Pelaan koripalloa ja tällä hetkellä rv 8 menossa. Saattaapi olla hölmö kysymys, mutta miten kauan voin vielä osallistua peleihin? Pelissä kun tulee välillä kontaktitilanteita, niin onko niistä vaaraa raskaudelle tässä vaiheessa? Kysäisen kyllä asiasta heti neuvolaan päästyäni, mutta siihen kun on vielä parisen viikkoa aikaa. Jospa jollain on kokemusta koripallosta tai jostain muusta pallopelistä, kannanottoja otetaan ilomielin vastaan. Mille viikolle asti uskalsitte osallistua peleihin?
Pelaamisesta?
2
340
Vastaukset
- *ninni*
..minulla ei olekaan kokemusta raskaudenaikaisista pallopeleistä.
Olen kuullut, että liikuntaharrastustaan voi jatkaa aivan normaalisti aina raskausviikolle 20 saakka ja sen jälkeen jättää kaikki hyppelemiset yms. pois ja siirtyä keveämpien harrastusten pariin. Eli jos olet kauankin koripalloa harrastanut, ei Pieni siitä pahastu jos peliaamista jatkat. Tietty jos törmää toiseen ja kaatuu, siinä on omat riskinsä..
Mielestäni kuitenkin voit palloilla ihan normaalisti, mutta ajattelen kuitenkin Pienokaistakin; jos alkaa tuntumaan pahalta taikka liian raskaalta, lopetat taikka kevennät harjottelua.
Sekavaa tekstiä mutta toivottavasti jotain apua!! Jaksamisia! =)) - seuranta
Lisäksi pitää sinun seurata, ettei sydämen sykkeesi nouse liian korkealle. Tilapäisesti (max 15 putkeen) voi olla alle 150, mutta muuten pitäisi olla liikuntasuorituksessa alle 140. Alkuraskaudesta liikunta nosti ainakin minulla sykkeen tosi nopeasti korkeaksi. Hyviä pelejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419