tökkineellä palstalla....*huomenta kaikille*
Pitääkö paikkansa vai ei?
http://www.suomi24.fi/survey2/show_votes.fcgi?question_id=124
T. MM.
P.S. Päivitin profiiliani - siitä tulee niin perisuomalainen tunnelma *ei ole joululaulu*
Täällä jälleen -
29
1091
Vastaukset
- hurjahilda
miks tressata yhestä joulusta,tulee se ensvuonnakin.
Mutta tää on kamalaa kun mulla on räpsyttimistä yks ripsi poikki ja se sojottaa silleen rumasti.
Eikä talossa ole tekoräpsyttimen pätkääkääään,tulee paineita. - hoito on
yksinkertaista! Teen ostokset viimeisen tunnin aikana ennen kauppojen sulkeutumista niin ei tarvi tressata asiollla.
- nyyperi
Minun joulu alkaa huomenna klo 18.03 kun radio suomessa soi rautalankamusiikin toivekonsertti
itse Jake Nyman isännöi. kuten eräs on sanonut
rautalanka musiikki on isänmaalllista.
niin ja huomenta tietysti. - sola"
..kaikkinainen vouhkaaminen on turhaa..joulu tulee, vaikkei kaikki oliskaan ihan tarkalleen naitenlehtien luomien mielikuvien mukaista.
Joulumieli asuu sydämessä :) - aliisa
Ja tota ,taidan olla ainoa uskalikko ,joka myöntää,että kyllä se iskenyt on...joulustressi :O/ Täytys niitä joululahjoja saada ostettuu,mutta ilmat on mitä on,pyörällä ei oikein hurmaa lähteä cityyn ja muuteskin iski toi klenkkavaiva just tähän aikaan :O/ En usko,että pahemmin stressaisin,mutta kun noi "pikkupiltit" odottavat joulupukkia ;O))) No,onhan tässä vielä aikaa....kesälomakin alkaa parin päivän päästä ;O))
>taidan olla ainoa uskalikko ,joka myöntää,että kyllä se iskenyt on...joulustressi<
Poikkeus vahvistakoon säännön.....!?
mutta kohta. Nyt lähden iloisena ja pirteänä ostamaan lahjoja. Jokusen tunnin päästä raahaudun tutisevana ihmisrauniona ovesta ja kiroan kaupallisen joulun helkkarin tuuttiin. Teen ostokset nyt että joulumieli kerkee palata ennen varsinaista h- hetkeä.
tähän asti vastanneiden kanssa - ei pulttia joulusta....*olin tuossa hetken aikaa muualla, nyt taas täällä teidän kiusananne*
Lisää vastauksia toivon tähän ketjuun....- Sinisiivetär
se tulee kuitenkin stressasi tai ei..
- Alien-8
Eipä ole stressannut ainakaan niin pahasti,kuin viimevuonna.Olen ostellut lähimmäisilleni ja ystävilleni pikku lahjoja pitkin syksyä.
Joulupaperia kait täytyy vielä ostaa,että saa nää tavarat kaikki paketoitua:)
"Eräskin"hyvä ystäväni saa lahjansa vasta tammikuussa..- Alien-8
Man-of-Mystery kirjoitti:
olet siis ennakoinut tulevan tilanteen....
ja olen ottanut opikseni:)
Pieni 5 kilon kinkkukin on ollut jo pari viikkoa pakkasessa.Ärsyttää ainakin minua nuo tungeksivat ihmismassat:(Onneksi sentään tässä kaupungissa on vähän rauhallisempi meno,kuin Turussa asuessani:)
- MuisQuu
kaikille...Joulua ei tressata...jouluna nautitaan erilaisista tuoksuista..tunnelmista:o)
- VASTAA
Tää ei ole ranta viimeinen, eikä loppu ihmisen
tää on kahden juttu katkollaan
eikä tästä historiaa saa
kovin suurta kirjoittaa
mut se sydämiimme painetaan
Ehkä joskus jälkeen kaiken tän
löytyy syitä enemmän
Kun aika on tai muuten vaan
tulee levottomat tuulet noutamaan
ja ne vie minut mukanaan
en onneton oo kokonaan
mut ne tuulet viheltää taas kutsuaan
enää hetken luonas olla saan
Tää ei ole sonetti tai muu
rakastavaisten täysikuu
tää on avain eri osoitteen
elämää ei tästä millään saa
elokuvaa suurempaa
ehkä yhden kuvan haalenneen
Vielä joskus jälkeen kaiken tän
löytyy syitä enemmän
Ei tästä saa sen suurempaa
se riittää, kun me muistetaan
Taas aika on ja muuten vaan
ja ne vie minut mukanaan
en onneton oo kokonaan
enää hetken luonas olla saan??? - MuisQuu
VASTAA kirjoitti:
Tää ei ole ranta viimeinen, eikä loppu ihmisen
tää on kahden juttu katkollaan
eikä tästä historiaa saa
kovin suurta kirjoittaa
mut se sydämiimme painetaan
Ehkä joskus jälkeen kaiken tän
löytyy syitä enemmän
Kun aika on tai muuten vaan
ja ne vie minut mukanaan
en onneton oo kokonaan
enää hetken luonas olla saan
Tää ei ole sonetti tai muu
rakastavaisten täysikuu
tää on avain eri osoitteen
elämää ei tästä millään saa
elokuvaa suurempaa
ehkä yhden kuvan haalenneen
Vielä joskus jälkeen kaiken tän
löytyy syitä enemmän
Ei tästä saa sen suurempaa
se riittää, kun me muistetaan
Taas aika on ja muuten vaan
ja ne vie minut mukanaan
en onneton oo kokonaan
enää hetken luonas olla saan???Sinä täällä..
Mut jos osaisin olla kuin ihmiset on
Jos osaisin olla hyvin
Niin me yhdessä soitaisiin
Niinkuin soi soinnuista syvin
Ja niin mä jäisin ihaniin nurkkiisi luuhaamaan
Kiertäisin kanssas koko huuhaa-maan
Voi mä poistaisin pimeen
Vaihtaisin nimee
Mä kauheudet löisin
Mä söisin sun suruista puolet
Ainakin puolet...
Muistaa...muistaa liian paljon...Niin muistat sinäkin...Kolme ihanaa...se on paras saavutus!
- outzak
Eipä tuo joulu pahemmin stressaa, kun ei ole niitä pieniä, joille siitä pitäisi tehdä täydellinen. Kaksistaan sen voi viettää niinkuin huvittaa.
Mulla on aina jouluna haikea tunnelma, koska isäni kuoli neljä vuotta sitten joulupäivän aamuna.
Yks perinne onkin haudoilla käynti, pitäähän sitä aikaisemmin lähteneitä käydä tervehtimässä.- outzak
Perinteitä kunnioittaen aion minäkin joulun viettää - siitä on stressi kaukana....
perinne, jotka täytyy tehdä joka vuosi, eli tää jokavuotinen reissu. Ensin viedään lahjat kavereille, sit käydään noukkimassa mun emo kyytiin, käydään tervehtimässä mummoa vanhainkodissa ja sit hautuumaalla.
Tossa mikkelissä ne on kätevästi niin lähekkäin, et auton voi jättää vanhainkodin pihaan ja kävellä hautuumaat läpi.
Oma pikku perinne mulla on laskea liikenteessä joulupukkeja!!;))
Aamu tietenkin aloitetaan riisipuurolla ja reissusta palatessa syödään jouluateria kinkkuineen ja laatikoineen kynttilän valossa ja annetaan toisillemme lahjat.
Siinäpä tärkeimmät.
Aion stressata vain yhden päivän. Sen, milloin "pääsen" lahjaostoksille.
Tulipas pitkä vastaus vahingossa. Kaipa tän joku jaksaa lukea...;)) outzak kirjoitti:
perinne, jotka täytyy tehdä joka vuosi, eli tää jokavuotinen reissu. Ensin viedään lahjat kavereille, sit käydään noukkimassa mun emo kyytiin, käydään tervehtimässä mummoa vanhainkodissa ja sit hautuumaalla.
Tossa mikkelissä ne on kätevästi niin lähekkäin, et auton voi jättää vanhainkodin pihaan ja kävellä hautuumaat läpi.
Oma pikku perinne mulla on laskea liikenteessä joulupukkeja!!;))
Aamu tietenkin aloitetaan riisipuurolla ja reissusta palatessa syödään jouluateria kinkkuineen ja laatikoineen kynttilän valossa ja annetaan toisillemme lahjat.
Siinäpä tärkeimmät.
Aion stressata vain yhden päivän. Sen, milloin "pääsen" lahjaostoksille.
Tulipas pitkä vastaus vahingossa. Kaipa tän joku jaksaa lukea...;))hautausmailla käynnistä mieleen, että jos isäni isä eläisi, niin hän täyttäisi jouluaattona 106 vuotta *s.24.12.1900*
Mutta kummatkin ovat jo poistuneet rivistä......- outzak
hautausmailla käynnistä mieleen, että jos isäni isä eläisi, niin hän täyttäisi jouluaattona 106 vuotta *s.24.12.1900*
Mutta kummatkin ovat jo poistuneet rivistä......mahdollista, että hän eläisikin... Suomen vanhinhan kuoli tässä jokunen päivä sitten 110-vuotiaana.
Mulla on isovanhemmista enää yksi elossa (85v), muut kuolivat jo kun olin lapsi. On niitä sukulaisia monta täältä lähtenyt, mutta onpa noita tullut lähteneiden tilalle uusiakin, onneksi!!:)) outzak kirjoitti:
mahdollista, että hän eläisikin... Suomen vanhinhan kuoli tässä jokunen päivä sitten 110-vuotiaana.
Mulla on isovanhemmista enää yksi elossa (85v), muut kuolivat jo kun olin lapsi. On niitä sukulaisia monta täältä lähtenyt, mutta onpa noita tullut lähteneiden tilalle uusiakin, onneksi!!:))kuka täyttää 50 vuotta 1.1.2007? Siis uudenvuodenpäivänä....
- outzak
kuka täyttää 50 vuotta 1.1.2007? Siis uudenvuodenpäivänä....
aika monikin..;))))
Mutta en kyllä henkilökohtaisesti tunne ketään..
Aavistuksen perusteella kävin vähän tutkimassa asiaa, ja nyt tiedän!!;))) outzak kirjoitti:
aika monikin..;))))
Mutta en kyllä henkilökohtaisesti tunne ketään..
Aavistuksen perusteella kävin vähän tutkimassa asiaa, ja nyt tiedän!!;)))jos tarkoitat Pulliaisen Esaa. Ei uskoisi, kun muistelen herran lennokkaimpia lavaspiikkejä....
Mutta se ns. siviili-Esa on aika hiljainen, vaatimatonkin persoona eikä halua tuoda itseään esille *haluaa puhua musiikilla*
Olen jutellut hänen kanssaan eräänkin kerran, eikä takuulla mitään huuhaata....- outzak
jos tarkoitat Pulliaisen Esaa. Ei uskoisi, kun muistelen herran lennokkaimpia lavaspiikkejä....
Mutta se ns. siviili-Esa on aika hiljainen, vaatimatonkin persoona eikä halua tuoda itseään esille *haluaa puhua musiikilla*
Olen jutellut hänen kanssaan eräänkin kerran, eikä takuulla mitään huuhaata....löysin ja ihan jo toisella hakusanalla!!;))
Uskon kyllä, että olet Esan kanssa jutellut.
Mun yks sukulainen tuntee aika monia artisteja työnsä puolesta ja hän on sanonut samaa, että monet lavalla säteilevät tähdet ovat tavallistakin ujomman ja hiljaisemman oloisia lavan ulkopuolella. Monilla on jopa esiintymiskammo, mutta silti se halu esiintyä voittaa, meidän kuuntelijoiden onneksi!!:)) outzak kirjoitti:
löysin ja ihan jo toisella hakusanalla!!;))
Uskon kyllä, että olet Esan kanssa jutellut.
Mun yks sukulainen tuntee aika monia artisteja työnsä puolesta ja hän on sanonut samaa, että monet lavalla säteilevät tähdet ovat tavallistakin ujomman ja hiljaisemman oloisia lavan ulkopuolella. Monilla on jopa esiintymiskammo, mutta silti se halu esiintyä voittaa, meidän kuuntelijoiden onneksi!!:))kertomasi on.
Esasta vielä sen verran, että jos häntä häiritään esiintymisen aikana, niin palautteena tulee yleensä tekstiä, jonka jälkeen päänaukojat poistuvat hiljaa taakse posket punaisena....
Äärimmäisen itsevarma persoona E.P. kuitenkin on - meidän kuulijoiden onneksi....- outzak
kertomasi on.
Esasta vielä sen verran, että jos häntä häiritään esiintymisen aikana, niin palautteena tulee yleensä tekstiä, jonka jälkeen päänaukojat poistuvat hiljaa taakse posket punaisena....
Äärimmäisen itsevarma persoona E.P. kuitenkin on - meidän kuulijoiden onneksi....mainoksessa sanottu, että kokemus tuo varmuutta..?? Oliskohan se syynä E.P:nkin itsevarmuuteen. Hän tietää olevansa loistava kitaristi, mutta silti se tieto ei ole noussut keltaisena nesteenä päähän. Harvinaista on sellainen, mutta ei mahdotonta!!
Mikään ei ole raivostuttavampaa, kuin sellainen esiintyminen (alalla, kuin alalla), että "olen paras ja tiedän sen ja siksi voin käyttäytyä niin sikamaisesti, kuin huvittaa".
Ja toinenkaan ääripää ei ole hyvä, eli se LIIKA vaatimattomuus, jos kyseessä on todella lahjakas ihminen. outzak kirjoitti:
mainoksessa sanottu, että kokemus tuo varmuutta..?? Oliskohan se syynä E.P:nkin itsevarmuuteen. Hän tietää olevansa loistava kitaristi, mutta silti se tieto ei ole noussut keltaisena nesteenä päähän. Harvinaista on sellainen, mutta ei mahdotonta!!
Mikään ei ole raivostuttavampaa, kuin sellainen esiintyminen (alalla, kuin alalla), että "olen paras ja tiedän sen ja siksi voin käyttäytyä niin sikamaisesti, kuin huvittaa".
Ja toinenkaan ääripää ei ole hyvä, eli se LIIKA vaatimattomuus, jos kyseessä on todella lahjakas ihminen.Esa kertoi kerran, että "olen käynyt läpi kaikki Suomen tanssilavat...."
Eli kokemusta ainakin löytyy - ja kaikki, mitä hän on saavuttanut, juontaa juurensa lapsuuden ja nuoruuden haaveesta - hän halusi tulla siksi, mikä nyt on. Lavalla ja studiossa varsinainen soundiperfektionisti - varsinkin lavalla.....!
Esa tietää omat taitonsa, mutta ei isottele lainkaan - antaa kitaran laulaa senkin edestä....
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023