En mä halua sellasta yletöntä hehkutusta ja pilvenreunalla istumista, paitsi joskus. Haluan, että voi puhua asiat halki ja kestää ne huonotkin puolet ilman, että niistä tulee mitään showta joka kerta. Mä en halua sitä, et ihmisinä pitää kaunistella asioitaan. Mä haluan suoruutta ja rehellisyyttä, silti toisen huomioonottamista. Haluan olla sellainen kuin on ja suurin kunnianosoitus mulle olis, et toinenkin olis mun seurassa aidosti sellanen kuin on. En kestä teeskentelyä, en hyvässä enkä pahassa ja menen aivan piikkiin joka kerta, kun on yhtään sellasta ilmassa. Haluan kaataa kaikki kulissit, mitä eteen tulee. Haluan inhimillisyyttä, ja ihmisyyttä.
Ja senköhän takia mun on mahdotonta löytää ketään..
realisti-ihastusta ei löydy
2
422
Vastaukset
- mielin...
Alussa jotkut on epävarmoja ja käyttäytyy epänormaalisti. Niille pitää vaan antaa aikaa ja tilaa. Jossain vaiheessa paljastuu ihmisen sisin, joskus hyvässä, joskus pahassa. Sama pätee ystävä- ja seurustelusuhteisiin.
- ...toisemme löydettiin.
Tekstisi voisi olla melkein täysin oman kultani kynästä - tai ehkä minunkin.
Olihan meilläkin kulisseja aluksi, jonkinlaista vieraskoreutta kai, ennen kuin kumpikaan uskalsi olla oikein todella ihminen, vikoineen ja huonoine päivineenkin. Monen kipupisteen ja katkerahkon keskustelun kautta ( kaunistelematon totuus kun aika usein sattuu...)on pikkuhiljaa päädytty "oikeaan" suhteeseen, joka perustuu yhtä lailla luottamukseen kuin rakkauteenkin. Ja tulevaisuus näyttää hyvältä. Henkilökohtaisesti en vaihtaisi niitä hankalampiakaan aikoja pois.
Pointtina tässä on se, että kaikenlaisia ihmisiä löytyy. Vaikeampaa tietysti on löytää juuri se rakas ihminen, joka jakaa saman arvomaailman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760