Jo presidentinvaaleissa Sauli Niinistö lanseerasi mainostoimiston keksimän Työväen presidentti idean.
Nyt kansanedustajaksi pyrkiessään Sauli Niinistöllä on edelleen käytössä työntekijäteema...
Miksi Kokoomus häpeää yrittäjänimeä, mitä vikaa siinä on? Toki yrittäjä tärkeää työtä tekee, se on totta, mutta miksi yrittäjät kätketään työntekijänimen taakse?
Siksi, että Kokoomuksen huoraamis-valehtelulinjasta on tullut olennainen osa politiikkaa.. Kantoihan Kokoomushan hulta esimerkiksi välikysymyskeskustelussa pätkätyöntekijöistä, vaikka Kokoomuslaiset kaupungit Helsinki ja Tampere ovat suurimpia pätkätöiden teettäjiä.
Kokoomuksenkin olisi tajuttava, että kun toisaalle kumartaa, toisella pyllistää... Ja isot täytyy olla ahterit jos kahden kärjen, ""neiti-Jyrkin" joka puhuu pehmeitä ja ""herra-Sauulin" joka puhuu kovempia Suomen kansan saa vakuuttumaan...
Kokoomus häpeää yrittäjänimeä
4
140
Vastaukset
- yrittäjänä 20vee
Niinistö kyllä kertoi mitä tarkoitti työväenpressa idealla. Yrittäjä se vasta työväkeä onkin! Ensimmäiset 10v niska limassa 12-16tuntisia päiviä, nykyään 9-12 tuntisia päiviä ja aina 6päivää viikossa ja siihen työllistän jokusen ihmisen vielä. Kyllä sulta meni ohi se kamppanja, minusta se kuvasi ihan meitä kaikkia työntekijöitä. Teen yrittäjänä pidempiä päiviä kuin kukaan, kuulun todelliseen työväkeen. Kuten ministerit, presidentti ja kaikki jotka veroja maksavat, myös Niinistö.
- uskokaa
Miksi? Sitä kysyin.
Ja niin kuin sanoin, Niinistö itse kertoi televisiossa kuinka mainostoimisto keksi työväen presidentti idean, ja Niinistö hyväksyi sen... Se siitä syväööisyydestä. - Raataja Rane
Yrittäjä saa tekemästään työstä kaiken hyödyn itselleen, kun taas työntekijän tekemän työn hyödystä osan vie yrittäjä. On yrittäjän omaa ahneutta, jos hän tekee pitkiä päiviä. Tosin ei se pasianssin pelaaminen taida kovin tuottoisaa hommaa olla.
- Pelastakaa lapset
Raataja Rane kirjoitti:
Yrittäjä saa tekemästään työstä kaiken hyödyn itselleen, kun taas työntekijän tekemän työn hyödystä osan vie yrittäjä. On yrittäjän omaa ahneutta, jos hän tekee pitkiä päiviä. Tosin ei se pasianssin pelaaminen taida kovin tuottoisaa hommaa olla.
Pikkutyttöjen ja -poikien kuvia ne netistä nykyään katselee. Näin ainakin on asianlaita pääkaupunkiseudulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127