Varhaisultra+sikiön koko+viikot???

Hmmm.....

Ihmettelen tässä. Viime torstaina kävin ultrassa, laskujeni mukaan viikkoja piti olla 7 tai vähän päälle. Hedelmöitys tapahtui niin, että ti ovistestiin, eli olisko h-hetki ollu sit, ke tai to. Mut viimeistään kai se torstai. Eli laskin, et 7. viikon olis pitäny alkaa siis viimeistään torstaina.

No, Gyne ultras ja mitaksi sanoi 0,74 cm ja viikoiksi 6 5.. Pieni sydän sielä näytti sykkivän, en mä ainakaan hirveesti muuta erottanu. Joku pieni valkonen alue, jonka gyne sit mainitsi sikiöksi.

Meiän arviot siis heitti vähintään 2lla päivällä. Mikä on siis omituista, jos ovistestiin on luottamita. Kun yhdyntöjäkään ei sillon ollu keskiviikon jälkeen, olis kummallista et hedelmöitys olis tapahtunu lauantaina.. Clomien avulla tämä raskaus lähti käyntiin.

Ja toi mittakin näytti olevan aika paljon, mitäs muilla, kuinka iso sikiö oli näillä viikoilla??

Pelottaa kamalasti tulee kesken.. Aluksi aatttelin, et kun v-ultra on menty, no panic, mut nyt taas maalailen piruja seinille. Noh, muut, mittoja??

5

2213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv.12+4

Hedelmöittyminen ei välttämättä tapahdu samana päivänä kuin yhdyntä on, vaan siittiöt uiskentelevat parikin päivää ennen kuin kohtaavat munasolun munatorvessa. Aika lähelle se lasketun ajan arvio kuitenkin osui. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

• oli näin

piti olla vko 8 1, mut lääkäri sanoi et vastaa viikkoo 6 5. sikiön koko oli tuolloin 8 mm. tän kuun 27. pvä np-ultra, jolloin varmistunee ikä. onneks vauva yhä masussa, ja uskonkin, että siellä aikoo pysyä - oireet mulla aivan tolkuton pahoinvointi, väsymys ja rintojen voimakas kasvu ja aristus.

• typytsy

Heip tänään oli eka ultra ja kaikki hyvin:-) Olen viikoilla 7 2 mutta lekuri sanoi sikiön vastaavan 6 6. Sikiö oli 8,1mm. Mulla asia loogista koska ovulaatio tapahtuikin normikiertoa myöhemmin vielä kp17 2 follikkelia oli munasarjoissa ja sain pregnylin vasta silloin. Eli itse hedelmöittyminenkin tapahtunut normikiertoa myöhemmin.

• mää...

sikiö oli tuolloin 1.83 cm!!!!

• oli noilla..

noilla viikoilla muistaakseni näin: viikkoja oli 7plus5, mutta ultrassa koko vastasi tasan seitsemää, eli 5 pv vähemmän. mitta oli 9 mm. tänään käytiin taas, viikkoja 11 ja 5, mutta sit ultran mukaan 11 ja 4, mitta oli 46mm. kaikki oli hyvin :) mutta täällä kuulemma muutetaan la nykyään jo yhden päivän heitolla, eli siirtyi siis päivän myöhemmäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe