Hei!
Nyt viimeistään olen alkanut nähdä "outoja" unia....
Olin erään tutun liiketalon parkkipaikalla. Talon vieressä on pieni mäki ylemmältä parkilta. Mäkeä tuli kolme naista huimaa vauhtia alas polkupyörällä.Yksi heistä oli lapsuudenystäväni, joka tuli mäkeä alas invalidipolkupyörällä. Hänellä on sellainen oikeastikin. Hän kurvasi viereeni, saaden nipin napin pyörän hallittua.Hän katseli siinä ympärilleen ja etsi poikaansa.
Sitten hän kysyi, että oliko minulle ollut jossain rahakeräys lahjaa varten.Minä sitä ihmettelin ja hän jatkoi, niin että kun sinulla oli häät. Minä en ymmärtänyt ensin mistä oli kyse, sitten muistin, että kaipa minä olin naimisissa. Sanoin hänelle, että eipä tuossa ole paljon kehumista, että koko naimisissaoloaikana ei olla nähty sen vihkimisen jälkeen.(oltiin oltu vissiin pari-kolme kuukautta naimisissa, eikä minulla ollut minkäänlaista käsitystä kenen kanssa)
Sitten hän sanoi, että häntä surettaa, kun ei ehdi olla olla enempää Milla-Maaritin kanssa. (en tunne ketään sen nimistä lasta) Hän jatkoi, että hänen aikansa alkaa olla lopussa, että hänelle on annettu aikaa helmikuuhun. Minä siihen, että älä nyt sellaisia puhu, minua itketti ja halasin häntä. Siihen heräsin.
Tuon alkuosan luulen ymmärtäväni. Olen kesällä muuttanut erilleni miehestäni ja hänellä on ollut parin kuukauden ajan uusi naisystävä. Minulla/meillä on tytär. Unen alkuosa heijastelee tuota eroa, mutta mitä tuo loppuosa, ajan loppumisesta (kuoleminen) helmikuuhun tarkoittaa.
Nukkumaijatar!
2
121
Vastaukset
Kuoleminen unessa ei tarkoita fyysistä kuolemaa vaan jonkin asian merkityksen menettämistä ja uuden alun mahdollisuutta. Jos uni olisi enneuni, voisi kuvata, että miehesi uusi suhde ei ole vakituinen vaan loppuu helmikuuhun. Muuten voi takoittaa, että sinulla jokin asia loppuu helmikuussa. Ehkä esim. surutyötä erosta täytyy tehdä vielä ainakin helmikuuhun, sen jälkeen voi siis helpottaa ja elämä saa uutta suuntaa ja sinä muuta ajateltavaa:)
- kysyn taas
Kiitos vastauksestasi!
Toki sen tiedän, että kuoleminen unessa ei tarkoita kuolemaa, ei ainakaan minun unissa, en varsinaisesti näe enneunia. Ehkä joskus vähän sen suuntaisia. Mutta, eikös se olisi enneuni tuossakin tapauksessa, jos "ennustaisin" helmikuuhun suruntyön loppuvan? No, varsinaista surutyötä en enää tee. Sen tein jo suurimmaksi osaksi ennen muuttoa. Heidän suhteensa on OK, hyvä että löysivät toisensa. Enemmänkin minua surettaa oma "yksinäisyyteni", siis ilman parisuhdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee733153Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."352011Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2921673Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1181655Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2811271Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301175Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911140Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711060- 981043