Kun paljastu minkälainen todella olet.
Loppu ihastumisen tunne
13
1637
Vastaukset
- mähän olen
vaan tavallinen.
- Mutta muista
että jos ei sano mitä haluaa, ei yleensä voi saadakaan sitä.
- Ulkopuolinen kommentaattori...
Että joka tilanteessa kannattaa edes sanoa mitä haluaa. Jotkut asiat on hyvä pitää omana tietonaan (no tämmöinen näkyy kyllä päälle), mutta ennenkuin suunsa avaa, täytyy muistaa että kaikki ei mene kuin elokuvissa. Näissä asioissa saattaa sattua oikeasti...
- Ja on tosiaan
Ulkopuolinen kommentaattori... kirjoitti:
Että joka tilanteessa kannattaa edes sanoa mitä haluaa. Jotkut asiat on hyvä pitää omana tietonaan (no tämmöinen näkyy kyllä päälle), mutta ennenkuin suunsa avaa, täytyy muistaa että kaikki ei mene kuin elokuvissa. Näissä asioissa saattaa sattua oikeasti...
huomattu ettei kaikki mene niin kuin elokuvissa. Parempi sanoa suoraan niin saa itse mielenrauhan. Vastaanottava osapuoli tekee sitten tiedolla mitä haluaa, tai on tekemättä. Aina tietysti kannattaa miettiä että miten sanoo.
- innolla odotat
että näkisit mut, et pysty huijaamaan.
- Mieshänon
Odotan kyllä. On nimittäin hieman kyseltävää.
- epäselväksi
Mieshänon kirjoitti:
sulle? mulle ei ainakaan. kysyä saat kyllä mutta en tiedä vastaanko.
- jaksetaan,....
epäselväksi kirjoitti:
sulle? mulle ei ainakaan. kysyä saat kyllä mutta en tiedä vastaanko.
haluatko etten mä hengitä enää ollenkaan? LOPETA, et saa olla noin ilkeä.
- provoilija...
jaksetaan,.... kirjoitti:
haluatko etten mä hengitä enää ollenkaan? LOPETA, et saa olla noin ilkeä.
tää ei ollu sulle!
- vaikka
Mieshänon kirjoitti:
katsoisit peiliin välillä!
- nyt ihmeessä
millainen HÄN todella on?
- NAINEN ISOLLA N:LLÄ
Mistä sinä mitään tietäisit minusta? Kun et edes tunne...
Voin kertoa että minusta on puhuttu todella inhottavia VALHEELLISIA asioita jo kauan sitten, useita vuosia sitten joten jos vedät johtopäätöksesi joistain idioottimaisista kuulopuheista niin olet ihan idiootti itsekkin!!!!!
Olen juuri sellainen minä sinä näit minut silloin joskus.
On väärin jos et anna mahdollisuutta puolustautumiseen vaan uskot mielummin sellaisia juttuja ja ihmisiä jotka eivät meitä halua yhteen ja tekevät kaikkensa...jopa valehtelevat estääkseen sen.
Jos todellakin uskot noin niin voinpa sanoa että erehdyin pahemman kerran sinusta, jonka luulin tuntevani aika hyvin.- pahoja ihmisiä
Minäkin olen joutunut niiden uhriksi. Älä välitä niistä vaan pää pystyyn vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?146841Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709