olis siis parin viikon pääst se synnytystapa-arvio ja aattelin täs et kannattaako ottaa se mies mukaan vaiko ei?
onko sellanen toimenpide et miestä ei mielellään sinne oteta mukaan?
tietääkseni siellä vaan ultrataan(koko arvio)
ja katotaan paikat...olikohan muuta?
onko siis järkeä ottaa ukko mukaan,onko siis sinun miehesi ollut kyseisessä toimenpiteessä mukana?
synnytystapa-arvio+MIESmukaan?
7
945
Vastaukset
- jagbara
mulla ei ollu mukana, ja hyvä niin koska lopuksi paikkoja tutkittiin myös peräaukon kautta, ja lääkäri käski ponnistaa niinkuin olisin kakalla... mieheni olisi siitä hämmentynyt, minä en...
- uihdfo
ei mulle mitään sormiperseeseen-testejä tehty. Oon etelä-Suomesta.Vähän kokeilivat kohdunsuuta ja lantion luustoa siältä päin ja tokas et kai se mahtuu:( ei sillä ettäkö mä haluisin mitään sinne,mutta ihmetyttää vaan kun muille on tehty toi anaalitsekkaus...
- tiinami
uihdfo kirjoitti:
ei mulle mitään sormiperseeseen-testejä tehty. Oon etelä-Suomesta.Vähän kokeilivat kohdunsuuta ja lantion luustoa siältä päin ja tokas et kai se mahtuu:( ei sillä ettäkö mä haluisin mitään sinne,mutta ihmetyttää vaan kun muille on tehty toi anaalitsekkaus...
ei tehty anaalin kautta, vaan ihan pikanen perus- sisätutkimus, ja ukko ihmetteli vieressä punasena... mua huvitti pirusti! ;)
- mukana ihan
joka kerta. Olihan se hänenkin lapsensa. En ymmärrä naisihmisiä, jotka häpeilee itseään ja lääkärikäyntejä, eivätkä siksi ota miestä mukaan. Mitä ihmeellistä siinä alapäässä muka oikein on? Onhan se mies sitä tiiraillut. Ja sitä peräreikää myös, ei se piilossa kenelläkään pysy seksinkään aikana.. voi jessus.
- samaa
mieltä! :-)
- meppe
samaa kirjoitti:
mieltä! :-)
ainakaan sairaalalla on mitään mielipidettä siitä saako mies olla mukana vai ei. Itse mielelläni järkytän ukon niin pahan päiväsesti nyt raskausaikana ettei sitten ole hämillään kaikesta synnytyksessä kun ihan OIKEASTI tarvitsen tukea.
Niin ja eipä minullekkaan mitään peppu juttuja tehty normi sisätutkimus vain.
- mam
Minulla on mies ollut mukana jokaisella neuvola lääkäri käynnillä. (ja niitä on paljon kun on raskaudiabetes ja RV37).
Olen sitä mieltä, että mies mukaan vaan, joka vaiheessa. Jos hämmentyy, niin kyllä se siitä toipuu.
Ja 'sisätutkimuksissa' mies on minun päädyssä (ei lääkärin vieressä), niinkuin synnytyksessäkin ...eli ei sieltä ole näkymiä yksityiskohtiin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780