nyt riittää!!!!!

KITA 2

tällä palstalla on lordi vihaajia. he eivät saa olla tällä palstalla! tämä on lordifaneille! ketkään lordi vihaajat eivät tulé palstalle! pyh! käyttävät toisten nimimerkkiä! ketkä ovat samaa mieltä??

8

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Kita

      Noo, mä olen samaa mieltä.

      Toisaalta, tämä palsta EI ole pelkille Lordi-faneille, vaan otsakkeena on Lordi.
      Eli periaatteessa tämä palsta on ylipäätään tarkoitettu siihen, että täällä keskustellaan Lordista. Eikä pelkästään faniteta.

      Mutta en kuitenkaan halua tänne Lordi-inhokkeja! Ja jos välttämättä haluatte kritisoida, keksikää kunnon perustelut, älkää kiroilko tai muutenkaan keksikö omasta päästä mtn jne.

      • hmmm x3

        Ei millään pahalla teille lordi faneille,mutta lordi on aivan perseestä,ihan universaalilen suolesta.. "perseeseen ja takaisin sinne minne kuulutkin,ei aurinko paista sulle enää"
        Kitaristi on ihan ok,kylläkin..


      • WWW%%
        hmmm x3 kirjoitti:

        Ei millään pahalla teille lordi faneille,mutta lordi on aivan perseestä,ihan universaalilen suolesta.. "perseeseen ja takaisin sinne minne kuulutkin,ei aurinko paista sulle enää"
        Kitaristi on ihan ok,kylläkin..

        LORDI ON IHAN PERSEESTÄ KUN KIRJOITTELE TOMMOSIA VIESTIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • SONERA!
        WWW%% kirjoitti:

        LORDI ON IHAN PERSEESTÄ KUN KIRJOITTELE TOMMOSIA VIESTIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        LORDI ON PASKIAINEN! EI ENÄ LORDIA!


    • KITA 22

      AI NYT SÄ VAIHDOIT JO NIMIMERKKIN JOKA OLI MINUN! KUULEE PIKKU RÄKÄ SÄ ET PÄÄTÄÄT KUKA TÄÄLÄ PALSTALLA ON LORDIN VIHAAJAT!

      • kita ammollaan,

        kuten aina.


      • Miss Kita
        kita ammollaan, kirjoitti:

        kuten aina.

        Siis nyt koittakaa oikeesti kestää tätä mun angstia!:
        %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%
        Te kaikki, jotka tulitte -JUURI TÄHÄN KESKUSTELUUN/VIESTIKETJUUN- valittamaan ja haukkumaan Lordia, olette kyllä sairaan lapsellisia pikku-pentuja!


      • KITA 2
        Miss Kita kirjoitti:

        Siis nyt koittakaa oikeesti kestää tätä mun angstia!:
        %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%
        Te kaikki, jotka tulitte -JUURI TÄHÄN KESKUSTELUUN/VIESTIKETJUUN- valittamaan ja haukkumaan Lordia, olette kyllä sairaan lapsellisia pikku-pentuja!

        Ettekö vilä tajua että te ette päätätte ketkä tällä on vihajaat!! Jokaiseisessa sivussa on vihailijoita!!!!! Sitä paitsi mä en sanonut tai kirjoittanut lordista mitään vielä huonoa vai puhuin lady awan kanssa jolla on nimimerkki, siinä oli pikku riita! Jos nyt tajuatte tai ymmärätte kenestä tässä puhutaan ja keskustellan!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe