Tämän päivän Hesari uutisoi, ettei Kokoomuksella ole YHTÄÄN maahanmuuttajaehdokasta näissä ek-vaaleissa, vaikka muuten mamuja on ennätysmäärä aiempiin vaaleihin nähden. Eikö suvaitsevaisuus kuulukaan sivistykseen?
Muka sivistyspuolue...
6
148
Vastaukset
- kokoomuksen vihollinen no2
Se ei ole välttämättä niin paha asia kun jotkut sen näkee. Päättäjän pitää olla perillä hyvin maan asioista, eikä sitä muutaman vuoden maassaolon jälkeen varmaan ole. Suomessa syntyneistä varmaan kokoomuskin saa aikanaan tasa-arvoisia ehdokkaita kunhan jotkut heistä vaurastuu.
- Meillä on mamuja
jotka ovat tulleet jo lapsena Suomeen ja nyt ovat 30-40-vuotiaita, eli ovat kasvaneet suomaliseen yhteiskuntaan. Eikö nekään kokoomuspelleille kelpaa?
- totuus unohtuisi:
Ainakin minä maahanmuuttajaperheen isänä olen erään kokoomuslaisen ehdokkaan tukijoukoissa täällä Pirkanmaalla.
- Helsingin-Sanomien toimituk...
sillä ne uutisoi suureen ääneen, ettei Kokoomukselle ole kelvannut ainoakaan maahanmuuttajaehdokas.
- toiseksi eniten
Vielä on paikkoja täyttämättä, eli nyt vaan paikkaa hakemaan!
- Aikuistu jo
kirjoitusta, joista rasimi ei ole kovin kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1341411Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 38494
- 45476
- 52455