tällä palstalla on lordi vihaajia. he eivät saa olla tällä palstalla! tämä on lordifaneille! ketkään lordi vihaajat eivät tulé palstalle! pyh! käyttävät toisten nimimerkkiä! ketkä ovat samaa mieltä??
nyt riittää!!!!!
8
425
Vastaukset
- Miss Kita
Noo, mä olen samaa mieltä.
Toisaalta, tämä palsta EI ole pelkille Lordi-faneille, vaan otsakkeena on Lordi.
Eli periaatteessa tämä palsta on ylipäätään tarkoitettu siihen, että täällä keskustellaan Lordista. Eikä pelkästään faniteta.
Mutta en kuitenkaan halua tänne Lordi-inhokkeja! Ja jos välttämättä haluatte kritisoida, keksikää kunnon perustelut, älkää kiroilko tai muutenkaan keksikö omasta päästä mtn jne.- hmmm x3
Ei millään pahalla teille lordi faneille,mutta lordi on aivan perseestä,ihan universaalilen suolesta.. "perseeseen ja takaisin sinne minne kuulutkin,ei aurinko paista sulle enää"
Kitaristi on ihan ok,kylläkin.. - WWW%%
hmmm x3 kirjoitti:
Ei millään pahalla teille lordi faneille,mutta lordi on aivan perseestä,ihan universaalilen suolesta.. "perseeseen ja takaisin sinne minne kuulutkin,ei aurinko paista sulle enää"
Kitaristi on ihan ok,kylläkin..LORDI ON IHAN PERSEESTÄ KUN KIRJOITTELE TOMMOSIA VIESTIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- SONERA!
WWW%% kirjoitti:
LORDI ON IHAN PERSEESTÄ KUN KIRJOITTELE TOMMOSIA VIESTIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LORDI ON PASKIAINEN! EI ENÄ LORDIA!
- KITA 22
AI NYT SÄ VAIHDOIT JO NIMIMERKKIN JOKA OLI MINUN! KUULEE PIKKU RÄKÄ SÄ ET PÄÄTÄÄT KUKA TÄÄLÄ PALSTALLA ON LORDIN VIHAAJAT!
- kita ammollaan,
kuten aina.
- Miss Kita
kita ammollaan, kirjoitti:
kuten aina.
Siis nyt koittakaa oikeesti kestää tätä mun angstia!:
%%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%
Te kaikki, jotka tulitte -JUURI TÄHÄN KESKUSTELUUN/VIESTIKETJUUN- valittamaan ja haukkumaan Lordia, olette kyllä sairaan lapsellisia pikku-pentuja! - KITA 2
Miss Kita kirjoitti:
Siis nyt koittakaa oikeesti kestää tätä mun angstia!:
%%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%
Te kaikki, jotka tulitte -JUURI TÄHÄN KESKUSTELUUN/VIESTIKETJUUN- valittamaan ja haukkumaan Lordia, olette kyllä sairaan lapsellisia pikku-pentuja!Ettekö vilä tajua että te ette päätätte ketkä tällä on vihajaat!! Jokaiseisessa sivussa on vihailijoita!!!!! Sitä paitsi mä en sanonut tai kirjoittanut lordista mitään vielä huonoa vai puhuin lady awan kanssa jolla on nimimerkki, siinä oli pikku riita! Jos nyt tajuatte tai ymmärätte kenestä tässä puhutaan ja keskustellan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.705913- 1225186
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4343127Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991556Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3611197- 291009
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46916Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859