tytöt joilta on otettu suihin, niin miltä tuntuu kun joku ottaa suihin teiltä. onko se tuntunut hyvältä vai pahalta ja oletteko saanut suihinotosta orgasmia.
entä onko kukaan tytöistä ottanut pojilta. miltä tuntuu imeä pojan vehjettä. jos joku on antanut laueta suuhunsa niin miltä sperma on maistunut.
minkän väristä on alapäänne karvoitus
sanotaan että kaupunkilla vastaan tulisi mies jonka penis olisi näkösällä niin mitä tekisitte.
a) katsoisit vain mualle
B) kehuisit että hänellä on hieno vehje
c) haukkuisit idiootiksi
d) soittaisit poliisille
oletteko tehneet veljen kanssa mitään sopimatonta ja jos olette nin kaduttaako tekonne
oletteko pakottaneet jonkun pojan harrastamaan kanssanne seksiä ja jos olette niin miten
tytöille kysymyksiä seksistä
3
1952
Vastaukset
- vaustauksia
1. Saan parhaiten orgasmin juuri suuseksistä. Kielen pinta on melko karhea ja se tuntuu klitorista nuoltaessa erittäin hyvältä. Ehkä juuri karheuden takia aistimus on voimakkaampi kuin sormilla hierottaessa ja näin ollen saan orgasmin tällä tavalla paljon helpommin ja nopeammin.
2. Suihinottaminen tuntuu mukavalta myös antavana osapuolena ollessa. Tuntuu oikein kivalta. Poikakaverini laukeaa suuhuni lähes joka kerta touhuillessamme, ja se tuntuu myös oikein mukavalta. Sperma maistuu aika suolaiselta, mutta on ylensä aika "laimeaa". Maku vaihtelee mm. sen mukaan tupakoiko mies, mitä hän syö (esim. ananas ja parsakaali vaikuttavat sperman makuun),jne.
3. ALapäässäni ei tällä hetkellä ole karvoitusta, mutta kun sitä on, niin se on mustaa.
4. a) katsoisin vain muualle (ja kävelisin nopsaan ohi)
5. Ei tulisi mieleenikään tehdä mitään sopimatonta veljieni kanssa, hyi helvetti.
6. En ole pakottanut ketään harrastamaan kanssani seksiä. - naikkonen_
tytöt joilta on otettu suihin, niin miltä tuntuu kun joku ottaa suihin teiltä. onko se tuntunut hyvältä vai pahalta ja oletteko saanut suihinotosta orgasmia.
Vastaus: Riippuu vähän..jos poika tekee sen oikein hellästi ja oikeista kohdista nii sillo on tuntunu ihanalta. Se tuntuu jos sitä tekee ns. kovalla kielellä
entä onko kukaan tytöistä ottanut pojilta. miltä tuntuu imeä pojan vehjettä. jos joku on antanut laueta suuhunsa niin miltä sperma on maistunut.
vastaus: ei tunnu kovin erikoiselta, mutta joskus alkaa panettamaan itseäkin kun huomaa kuinka paljon poika nauttii. en ole "maistanut" spermaa..yök!
minkän väristä on alapäänne karvoitus
vastaus: musta/tumman ruskea
sanotaan että kaupunkilla vastaan tulisi mies jonka penis olisi näkösällä niin mitä tekisitte.
a) katsoisit vain mualle
B) kehuisit että hänellä on hieno vehje
c) haukkuisit idiootiksi
d) soittaisit poliisille
vastaus: a) katsoisin muualle!
oletteko tehneet veljen kanssa mitään sopimatonta ja jos olette nin kaduttaako tekonne
vastaus: En!
oletteko pakottaneet jonkun pojan harrastamaan kanssanne seksiä ja jos olette niin miten
vastaus: en todellakaan! Se olis raiskaus eli rikos!! Raiskareilta henki pois! - Aloittaja lienee?
Kunnon sairaita kysymyksiä aikuselta lapsille/nuorille. Tällaisiin idiotismeihin EI kannata ainakaan tosissaan vastata. Pedofiili saa vain mielihyvää ja hankkii teidän tietokoneen OIP-osoitteet ja sitä kautta saa tietää missä asutte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243