ylpeä jokaisesta lapsestani yksilönä enkä häpeä heistä yhtäkään kuten jonkun vl:n olen huomannut "lapsikatraastaan" tekevän.
Jokainen saa hankkia niin monta lasta kuin haluaa, mutta jos lapsia on ylitse voimien, niin että käytöstapojen kasvattaminen unohtuu ja heitä yksilöiden sijasta käsitellään joukkona, ollaan jo hakoteillä.
Liikumme lähes päivittäin porukalla kaupungilla, kaupoissa ja syömme viikottain ulkona. Kyllä meidätkin huomataan ja jotkut katsovat pitkään, mutta kyllä jokaisen pitää omasta rakkaasta perheestään sen verran ylpeä olla, ettei tuollaisesta masennu!
- Sectori
Kertoo enemmän vanhemmista kuin lapsista. 5-vuotias kun ei tiedä kunnolla edes, mitä tarkoittaa uskovainen, saati lestadiolainen. Itse asiasssa on hyvä kysyä tuo sama kysymys itseltäänkin: Onko siinä pelastusopillisesti jotakin erityisen tärkeää, jonka perusteella voisi sanoa olevansa Jumalan edessä muita edellä? Voisiko omaa ajatusta yrittää hieman raottaa siihen suuntaan, että vanhurskaaksi voi tulla niin vl kuin joku muukin Kristukseen uskova. Voisi.
- Palstamaani
Oma kokemukseni viittaa kysymyksen muotoon : "Ooko nää uskomassa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701