onkos kellään kokemuksia kun itseäni pelottaa sekä nor.synnytys ja sectio..ekan lapsen kanssa kamala synnytys ja lopuksi sectio.nyt olin jo varma että haluan section suoraan mutta sitten luettuani siitäkin enemmän rupesi sekin pelottamaan..tai siinä se kuolleisuus riski!vaikka todella pienihän se on mutta mahdollinen..onkohan kukaan suomessa koskaan kuollut sectioon??rv on nyt pian 19 ja en osaa edes nauttia kun pelottaa mitenkä tämän vauvelin nyt sitten synnytän =( kohtalotoverit ja kokemukset tervetulleita tänne päin =)
2 synnnytys ja pelko
2
414
Vastaukset
- 2 lasta sectiolla saanut
kuunnella mitä se lääkäri sanoo, se kyllä sanoo sen parhaan vaohtoehdon millä sun kannattaa synnyttää, onko ollut jo puhetta lääkärin kanssa?
Minä ainakin uskoisin asioista tietävää lääkäriä. Olen se jo kaksi kertaa omalla kohdallani huomannut että itse ei pidä mennä päättämään synnytystapaa...minulla ekassa raskaudessa lääkäri sanoi että on niin iso lapsi että kannattaisi leikata ja vaikka olisin halunnut synnyttää ajattelin että lääkäri kai paremmin tietää mikä on paras vaihtoehto ja lapsi leikattiin, siis lopullinen päätös oli minulla. No lapsi painoikin sitten yli 5 kiloa ja lääkäri sanoi jälkeenpäin että ei olisi mahtunut, pää olisi kuulemma mahtunut mutta hartioista olisi jäänyt kiinni! ei varmaan olisi ollut häävi synnytys ja lapsikin olisi varmaan vammautunut pahasti.
Toisessa raskaudessa loppuvaiheessa leikkausarven kohtaan alkoi sattumaan kun supisteli ja lääkäri oli sitä mieltä että leikkaus voisi olla parempi vaihtoehto, vaikka silläkin kertaa olisin halunnut synnyttää...mutta kuuntelin taas lääkäriä ja selvisikin leikkauksessa että kohtunu olisi revennyt synnytyksessä leikkausarven kohdalta, että taas oli ollut lääkäri oikeassa.
Kysy lääkäriltä miten kantsii tehä! - kuolemaa
kannata miettiä.Suurempi vaara on liikkua liikenteessä,kuin synnyttää.Oli tapa sitten mikä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954