Kaipaan sinua aivan valtavasti. Olet mielessäni jatkuvasti. Muistelen lämmöllä niitä aikoja kun sain koskettaa sinua ja sain tuntea huulesi huuliani vasten. Saisinpa kokea sen vielä joskus. AAH.
Taas tätä kaipuuta
8
1604
Vastaukset
- (n)t
hmm...värinää, tanssin lumoa.
- minä (m) M..a
Kun nimi pitäisi alkaa L-kirjaimella. :(
- minä (n) L
Kumpa olisitkin kaivannut minua.
Huulemme eivät ole kuitenkaan kohdanneet,
korkeintaan joskus unissa:)- minä (m) M..a
Minun kaipuuni on niiiiiiin todellista kuin vain voi olla. Nyt olet vain unissani tosin sielläkin olet yhtä ihana kuin luonnossa. Tyhmä pää kun ei suostu uskomaan että et tunne samoin kuin minä.
- Minä (m) M..a
Olet niiin todellinen. Ikävöin joka ikinen hetki sinua. Tiedän että olet kohta niin lähellä mutta tuskin haluat tavata minua. Saisimpa edes pienen hetken :(
- Minä (m) M..a
Pois tästä kaikesta pa...sta. En jaksa enään. Kaipaan sinua niin paljon, mutta sinä, sinä olet unohtanut jo kaiken tai oliko sinun mielestäsi tässä edes mitään muistamisen arvoista. Odotan että kyselisit edes kuulumisia, mutta ei, ei pihahdustakaan.
- toivottavasti piste puuttui
..toivottavasti piste puuttui tarkoituksella. Ainenkaan ei sekoilijoita/kieroilijoita tarvitsisi epäillä.
Onnea M..a :n metsästykseen
- minä (m) M..a
Vielä joskus sanoa kuinka paljon sinusta vieläkin välitän. Tunteeni eivät ole muuttuneet mitenkään.
Sun luokses ikävä on
niin ikävä etten kertoa voi
kuinka sisälläni suunnaton
yhä kaipuu salamoi
Sun luokses ikävä on
niin ikävä etten rauhaa mä saa
ja tuntuu kuin mahdoton
oisi aamua aloittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756