Sivuillaan S2E lupaa:
"S2E:ssä hyötyy jokainen.
--
--
Ainutlaatuisella Credit järjestelmällä tuomme Kanta-asiakkaille todella merkittäviä ostohyvityksiä. Perinteisissä Kanta-asiakkaan palkitsemisjärjestelmissä puhutaan normaalisti muutaman prosentin hyvityksestä. S2E:n tuotekatteesta keskimäärin 60 % jaetaan takaisin kanta-asiakkaiden hyväksi.
Yksinkertaisuudessaan, jokaisen S2E-yhteistyökumppanin tuote tuo Kanta-asiakkaalle Creditejä. Crediteillä voi hankkia tuotteita, joihin normaalisti käytettäisiin rahaa, elektroniikkaan, ajanvietteeseen, matkusteluun...
S2E:ssä Creditit toimivat maksuvälineenä siinä missä rahakin. Creditejä voi kerätä kaikista ostoksista, jotka S2E-verkkokauppakeskus mahdollistaa.
Mitä enemmän keskittää, sitä enemmän hyötyy. Vuoden 2006 aikana S2E-verkkokauppakeskuksesta rakentuu kymmenien, jopa satojen yritysten yhteinen kauppapaikka. S2E on sitoutunut tarjoamaan kanta-asiakkailleen parhaat mahdolliset edut. Vastaavasti Yhteistyökumppaneille S2E tarjoaa palkituimmat ja motivoituneimmat Kanta-asiakkaat ja heidän ostouskollisuutensa."
http://www.s2e.fi/info/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=34
"--kymmenien, jopa satojen yritysten yhteinen kauppapaikka--"
S2E räjähti 19.2.2006 ja kuten sivuilla luvataan "jopa satojen yritysten" kauppakeskus. Aivan.
Esim. allyouneed.fi on avattu asiakkaille 1.11.2006 (sivujen mukaan) ja siellä on noin 50 ERI liikettä.
http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=897499&t=B02BCE70F7660E0407456F91AA3690F377A82FA4
http://www.allyouneed.fi/000.php
Sieltä löytyvät kaupat:
-2points.net
-Apteekkituotteet.fi
-Audiobyte
-Bank of Angels ry
-Databit Oy
-DVD Networks Oy
-Eurobiker Oy
-Filmifriikki Oy
-Fine Fi
-Finluuri.com
-Happy Pet
-Interior Shop verkkokauppa
-Jadecon Digi-sovittimet
-Jadecon Sykemittarit
-Jimm's PC-Store Oy
-John Riot
-Lahjaliike.fi
-Lastentuote Vekkuli
-Lehmonkärki
-Luurinetti
-Mamani Oy
-Metsinkäinen Oy
-Missy Mom
-Monni Kalastustarvike
-Mr Hifi
-Nallentassu
-Nettex International Oy
-Old West Store
-Piilarinet
-Putiikki.net
-Retrotex
-Roboshop
-Seksikauppa.fi
-Sisustusliike Minideco
-Sport Nut's Finland Oy
-Sportia 10
-Star Industries Oy
-Stella Speio
-Studio Nailfix
-Suomen Friendtex Oy
-Suomen Lamppukauppa
-T-paidat.fi
-Tepcomp Oy
-Trendikoru
-unelmalemmikit.net
-Vaunuaitta
-Vipanat Media Oy
-Voimamesta Oy
-Väriainekauppa Oy
-Wireless House Oy
Aika kiva lista eri yrityksiä.
Ainakin Missy Mom ja Filmifriikki näyttäs olevan molemmissa.
Movesexstore=seksikauppa.fi, eli erään maahantuojan tarjoama räätälöity ulkonäkö samoille kamoille.
S2E ja lupaukset
3
1462
Vastaukset
- vierestä
"Perinteisissä Kanta-asiakkaan palkitsemisjärjestelmissä puhutaan normaalisti muutaman prosentin hyvityksestä. S2E:n tuotekatteesta keskimäärin 60 % jaetaan takaisin kanta-asiakkaiden hyväksi."Olenko jo liikaa uppoutunut tähän palstaan,ymmärränkö täysin väärin vai onko tuossa tekstissä yksi kivasti häivytetty totuus?60% jaetaan siis jonku vaikka kattilan hinnasta jaetaan satojen ihmisten kesken?Eipä siitäkään isoja poonuksia käteenjää
- RAV-3
Tässä taas ote s2e:n sivuilta:
"S2E Creditin käyttö laajenee sitä mukaan kun yhteistyökumppanimme saavat tehtyä päivitykset omille sivuilleen. S2E Credit-järjestelmä toimii samoin kuin muutkin verkkomaksutoiminnot.
"
Ainoa liike joka olisi creditit hyväksyneet olisi ollut gadgets...mutta sekin oudosti katosi S2E:n sivuilta outoa??????????? - RAV-3
RAV-3 kirjoitti:
Tässä taas ote s2e:n sivuilta:
"S2E Creditin käyttö laajenee sitä mukaan kun yhteistyökumppanimme saavat tehtyä päivitykset omille sivuilleen. S2E Credit-järjestelmä toimii samoin kuin muutkin verkkomaksutoiminnot.
"
Ainoa liike joka olisi creditit hyväksyneet olisi ollut gadgets...mutta sekin oudosti katosi S2E:n sivuilta outoa???????????Lähettäjä: Helsinki valmisteverotus
Lähetetty: 20. syyskuuta 2006 9:42:22
Vastaanottaja: "'Mikko Parantainen'"
Aihe: VS:
| | | Saapuneet
Hei,
Uusia haltuunottoja on jälleen tehty. Tiedotus tehdään myöhemmin, kun määrät
saadaan selville.
Eteläinen tullipiiri
Valmisteverotus
-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Mikko Parantainen [mailto:[email protected]]
Lähetetty: 18. syyskuuta 2006 15:45
Vastaanottaja: [email protected]
Aihe: RE:
Vieläkö olette saaneet viinikauppa.comin tilauksia haltuunne? Vai osaavatko
he kuljetusliikkeiden kanssa piilottaa ne niin hyvin että te ette niitä
löydä?
>From: "Helsinki valmisteverotus"
>To:
>Date: Thu, 14 Sep 2006 13:23:24 0300
>
>Hei,
>
>
>
>haltuunotettujen juomien määrä on edelleen n. 84 000 litraa.
>
>
>
>Eteläinen tullipiiri
>
>Valmisteverotus
>
_________________________________________________________________
Nyt löydät etsimäsi tiedot nopeasti niin koneeltasi kuin netistä.
http://toolbar.msn.fi
Lähettäjä: Helsinki valmisteverotus
Lähetetty: 14. syyskuuta 2006 10:23:24
Vastaanottaja:
| | | Saapuneet
Hei,
haltuunotettujen juomien määrä on edelleen n. 84 000 litraa.
Eteläinen tullipiiri
Valmisteverotus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483