kierre

selviäjä

Selvisin pikavippi ja luottokortti helvetistä. Vipit perinnässä, luottolasku käräjillä...yhteensä n. 5000E. Otin pankista joustoluottoa, maksoin kaiken pois ja nyt nukun yöni hyvin...nykyinen kk-erä 350! eikä mennyt luottotiedot, selvittäkää asianne ja lopettakaa vippaaminen, koska harvalla se pysyy hanskassa..

6

1264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maarutti

Eikä paljon naurata ku maksaa kolme vuotta. Olis laittanu vaikka remontin näillä rahoilla!

• salkgfjwe

lopultakin viimeise´tki vipit perinnän kanssa sovittu, tiedot sentään pysyi rytäkässä puhtaana...huoh. kaikkeen se ihminen itsensä hankkii, taitaa olla totta se et vippailijat tarvitsevat ahdistavan kierteen tunteakseen olevansa elossa, mitä tiiviimpi silmukka sen parempi.

ei muuta selitystä ole, ennenki selvis ilman vippejä, niihin kai jää sit koukkuun ihan vaan yrittämisen ilosta niitä pitää ottaa.

• tällainen tallaaja

saisi samantapaisen avun kuin teillä..olette pankista saaneet ja muualta..mutta entäpä minä,joka on työtön..tutuillani kaikilla mennyt luottotiedot,itsellä ne vielä on.miten minä voin saada pelastuksen tästä vippihelvetistä..saako tällainen mistään lainaa,ku ei ole töissä?

• Vipstaaki

Pitkät yöt olen samaa miettinyt, vaan samaa shittiä koko elämä aina vaan.

• shittiä?
        Vipstaaki kirjoitti:

Pitkät yöt olen samaa miettinyt, vaan samaa shittiä koko elämä aina vaan.

Eikö ole kumma kun itessä ei ole vikaa kun elämä on shittiä? Ompa vittumainen elämä!

• en ottanut
        shittiä? kirjoitti:

Eikö ole kumma kun itessä ei ole vikaa kun elämä on shittiä? Ompa vittumainen elämä!

eli yllä kirjoittelin kans, oliko 3 juttu.
        Lainaa en ottanu. annoin vippien mennä perintään, tein hyvin joustavat maksusuunnitelmat veloistani ja lopultakin loppu häämöttää. jotkut paikat antavat myös työttömille lainaa, oliko ellos, halens cellses tms joku näistä. ainakin oon kuullu paljon juttuja että ne myöntäisi.

Itsellesi voit myös pyytää alueeltasi velkasovittelijaa avuksi, tai sosiaalitoimistosta myönnettävää lainaa, en muista mikä laina oli nimeltään. apua saa, ja perintätoimistot voi sopia hyvinki pieniin eriin ne velat. lykkyä tykö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      348
      6399
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3806
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1005
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      880
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      846
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      823
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      810
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      761
    Aihe