Eipä ollut kummaset tarjoilut mehevässä sunnuntaina, tavallaan on ollut hyvä muina vuosina.
Iltapäivällä ei ollut enää mitään tarjottavaa, esittelijät kokos kamppeitaan kiireellä jo kolmen jälkeen.
Tommoset tarjoilut on aivan sama vaikka lopettaa, jos esittelijöillä on noin kiire kotia.
Mehevän joulunavaus
10
1551
Vastaukset
- sitä aina
Itse ostaa ruokansa, niin minä olen aina tehnyt ja tulen tekemään. Jospa heillä olikin vain klo 15.00 asti maistiaiset tarjolla..
- ilmoittaneet
että 18:00 saakka.
- jos
siellä on kerenneet jo käydä kaikki hamstraajat. Nopeat syövät hitaat. Muista ens vuonna mennä aikasemmin niin ei jää ilmaiset tarjoilut saamatta.
- palvelua saanut
Siis kahvitarjoilussakin oli jokaiselle jotain,myös kinkku asiassa neuvottiin hyvin ja tilasinkin sieltä vaikka vähän kalliimpi kuin muualla,mutta asiantuntevat ja mukavat myyjät,jos olet jäänyt maistatuksista vailla,itse olet ollut myöhässä,ja luulempa jos siitä mainitset,kyllä siinä ainakin kahvitytöt tortun ja kahvin sinulle antavat.Mukavat ja auttavaiset myyjät siellä
- SAMAA
Mieltä kanssasi, ei todella ollut juurikaan mitään tarjottavaa enää iltapäivänpuolella, paitsi se kahvi ja torttu.
Leipää saa arkenakin, ja kotona.
NM.Pettynyt.- ole todellista
miten ihmiset oikeeesti jaksaa jonkin ilmasten maistiaisten perään itkeä tällä palstalla?!??!
ens sunnuntaina tulukee, minä keitän kahvit ja paistan tortut ja maistatan kaiken maailmaan paskaa teille ihan ilimaseks. saatte niitä saatanan maistijaisianne... ei oo todellista... hankkikaa muuta ajateltavaa.. - hyvä
ole todellista kirjoitti:
miten ihmiset oikeeesti jaksaa jonkin ilmasten maistiaisten perään itkeä tällä palstalla?!??!
ens sunnuntaina tulukee, minä keitän kahvit ja paistan tortut ja maistatan kaiken maailmaan paskaa teille ihan ilimaseks. saatte niitä saatanan maistijaisianne... ei oo todellista... hankkikaa muuta ajateltavaa..kun kerrot vielä osoitteen minne tullaan.
- se osoite
ens sunnuntaina tulukee, minä keitän kahvit ja paistan tortut ja maistatan kaiken maailmaan paskaa teille ihan ilimaseks. saatte niitä saatanan maistijaisianne... ei oo todellista... hankkikaa muuta ajateltavaa..viipyy, taidat olla niitä örkkiä jotka vaan pulisee aikansa ratoksi.
Ei pidä kirjotella, jos ei ole takuumieheksi. - Osotetta kaepoova
ens sunnuntaina tulukee, minä keitän kahvit ja paistan tortut ja maistatan kaiken maailmaan paskaa teille ihan ilimaseks. saatte niitä saatanan maistijaisianne... ei oo todellista... hankkikaa muuta ajateltavaa..Missee sinä asut,kirjotappas osottees,meetä näöttäs olovan tulossa isompi porukka.
Jos et pysty maenittuun tehtävään, niin elä
reohota sen turpas kansa jonnii jootavoo,kun et kerran pysty hoetamaan asiata loppuun asti.
Hekottaa hekottaa, hekoti vuan? - nuo
Osotetta kaepoova kirjoitti:
Missee sinä asut,kirjotappas osottees,meetä näöttäs olovan tulossa isompi porukka.
Jos et pysty maenittuun tehtävään, niin elä
reohota sen turpas kansa jonnii jootavoo,kun et kerran pysty hoetamaan asiata loppuun asti.
Hekottaa hekottaa, hekoti vuan?torumiset mielestäni vikaosoitteeseen.Kaupat nyt ovat liikeyrityksiä,yllätys?,mutta minä en ole koskaan saanut Mehevässä huonoa palvelua, ja olen tehnyt ko.kaupassa pääasialliset ruokaostokseni 11 vuotta.Joskus saattaa tekevälle tulla virheitäkin,en epäile,mutta en yksittäisen asian takia alkaisi koko yritystä moittimaan.Hyvää työtä ovat tehneet vuosien ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3512823SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis661592- 1401532
- 691149
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li8932- 39810