Tämä saattaa kuulostaa omituiselta kysymykseltä ja varoitan heikkohermoisia jättämään lukematta. Mutta siis, kun ahmin ison määrään ruokaa (siis joka oikeasti on tilavuudeltaan paljon, ei vain kalorimäärältään)minulla on luonnollisesti koko vatsalaukku ihan turvoksissa ja paha olo. En silti saa itseäni oksentamaan kun menen vessaan, en osaa vaikka yritän. Illan aikana vatsastani nousee kuitenkin vähän väliä jonkinlaisia, hymm mitenkä niitä kutsuisi, "puplauksia". Siis tulee sulamatonta ahmimisruokaani nesteen kera kerrallaan noin suullisen verran aina, muttei kunnon isona oksennuksena kuitenkaan. Niitä sitten pitää käydä vähän väliä pönttöön sylkemässä. Onko tämä oksennusta vai mitä, ja onko tällainen ylipäätänsä normaali reaktio vartalolle, näin puoli-oksentaa pitkin iltaa? Vaikka eihän yletön ahmiminenkaan normaalia vartalolle ole, ei ihme jos se reagoi näin...
outo kysymys oksentelusta
oksu?
2
718
Vastaukset
- Per Saukko
Kusiryyppy ehkä oksettaisi.
- barqe
Työnnät vain sormet kurkkun ja liikutat kurkun läppää. Sen pitäisi riittää. Itse saan itseni nykyäänoksentamaan melkeinpä ilman mitään apua, mikä on hyvä, sillä nykyään jos oksennat niin kaikki luulevat sinun olevan bulimikko, mikä taas ei ole kivaa kun yleensä nämä ihmiset myös puuttuvat siihen. Onnea yritykseen. Ja oksentelua helpoittaa myös paljon veden juominen. Kun vatsalaukku on tyhjä juo vettä päälle niin ei tule heti nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750