Tarkoituksenani olisi tehdä viikonlopun mittainen vaellusreissu jossain päin pirkanmaata, nukkua teltassa ja keitellä kaasukeittimellä omat ruoat reitin varrella. Mistähän löytyisi tarkoitukseen sopivan mittainen reitti, mielellään ihan joku "valmispolku" tyyliin kansallispuisto tai jotain tai sitten ei :)
Jos mokomia löytyy tampereelta niin aina parempi, paikkoja/sivuja mistä löytyy enemmänkin tietoa?
Sitten vielä semmoinen, tällä hetkellähän vielä ei säät ole liian kylmät, omistan ainoastaan pienen makuupussin jota olen käyttänyt kesäisin ja itsetäyttyvän makuualustan.. Riittääkö kalsarikerraston kanssa nukkuessa pitämään kylmän loitolla?
Pirkanmaalle
2
537
Vastaukset
- weewwewewe
Seitseminen ja Helvetinjärvi tulevat ekana mieleen. Yksi mahdollisuus on myös kävelyllertää vaikkapa tuolta Seitsemisiltä Helvetinjärvelle. Välissä on joku ---korven (Riuttaskorven?) virkistysmetsä. Polku on voi olla toisin paikoin vähän mutainen ja takaisin ei oikein pääse kuin samaa reittiä tai metsäautoteitä pitkin. Mitään kovin mielenkiintoisia maisemia tuolla välillä ei kyllä taida olla...
Muita olisi sitten vaikka Pukalan virkistysmetsä, mutta siellä ei taida polku riittää kuin yhden yön reissulle. Siikanevan eteläpuolella menee myös lyhyt polunpätkä, jota voinee halutessaan jatkaa Siikanevan lutakoillekin. Pukalasta löytyy myös pari laavua ja luultavasti tähän aikaan vuodesta ei tarvi pelätä, että muita olisi tulossa viereen nukkumaan :) Siikanevan puolella ei muistaakseni virallisia laavuja ole, mutta ainakin yksi nipin napin nukkumiskelpoinen luola olisi.
Vaikka lämpömittarin mukaan ei kovin kylmä olekaan, niin ilmankosteuden takia voi yöt tuntua karseen kylmiltä. Kesämakkari on on kylmä, mutta kolmen vuodenajan pussilla pärjää. - sekä
kaarinanpolku. Reitit yhdistää toisiinsa hervantajärven luontopolku. Reitit on pääosin helppoja ja laavujakin löytyy.
Kartat saa ilmaiseksi Kangasalalta mm. Urheilutien
kunnanvirastosta ja Lempäälästä keskustan palvelupisteestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502