Seisoin jonkun kanssa harmaan hirsisen talon vieressä ja katsoimme talon katolta nousevaa korkeaa kuin kelohonkaista paksua antennia. Se oli poikki alhaalta noin metrin päästä ja osien välissä oli köysi tms. joka piti antennia kasassa. Antenni huojui tuulessa ja minä vakuutin tuntemattomalle, että kyllä se kestää.
Toisessa unessa olin Lontoossa kiireisellä bussiasemalla. Bussin takana mies otti laukkuja vastaan, hänellä oli myös muovisäkkejä laukkujen suojaksi. Odottelin hässäkässä vuoroani ja ajattelin joudunko kaksikerroksisessa bussissa ylös tai alas. Minulla oli matkalippu kädessä ja näytin sitä miehelle. Mies katsoi lippua ja paikkakunta vaikutti tuntemattomalta. Hän kysyi kuljettajalta, että menmmekö sen paikkakunnan kautta. Paikka alkoi kirjaimella M.
Suunta hukassa minulta?
Nukkumaijattarelle
2
121
Vastaukset
Antenni voipi kuvata oivalluskykyä tai vaikkapa juuri suuntavaistoakin, antennisi eivät ole nyt herkät, vaan on katkos oivalluksessa voi olla olemassa.
Kiireinen bussiasema voi kuvata työelämän kiireitä, stressiäkin. Muovisäkit laukujen suojana suojautumista joltakin. Elämässä voi olla ylä ja alamäkeä. Suuntasi voi olla nyt hiukan hämärän peitossa, ehkä myöskin parisuhteessa. Mutta miehen kanssa yhdessä tunnutte suunnistavan, ette eri suuntiin ainakaan vaan nenä näyttää samaan suuntaan:)- koirakäsi
Just, katkos oivalluksessa ja suunta hämärän peitossa. Näin minulle käy toisinaan. Kiitoksia ja hyvää viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412