Eikö jokamiehenoikeuksiin kuulu että yksityisiä veneitä saa käyttää jos isäntäväki ei ole paikalla?
Veneiden käyttö sallittu.
3
846
Vastaukset
- mainsaill
kyseessä on luonnollisesti ns. luvaton käyttöönotto, koska isäntäväeltä ei ole kysytty. kun asiaa vertaa autopuolen vastaavaan, luulen että tointa voi jatkaa ihan rauhassa 5-10 vuoteen ennen kuin edes ensimmäiset sakot tulevat. varkaudeksi asia muuttuu,vasta talvitelakointikauden alettua. anna siis omistajan telakoida veneensä mihin lystää.
- Matti Näsä
jokamiehen oikeuksiin kuuluu myös että sellaisen käyttäjän saa piestä.
- samaa
mieltä olen kanssasi.Mutta eikö raiskaus olisi parempi rangaistus.Sillä eihän se kehtaisi mennä poliisin juttusille. Kertomaan että paha vene-setä teki sille temput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402