Kello on jo 2 yöllä ja mä oon vielä hereillä kun on niin epämukava olo! Tossa illalla ukon kanssa vähän "touhuiltiin" ja sitte kun yritin käydä nukkumaa ni kävikii koskee mahaa enkä pystyny erottamaa et onko kyseessä supistukset vai ilmavaivat vai mikä...luulis että kerran synnytyksen kokeneena tietäis miltä supistus tuntuu mut nyt en ole ollenkaan varma. Tässä edellisen parin tunnin aikana on tullu kyllä muutamia tosi "tiukkoja" harjotussuppareita mut ei vielä mitään kivuliaita.
Join vähän kaakaota ja söin leipää ku nälkähän tässä kärvistellessä tulee....jos kohta pääsis jo nukkumaa...! En kuitenkaan usko että tässä ollaan synnyttämään lähössä vielä vähään aikaan kun oon "vasta" 39 4 ja kun esikoinenkin meni sen 2 viikkoa yli la:n.
No täytyy lähtä takas sänkyy jos vaikka sais vähän nukuttua...koodaillaan taas joulumammat kuulumisia... :-)
joulumamma kärsii...
3
617
Vastaukset
- joulumamma miumau rv 41+0
Täällä rv 41 0 ja minuu ei nukuta.. Kävin kyllä petiin jo puoliltaöin, mies nukahti mut mä vaan pyörin. Kohta meen yrittämään unta uudelleen.
Yks supistus tuli juuri.. illalla ne taas vaihteeks helpotti. Viitisen päivää ollu tällasta, parikymmentä kipeetä supistusta per päivä.
Me odotellaan vasta ensimmäistä.
Tiistaille 12.12 klo 12 =D varattu aika yliaikaiskontrolliin. Varmaan suunnitellaan käynnistystä. Yhen yön jo vietin synnärillä, tosin raskausmyrkytysepäilyn vuoks ja siellä alko eka kertaa supistelee kipeesti ja tuli jo 5-7min välein kunnes loppu. Siitä lähtien on tosiaa supistellu..- yhen-äiti-80
niin kyllä ne viimeöiset kivut suppareita oli, muuttu tosi kipeiksi, oikein henki salpaantu kun supisti ja niitä tuli n. 10min välein. Sitte yht'äkkiä ne vaan loppu kun seinään joskus ehkä viiden maissa aamulla ja sen jälkeen ei oo tullut yhen ainutta supistusta...ei edes harjoitussupistuksia.
Onnea matkaan jos ne käynnistää huomen sun synnytyksen...mullahan toi esikoisen synnytys tosiaan käynnistettiin ja ihana kokemus oli kaiken kaikkiaan että reippain mielin vaan :-) - miumau rv 41+0
yhen-äiti-80 kirjoitti:
niin kyllä ne viimeöiset kivut suppareita oli, muuttu tosi kipeiksi, oikein henki salpaantu kun supisti ja niitä tuli n. 10min välein. Sitte yht'äkkiä ne vaan loppu kun seinään joskus ehkä viiden maissa aamulla ja sen jälkeen ei oo tullut yhen ainutta supistusta...ei edes harjoitussupistuksia.
Onnea matkaan jos ne käynnistää huomen sun synnytyksen...mullahan toi esikoisen synnytys tosiaan käynnistettiin ja ihana kokemus oli kaiken kaikkiaan että reippain mielin vaan :-)Se on ärsyttävää kun supparit vaikuttaa jo lupaavilta ja sit loppuu! Mulla on kerenny käymään niin jo useemman kerran!
Kohta ois se neuvola. Toivottavasti on pysyny verenpaineet kohillaan kun sillä mä sen vuorokauden aiemmin olin synnärillä kun ne oli koholla..
Aamulla oli maha sekasin ja piti käydä halaa vessanpönttöäkin..
vr 41 0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770