Meilla nain joulun allakin kiivaasti paneudutaan perhesuunnitteluun. Toden teolla! Meidan mielestamme ratkaisumme ei ole mitenkaan vaara, pikemminkin painvastoin.
Emme ole enaa ihan nuoriakaan. Lapsemme on pian 4-vuotias. Toivoisimme hartaasti, etta saisimme viela toisenkin lapsen.
Nailla palstoilla ollaan aivan oikeilla jaljilla. Taytyy paneutua perhesuunnitteluun eika se ole edes synti. Paha vain, etta aina eivat meidan suunnitelmamme ja toiveemme toteudu. Kun katselemme tuota pian nelivuotiastamme nii... ... ei semmoista oikein omilla suunnitelmilla ole saatu aikaan.
Ollaan me suunniteltu (= toivottu) sita seuraavaakin kohta nelja vuotta. Jahka viela pari vuotta kuluu, meidan aikamme alkaa olla ohi. Vaikkei se Abrahamkaan katsellut Saaransa kuollutta kohtua, vaan kasiksi kavi.
Meidan perhesuunnittelu
9
1492
Vastaukset
- *----------------*
:-D
No käyhän käsiksi. Toivottavasti onnistuu. :-)- alatyyli
Ei kaikki saa 12 lasta , vaikka haluaisikin.Ei edes yhtäkään.-Kyllä me ihmiset olemme pieniä ja avuttomia suuren Jumalan edessä.
Ei sitä vielä tiedä ,meillä kyllä on Hyvä Isä taivaassa .
Hyvää ja onnellista Joulua teidän perheelle! - Vikertäjä
alatyyli kirjoitti:
Ei kaikki saa 12 lasta , vaikka haluaisikin.Ei edes yhtäkään.-Kyllä me ihmiset olemme pieniä ja avuttomia suuren Jumalan edessä.
Ei sitä vielä tiedä ,meillä kyllä on Hyvä Isä taivaassa .
Hyvää ja onnellista Joulua teidän perheelle!>Kyllä me ihmiset olemme pieniä ja avuttomia suuren Jumalan edessä.
Tässä valossa meuhkaaminen jotain kondominkäyttöä vastaan on ihan turhaa. Kyllä Jumalalla on konstinsa saada raskaus alkamaan ihmisen yrittelyistä huolimatta.
- Läpilukenut
"Meilla nain joulun allakin kiivaasti"
Kunpa avoimuus lisääntyisi ja voisimme kaikki kertoa
häpeilemättä toimistamme! - kukinto
Minulla tauti tuhosi suvunjatkamisvälineen. Olen vielä suht nuori mies, lapsia ehti muutama syntyä. Mietityttää vaan, että kuinkahan laajasti ja tarkasti minun pitäisi tehdä selkoa sisarille ja veljille ongelmastani. Pikkasen tuntuvat jo kuiskuttelevan selkäni takana. Ehkä lääkärinlausunto ry:n johtokunnalle riittäisi.
- Sointula
Sinun ei missaan tapauksessa tarvitse eika pida (eika ole edes suotavaa!) tehda mainitsemastasi asiasta selkoa sisarille ja veljille puhumattakaan, etta toimittaisit laakarinlausunnon ry:n johtokunnalle.
Nailla palstoilla totuus ikaan kuin hamartyy ja sita tavallinenkin uskovainen ihminen alkaa kuvitella, etta tama on jotakin auktoriteettiuskoa, jota SRK, rauhanyhdistys tms. valvoo.
Olet vain uskomassa ja iloisella mielella sellaisena kuin olet ja iloitse perheestasi ja niista lapsista, jotka teilla on. Jos teidan perhekokonne ja lapsilukunne kiinnostaa jotakuta lahimmaistanne, se on enemmankin lahimmaisen oma hapea ja synti kuin teidan. - pitää
näyttää koko vehje
- maallikkosaarnaajaalta
Hän antaa joko luvan, tai ei perhesuunnitte-
luille. - mies vain välikappale
-jos pystyy-et silleen!!!!!!!!!!!!!!!
Meijän perheessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027