Eipä ollut kummaset tarjoilut mehevässä sunnuntaina, tavallaan on ollut hyvä muina vuosina.
Iltapäivällä ei ollut enää mitään tarjottavaa, esittelijät kokos kamppeitaan kiireellä jo kolmen jälkeen.
Tommoset tarjoilut on aivan sama vaikka lopettaa, jos esittelijöillä on noin kiire kotia.
Mehevän joulunavaus
10
1546
Vastaukset
- sitä aina
Itse ostaa ruokansa, niin minä olen aina tehnyt ja tulen tekemään. Jospa heillä olikin vain klo 15.00 asti maistiaiset tarjolla..
- ilmoittaneet
että 18:00 saakka.
- jos
siellä on kerenneet jo käydä kaikki hamstraajat. Nopeat syövät hitaat. Muista ens vuonna mennä aikasemmin niin ei jää ilmaiset tarjoilut saamatta.
- palvelua saanut
Siis kahvitarjoilussakin oli jokaiselle jotain,myös kinkku asiassa neuvottiin hyvin ja tilasinkin sieltä vaikka vähän kalliimpi kuin muualla,mutta asiantuntevat ja mukavat myyjät,jos olet jäänyt maistatuksista vailla,itse olet ollut myöhässä,ja luulempa jos siitä mainitset,kyllä siinä ainakin kahvitytöt tortun ja kahvin sinulle antavat.Mukavat ja auttavaiset myyjät siellä
- SAMAA
Mieltä kanssasi, ei todella ollut juurikaan mitään tarjottavaa enää iltapäivänpuolella, paitsi se kahvi ja torttu.
Leipää saa arkenakin, ja kotona.
NM.Pettynyt.- ole todellista
miten ihmiset oikeeesti jaksaa jonkin ilmasten maistiaisten perään itkeä tällä palstalla?!??!
ens sunnuntaina tulukee, minä keitän kahvit ja paistan tortut ja maistatan kaiken maailmaan paskaa teille ihan ilimaseks. saatte niitä saatanan maistijaisianne... ei oo todellista... hankkikaa muuta ajateltavaa.. - hyvä
ole todellista kirjoitti:
miten ihmiset oikeeesti jaksaa jonkin ilmasten maistiaisten perään itkeä tällä palstalla?!??!
ens sunnuntaina tulukee, minä keitän kahvit ja paistan tortut ja maistatan kaiken maailmaan paskaa teille ihan ilimaseks. saatte niitä saatanan maistijaisianne... ei oo todellista... hankkikaa muuta ajateltavaa..kun kerrot vielä osoitteen minne tullaan.
- se osoite
ens sunnuntaina tulukee, minä keitän kahvit ja paistan tortut ja maistatan kaiken maailmaan paskaa teille ihan ilimaseks. saatte niitä saatanan maistijaisianne... ei oo todellista... hankkikaa muuta ajateltavaa..viipyy, taidat olla niitä örkkiä jotka vaan pulisee aikansa ratoksi.
Ei pidä kirjotella, jos ei ole takuumieheksi. - Osotetta kaepoova
ens sunnuntaina tulukee, minä keitän kahvit ja paistan tortut ja maistatan kaiken maailmaan paskaa teille ihan ilimaseks. saatte niitä saatanan maistijaisianne... ei oo todellista... hankkikaa muuta ajateltavaa..Missee sinä asut,kirjotappas osottees,meetä näöttäs olovan tulossa isompi porukka.
Jos et pysty maenittuun tehtävään, niin elä
reohota sen turpas kansa jonnii jootavoo,kun et kerran pysty hoetamaan asiata loppuun asti.
Hekottaa hekottaa, hekoti vuan? - nuo
Osotetta kaepoova kirjoitti:
Missee sinä asut,kirjotappas osottees,meetä näöttäs olovan tulossa isompi porukka.
Jos et pysty maenittuun tehtävään, niin elä
reohota sen turpas kansa jonnii jootavoo,kun et kerran pysty hoetamaan asiata loppuun asti.
Hekottaa hekottaa, hekoti vuan?torumiset mielestäni vikaosoitteeseen.Kaupat nyt ovat liikeyrityksiä,yllätys?,mutta minä en ole koskaan saanut Mehevässä huonoa palvelua, ja olen tehnyt ko.kaupassa pääasialliset ruokaostokseni 11 vuotta.Joskus saattaa tekevälle tulla virheitäkin,en epäile,mutta en yksittäisen asian takia alkaisi koko yritystä moittimaan.Hyvää työtä ovat tehneet vuosien ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225