bulimiasta anoreksiaksi?

coooper

Hei! olen kuullut monia tarinoita että anoreksiasta "parantuneet" sairastuneet bulimiaan jälkeenpäin. miten sitten toisinpäin? onko kukaan sairastanut ensin bulimiaa joka kääntynyt anoreksiaksi?

minulla kouluaikainen ystävä joka kertoi silloin sairastavansa bulimiaa. 170/67 eli oli normaali. nyt näin hänet vuosien jälkeen ja painoi enää tuskin viittäkymmentä kiloa! huolettaa tosissaan..

3

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumikko

heippa! Itselläni kävi juuri niin, että ensin sairastuin bulimiaan, ja kun yritin parantua siitä niin hetken päästä sain kuulla olevani anorektikko... Nyt saatan joutua jouluksi sairaalaan ellei paino nouse. Voin sanoa että aika pahaan noidankehään bulimikko-anorektikko joutuu. ei voi syödä(ei osaa tehdä sitä ahmimatta)ja kuitenkin pitäisi..

• lonely2

juuri mun tarina sairastin bulimiaa vuoden joka oli täyttä helvettiä,tuhosi mun kilpauran, nyt huomaan et mun luulot terveestä ihmisestä oli täysin vääriä, se hetki kun tajuaa olevansa anoreksia kierteessä ei nostata itsetuntoa, paino laskee kokoajan, mun piti niin tehdä kaikki et pääsen taas kilpailemaan, se on mulle niin tärkeetä, herään aamulla ja olo on tyhjä, valmentaja ei luota muhun varmaan enää koskaan, miksi mä vaan pilaan kaiken, miksen pysty taistelemaan...ajattelin et ihanaa en ole oksennellut niin ja niin pitkään aikaan, sehän tekeekin musta terveen...

• Snow_Fairy
        lonely2 kirjoitti:

juuri mun tarina sairastin bulimiaa vuoden joka oli täyttä helvettiä,tuhosi mun kilpauran, nyt huomaan et mun luulot terveestä ihmisestä oli täysin vääriä, se hetki kun tajuaa olevansa anoreksia kierteessä ei nostata itsetuntoa, paino laskee kokoajan, mun piti niin tehdä kaikki et pääsen taas kilpailemaan, se on mulle niin tärkeetä, herään aamulla ja olo on tyhjä, valmentaja ei luota muhun varmaan enää koskaan, miksi mä vaan pilaan kaiken, miksen pysty taistelemaan...ajattelin et ihanaa en ole oksennellut niin ja niin pitkään aikaan, sehän tekeekin musta terveen...

Mäkin eka taistelin bulimian kanssa puoltoista vuotta ja sitten puolisen vuotta kaikki oli hyvin kunnes oksentelu ja ahminta alkoi taas. Ja nyt sitten muutama kuukaus tää on ollut lähinnä anoreksiaa. Kun ei oikeasti uskalla syödä mitään kun ei sitä syömistä osaa lopettaa kun sen alkaa. Illalla vasta syön ekan kerran kun poikaystävä tulee töistä. Sen nähden en voi ahmia ja lisäksi illan aikana ei hirveesti ehdi syödä, tarpeeksi kuitenkin. Mä kyllä tiedän jos olen syönyt liian vähän koska illalla palelee enkä saa nukuttua ja on hirveä olo. Tää on ihan helvettiä. Niinä päivinä kun syön suht normaalisti niin tietysti sillon pitää sit vetää laksoja ettei vaan liho.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe