Nyt menee hermot (ja sen kyllä huomaa..)
Olen ollu nyt viikon pienessä paniikissa, kenties turhaankin? Kuukautiset ovat myöhässä, sikäli kun kiertooni on luottamista, sillä välillä (niinku viimeks) oli tasan 30 päivää ja välillä taas ei, eli aika epäsäännöllinen rytmi on ollut.
Olen suht. tuoreessa suhteessa ja olemme käyttäneet ehkäisynä kortsua (tietääkseni rikkoutumista tai luiskahtelua ei ole tapahtunut) mutten voi sille mitään että pelkään olevani raskaana. Hullua?
Tein raskaustestin pari päivää sitten (edellisestä yhdynnästä oli silloin aikaa viikko) ja tulos oli negatiivinen.
Mitään raskausoireita ei ole ollut, vaikka välillä tunnun kuvittelevani ties mitä...
Tää on vaan niin rasittavaa ku joka kerta ku menee vessaan niin odottaa et joko ne kuukautiset alkais...
Ajattelin uusia raskaustestin viikon päästä, jos menkkoja ei kuulu. Olen juuri lähdössä lomille, ehkä senkin takia hermoilen, koska ei olis sitä ennen aikaa juosta lääkärissä, ja lasta en yksinkertaisesti voi tähän elämäntilanteeseen saada...
Hermoilenko mä nyt ihan turhaan, mitä mun pitäisi tehdä? Auttakaa. :(
Apuva! Raskaanako?
Helpless83
3
459
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.,
älä jaa tavaraas.....
- tääonniintätä
Kuukautisten poisjäännistä seuraavana päivänä pitäisi testissä jo näkyä mahdollinen raskaus.
Jos olet raskaana, niin toivotan onnea. Jos et, niin muistutan että kondomia pitää käyttää KOKO yhdynnän ajan ja jos et halua raskaaksi, niin hanki ihmeessä e-pillerit.- Helpless83
No mulla kuukautiset aika epäsäännölliset, tulee ja menee miten sattuu, joten sen takia mietityttää..
Ja kortsu oli päällä koko ajan, alusta loppuun... Hermoilen liikaa juu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760