S2E ja lupaukset

nettijulli

Sivuillaan S2E lupaa:
"S2E:ssä hyötyy jokainen.
--
--
Ainutlaatuisella Credit järjestelmällä tuomme Kanta-asiakkaille todella merkittäviä ostohyvityksiä. Perinteisissä Kanta-asiakkaan palkitsemisjärjestelmissä puhutaan normaalisti muutaman prosentin hyvityksestä. S2E:n tuotekatteesta keskimäärin 60 % jaetaan takaisin kanta-asiakkaiden hyväksi.
Yksinkertaisuudessaan, jokaisen S2E-yhteistyökumppanin tuote tuo Kanta-asiakkaalle Creditejä. Crediteillä voi hankkia tuotteita, joihin normaalisti käytettäisiin rahaa, elektroniikkaan, ajanvietteeseen, matkusteluun...
S2E:ssä Creditit toimivat maksuvälineenä siinä missä rahakin. Creditejä voi kerätä kaikista ostoksista, jotka S2E-verkkokauppakeskus mahdollistaa.
Mitä enemmän keskittää, sitä enemmän hyötyy. Vuoden 2006 aikana S2E-verkkokauppakeskuksesta rakentuu kymmenien, jopa satojen yritysten yhteinen kauppapaikka. S2E on sitoutunut tarjoamaan kanta-asiakkailleen parhaat mahdolliset edut. Vastaavasti Yhteistyökumppaneille S2E tarjoaa palkituimmat ja motivoituneimmat Kanta-asiakkaat ja heidän ostouskollisuutensa."
http://www.s2e.fi/info/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=34

"--kymmenien, jopa satojen yritysten yhteinen kauppapaikka--"

S2E räjähti 19.2.2006 ja kuten sivuilla luvataan "jopa satojen yritysten" kauppakeskus. Aivan.


Esim. allyouneed.fi on avattu asiakkaille 1.11.2006 (sivujen mukaan) ja siellä on noin 50 ERI liikettä.

http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=897499&t=B02BCE70F7660E0407456F91AA3690F377A82FA4

http://www.allyouneed.fi/000.php


Sieltä löytyvät kaupat:
-2points.net
-Apteekkituotteet.fi
-Audiobyte
-Bank of Angels ry
-Databit Oy
-DVD Networks Oy
-Eurobiker Oy
-Filmifriikki Oy
-Fine Fi
-Finluuri.com
-Happy Pet
-Interior Shop verkkokauppa
-Jadecon Digi-sovittimet
-Jadecon Sykemittarit
-Jimm's PC-Store Oy
-John Riot
-Lahjaliike.fi
-Lastentuote Vekkuli
-Lehmonkärki
-Luurinetti
-Mamani Oy
-Metsinkäinen Oy
-Missy Mom
-Monni Kalastustarvike
-Mr Hifi
-Nallentassu
-Nettex International Oy
-Old West Store
-Piilarinet
-Putiikki.net
-Retrotex
-Roboshop
-Seksikauppa.fi
-Sisustusliike Minideco
-Sport Nut's Finland Oy
-Sportia 10
-Star Industries Oy
-Stella Speio
-Studio Nailfix
-Suomen Friendtex Oy
-Suomen Lamppukauppa
-T-paidat.fi
-Tepcomp Oy
-Trendikoru
-unelmalemmikit.net
-Vaunuaitta
-Vipanat Media Oy
-Voimamesta Oy
-Väriainekauppa Oy
-Wireless House Oy

Aika kiva lista eri yrityksiä.
Ainakin Missy Mom ja Filmifriikki näyttäs olevan molemmissa.
Movesexstore=seksikauppa.fi, eli erään maahantuojan tarjoama räätälöity ulkonäkö samoille kamoille.

3

1462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierestä

      "Perinteisissä Kanta-asiakkaan palkitsemisjärjestelmissä puhutaan normaalisti muutaman prosentin hyvityksestä. S2E:n tuotekatteesta keskimäärin 60 % jaetaan takaisin kanta-asiakkaiden hyväksi."Olenko jo liikaa uppoutunut tähän palstaan,ymmärränkö täysin väärin vai onko tuossa tekstissä yksi kivasti häivytetty totuus?60% jaetaan siis jonku vaikka kattilan hinnasta jaetaan satojen ihmisten kesken?Eipä siitäkään isoja poonuksia käteenjää

      • RAV-3

        Tässä taas ote s2e:n sivuilta:

        "S2E Creditin käyttö laajenee sitä mukaan kun yhteistyökumppanimme saavat tehtyä päivitykset omille sivuilleen. S2E Credit-järjestelmä toimii samoin kuin muutkin verkkomaksutoiminnot.
        "

        Ainoa liike joka olisi creditit hyväksyneet olisi ollut gadgets...mutta sekin oudosti katosi S2E:n sivuilta outoa???????????


      • RAV-3
        RAV-3 kirjoitti:

        Tässä taas ote s2e:n sivuilta:

        "S2E Creditin käyttö laajenee sitä mukaan kun yhteistyökumppanimme saavat tehtyä päivitykset omille sivuilleen. S2E Credit-järjestelmä toimii samoin kuin muutkin verkkomaksutoiminnot.
        "

        Ainoa liike joka olisi creditit hyväksyneet olisi ollut gadgets...mutta sekin oudosti katosi S2E:n sivuilta outoa???????????

        Lähettäjä: Helsinki valmisteverotus
        Lähetetty: 20. syyskuuta 2006 9:42:22
        Vastaanottaja: "'Mikko Parantainen'"
        Aihe: VS:

        | | | Saapuneet


        Hei,

        Uusia haltuunottoja on jälleen tehty. Tiedotus tehdään myöhemmin, kun määrät
        saadaan selville.


        Eteläinen tullipiiri
        Valmisteverotus


        -----Alkuperäinen viesti-----
        Lähettäjä: Mikko Parantainen [mailto:[email protected]]
        Lähetetty: 18. syyskuuta 2006 15:45
        Vastaanottaja: [email protected]
        Aihe: RE:

        Vieläkö olette saaneet viinikauppa.comin tilauksia haltuunne? Vai osaavatko
        he kuljetusliikkeiden kanssa piilottaa ne niin hyvin että te ette niitä
        löydä?


        >From: "Helsinki valmisteverotus"
        >To:
        >Date: Thu, 14 Sep 2006 13:23:24 0300
        >
        >Hei,
        >
        >
        >
        >haltuunotettujen juomien määrä on edelleen n. 84 000 litraa.
        >
        >
        >
        >Eteläinen tullipiiri
        >
        >Valmisteverotus
        >

        _________________________________________________________________
        Nyt löydät etsimäsi tiedot nopeasti niin koneeltasi kuin netistä.
        http://toolbar.msn.fi


        Lähettäjä: Helsinki valmisteverotus
        Lähetetty: 14. syyskuuta 2006 10:23:24
        Vastaanottaja:

        | | | Saapuneet


        Hei,



        haltuunotettujen juomien määrä on edelleen n. 84 000 litraa.



        Eteläinen tullipiiri

        Valmisteverotus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe