Vaikka minkälaista vaivaa.

Paniikkihäiriöinen?

Terve.

Taustainfoa:
Ikä:19 Polttanut: 2vuotta. alkoholi: n. Kerran viikkoon. Pituus: 183cm Paino: 82kg-->76g

(Tippunut viimesimmän kuukauden aikana, mononukleoosin takia varmaan)

Noin puolitoista-vuotta sitten sain pahan paniikkikohtauksen johon liittyi rintakipua ja hengitysvaikeuksia.. Tämän jälkeen on kohtauksia ollut harvenemaan päin (Paniikkihäiriötä ei ole virallisesti anylysoitu, mutta ei tällätavalla normaali ihminen pelkää kaikkea), mutta tuntuu että aina sitä kummiskin itseään anylysoi ja olen monenlaista asiata itsestäni laittanut merkille, mutta tässä on yksi joka erityisesti minua huolestuttaa:

Pää huolenaihe:

Kitalakeni ei ole millään tavalla symmetrinen. Toiselta puolelta se on normaalin muotoinen, mutta toisella puolella tuntuisi olevan suht'koht iso "monttu".

Sairastelut:

Mononukleoosia olen sairastanut kahdesti kahdesti vuoden sisällä sekä kasvohalvauskin oli 1,5vuoden sisällä.

Outoja kipuja on ollut, mutta erityisesti on tuntunut outo paineen tunne vasemman puolen kylkiluitten alta. Kurkku tuntuu useasti ahtaan oloiselta. (Paniikkihäiriö)

Unirytmin kanssa on ollut hieman ongelmia ja joskus kyllä tuntuu aika tavalla väsyneeltä/Päässä voi olla outoa tunnetta.

Epäilyt: Suunalueen syöpä, paljon sairastelua --> Immuunin lasku --> AIDS/HIV?

Hömm.. Siinä oli paljon huolenaiheita, mutta ah.. Olen yrittänyt poistaa moiset ajatukset päästäni, mutta välillä on parempi kysyä joiltakin joilla oikeasti on ollut jotakin/tietää asiasta enemmän.

Kiitos.

1

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neenu

Olen 26vee neitokainen ja taidan kärsiä juuri samoista vaivoista, kuin sinä..mulla todettiin paniikihäiriö monta vuotta sitten ja masennusta jne.
      Nyt on reilun puolen vuoden aikana tuntunut tosiaan ihmeellistä epämiellyttävää painon tunnetta vas.kyljessä ahistaa välillä nyt mua tutkineet monet lääkärit ja keskiviikkona katsoovat ultralla ja odotan fysiatrille menoa, eivät toistaiseksi tiedä virallista syytä, pelkään tietysti pahinta inhottaa odottaa ja pelätä syöpää yms.varsinkin kun poden mieletöntä kuolemanpelkoa kaiken lisäksi. Multa on 2 leikattu nielurisat ja ja kurkussa painaa luult.arpikudokset inhottava palantunne kokoajan Mutta liittyy yleisesti panikoivien vaivoihin palantunne ja vaikea niellä ym.kaipa se on vain kestettävä, tuntuu niin uskomattomalta mitä kaikkia vaivoja/oireita paniikki ja ahdistus tuo tullessaan. Uskoisin että sinullakaan ei ole syytä huoleen vaikka tiedän tunteen kun sitä miettii ja murehtii sairausia liikaa niin niin se pelottaa.. Oletko käynyt lääkärissä kyseisten vaivojesi takia? menehän reippaasti ja kerro tuntemuksesi sitähän varten ne lekurit ovat.. hyvää joulua ja tsemppiä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe