Kun paljastu minkälainen todella olet.
Loppu ihastumisen tunne
13
1635
Vastaukset
- mähän olen
vaan tavallinen.
- Mutta muista
että jos ei sano mitä haluaa, ei yleensä voi saadakaan sitä.
- Ulkopuolinen kommentaattori...
Että joka tilanteessa kannattaa edes sanoa mitä haluaa. Jotkut asiat on hyvä pitää omana tietonaan (no tämmöinen näkyy kyllä päälle), mutta ennenkuin suunsa avaa, täytyy muistaa että kaikki ei mene kuin elokuvissa. Näissä asioissa saattaa sattua oikeasti...
- Ja on tosiaan
Ulkopuolinen kommentaattori... kirjoitti:
Että joka tilanteessa kannattaa edes sanoa mitä haluaa. Jotkut asiat on hyvä pitää omana tietonaan (no tämmöinen näkyy kyllä päälle), mutta ennenkuin suunsa avaa, täytyy muistaa että kaikki ei mene kuin elokuvissa. Näissä asioissa saattaa sattua oikeasti...
huomattu ettei kaikki mene niin kuin elokuvissa. Parempi sanoa suoraan niin saa itse mielenrauhan. Vastaanottava osapuoli tekee sitten tiedolla mitä haluaa, tai on tekemättä. Aina tietysti kannattaa miettiä että miten sanoo.
- innolla odotat
että näkisit mut, et pysty huijaamaan.
- Mieshänon
Odotan kyllä. On nimittäin hieman kyseltävää.
- epäselväksi
Mieshänon kirjoitti:
sulle? mulle ei ainakaan. kysyä saat kyllä mutta en tiedä vastaanko.
- jaksetaan,....
epäselväksi kirjoitti:
sulle? mulle ei ainakaan. kysyä saat kyllä mutta en tiedä vastaanko.
haluatko etten mä hengitä enää ollenkaan? LOPETA, et saa olla noin ilkeä.
- provoilija...
jaksetaan,.... kirjoitti:
haluatko etten mä hengitä enää ollenkaan? LOPETA, et saa olla noin ilkeä.
tää ei ollu sulle!
- vaikka
Mieshänon kirjoitti:
katsoisit peiliin välillä!
- nyt ihmeessä
millainen HÄN todella on?
- NAINEN ISOLLA N:LLÄ
Mistä sinä mitään tietäisit minusta? Kun et edes tunne...
Voin kertoa että minusta on puhuttu todella inhottavia VALHEELLISIA asioita jo kauan sitten, useita vuosia sitten joten jos vedät johtopäätöksesi joistain idioottimaisista kuulopuheista niin olet ihan idiootti itsekkin!!!!!
Olen juuri sellainen minä sinä näit minut silloin joskus.
On väärin jos et anna mahdollisuutta puolustautumiseen vaan uskot mielummin sellaisia juttuja ja ihmisiä jotka eivät meitä halua yhteen ja tekevät kaikkensa...jopa valehtelevat estääkseen sen.
Jos todellakin uskot noin niin voinpa sanoa että erehdyin pahemman kerran sinusta, jonka luulin tuntevani aika hyvin.- pahoja ihmisiä
Minäkin olen joutunut niiden uhriksi. Älä välitä niistä vaan pää pystyyn vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760