Tervehdys vaan,
Mahtaako palstalla majailla pokeri-isiä? Siis kaltaisiani perheellisiä miehiä, jotka viihtyvät ajankohtaisten pokeririnkien äärellä netissä, tai miksei livenäkin. Meiliä ja messenger olis:
[email protected]
Pokeri Isiä!
8
1365
Vastaukset
- isi kyllä pelaa
Pistin viestisi eteenpäin miehelle :)
- All In Or Not...
No hei vaan. Kiitoksia moisesta. Ei ole tarkoitus kokoontua isien ongelmaryhmän parissa kuitenkaan toki! :D Näin niin kuin isällisten asioiden ja mahtavan harrastuksen puitteissa.
Ehkä saadaan parannettua omaa vanhemmuuttamme yhdessä ja siinä sivussa vaikka pokeria :) - kyllä pokerista
All In Or Not... kirjoitti:
No hei vaan. Kiitoksia moisesta. Ei ole tarkoitus kokoontua isien ongelmaryhmän parissa kuitenkaan toki! :D Näin niin kuin isällisten asioiden ja mahtavan harrastuksen puitteissa.
Ehkä saadaan parannettua omaa vanhemmuuttamme yhdessä ja siinä sivussa vaikka pokeria :)monet kerrat keskusteltu ja minä olen sitä mieltä että on se parempi harrastus kun ainainen ryypiskely tms :) itsekin hiukan innostunut pokerista.
- All In Or Not..
kyllä pokerista kirjoitti:
monet kerrat keskusteltu ja minä olen sitä mieltä että on se parempi harrastus kun ainainen ryypiskely tms :) itsekin hiukan innostunut pokerista.
Kaikilla harrastuksilla on varmasti varjopuolensa. Niin pokerilla, kuin ryypiskelyllä. On aivan varma, että perus Härmäläinen osaa vetää kummatkin överiksi.
On kuitenkin varma, että jos nämä kaksi laittaa samalle viivalle, vetää pokeri kirkkaasti pidemmän korren. Okei, jos ei huomioida minimalisoitua liikunnan määrää aktiivisen pokerin harrastajalla, on normi "järki kädessä pelaajalla" riskit aika terveelliset kuitenkin :)
Mikäpä onkaan parempaa ajanvietettä hyvässä porukassa, kuin kiva illanvietto pienen turnauksen merkeissä livenä hyvässä seurassa. - pelaa
All In Or Not.. kirjoitti:
Kaikilla harrastuksilla on varmasti varjopuolensa. Niin pokerilla, kuin ryypiskelyllä. On aivan varma, että perus Härmäläinen osaa vetää kummatkin överiksi.
On kuitenkin varma, että jos nämä kaksi laittaa samalle viivalle, vetää pokeri kirkkaasti pidemmän korren. Okei, jos ei huomioida minimalisoitua liikunnan määrää aktiivisen pokerin harrastajalla, on normi "järki kädessä pelaajalla" riskit aika terveelliset kuitenkin :)
Mikäpä onkaan parempaa ajanvietettä hyvässä porukassa, kuin kiva illanvietto pienen turnauksen merkeissä livenä hyvässä seurassa.Meilläkin mies pelaa pokeria sekä netissä että joskus kokoontuvissa porukoissa. Itse olen välillä siitä hieman kiukkuinen. Sen ajan kun voisi käyttää perheenkin kanssa. Toki harrastuksena ihan ok, jos ei mene hirveästi rahaa. Mutta kun niitä harrastuksia on miehellä muitakin ja muutkin yhtä tärkeitä, tietysti työt. Joten perheelle jää välillä aika vähän aikaa. No, nyt mies on onneksi vähän vähentänyt pelaamista. Kohtuullisissa määrin se on mielestäni ihan jees.
- Isä itsekin
Täällä on ainakin yksi pokeria pelaileva isi.
Reilu vuoden verran on nyt tullut pelailtua ja ihan kivalla menestykselläkin. Voitolla en ole kovin paljoa, mutta kun ottaa huomioon että alkuun tuli makseltua vähän oppirahaa, niin suunta on kääntymässä vähän voitokkaammalle suunnalle. Pelikassan nostaa plussan puolelle lähinnä pari vähän "isompaa" turnauspalkintoa.
Pelitilit löytyy Paffilta, Pokerihuoneelta ja PartyPokerilta, lisäksi tulee läiskittyä kaveriporukalla silloin tällöin, mutta aika vähäistä tuo on nettipokeriin verrattuna.
Pelailen lähinnä iltaisin tai aamuisin, riippuen työvuoroista. Ja rikkomattomana sääntönä minulla on se, etten koskaan laita pelitilille enempää kuin 30 euroa/tili(2vko välein), tällä varmistan sen ettei mene liikaa rahaa harrastukseen... ja tuleepa pelattua vähän tiukemminkin. Tosin viimeaikoina on tullut säilytettyä tuo pelikassa ihan hyvin.
Hauska harrastushan tämä on. Vaimokin seurailee kiinnostuneena ja osallistuu yleensä noihin livejuttuihin. Nimipäivä- ja synttärilahjaksi olen saanut alan kirjallisuutta esim. Aki Pyysingin kirjan ja sitten uusimpana Dan Harringtonin kirjan. Kaippa niistäkin on jotain ideoita saanut.
Mutta nyt alkaa taas iltavuoro painamaan päälle, joten täytyy lähteä kahvinkeittoon.- pokeri-isi! =)
eli olen parikymppinen pian toisen lapsen isi.
harrastuksena on ollut juurikin tuo pokeri työni ohella,pelailen silloin kun kerkiän iltasin netissä ja kerran viikossa kaveri porukassa.
ihan todellista rahaa en näihin paljoa laita,hauskaahan tämä silti on.
olisi ihan mukava tutustua ja esim.pelata yhdesä!
- isä 07
moi. tääl ois toinen pokeri isä tai siis tuleva!. Kirjoitelkaa kaiken näköistä pokerista ja isyydestä. sähköposti osoite on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595900Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242441No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192028
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61629Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085