Luin ensimmäisiä viestejäni täällä äsken. Se kertoi palstan sensuurista. Kun olin lopettanut aloituksen lukemisen, oli viesti poistettu
:P
No viestissä oli kuitenkin näemmä pointti, joten postaan tänne takaisin:
Gohar ja leelia Im Memoriam
Kirjoittanut: Rest in Pieces 11.12.2006 klo 21.11
Käsittämätöntä!
Kirjoittanut: Tuija-Sisko 21.10.2006 klo 02.13
Eksyin islam-palstalle syyskuussa. Seurasin kaksi päivää palstaa aika kiinteästi ja ällistyin. Palsta on TÄYNNÄ ilkeän Sananvapauden ilkeitä viestejä, joissa hän haukkuu sheriffiä umpiskitsoksi hulluksi ja kaikenlaisilla muillakin nimityksillä kuten patologinen valehtelija jne.
Sydämistyin tuosta ja katsoin tuon käytöksen niin törkeäksi KIUSAAMISEKSI, että kaksi päivää tilannetta seurattuani kirjoitin palautteen Suomi24:n. Olisin halunnut kirjoittaa suoraan sheriffille, mutta hänen sähköpostiosoitettaan ei ollut.
Valitin tuossa viestissä, että kuinka on MAHDOLLISTA että tuollainen muutaman tyypin terrorisointi saa jatkua! Vuodatin tuohon viestiini kaiken kiukkuni siitä, että eikö Suomi24:lla ole KEINOJA tuon palstaterrorismin estämiseksi! Ehdotin rekisteröintipakkoa jokaikiselle ja niin, että kukaan ei pääse tänne keskustelemaan, ennen kuin on varmistettu jollain tapaa keskustelijan oikea henkilöllisyys.
Jos taas joku laki kieltää tuon pakollisen rekisteröinnin, eikä spammaajille ole mitään tehtävissä, niin ehdotin, että kaikkein parasta olisi silloin lakkauttaa koko islam-palsta!
Ja kirjoitin siihen vielä, että sheriffin kiusaaminen on välittömästi lopetettava!
Ja kissanpaskat! Luulin, että kiusaaja on Sananvapaus ja uhri on täti-Leelia. Tätä sheriffiasiaa on niin hemmetisti täällä vatuloitu öiden pimeinä hetkinä, kun sheriffi on poissa, enkä enää JAKSA kirjoittaa. Te, jotka olette vasta hiljattain eksyneet tälle palstalle, olette nyt ihan pihalla ja varmaan ajattelette, että tässä taas kirjoittaa joku pähkähullu fanaatikko. En jaksa esitellä enempää tähän itseäni ja totean vain, että näin on: olen pähkähullu fanaatikko.
Mutta sen sanon, että minä EN OLE AINOA tällä palstalla, jonka korvien välissä viheltää ja pahemman kerran. En ole lääkäri, enkä voi antaa diagnoosia, mutta uskallan väittää tietäväni jotain psyykkisistä ongelmista.
Täti-Leelia käyttäytyy kuin persiiseen ammuttu karhu. Tai niinkuin sonni, joka olla möllöttää, mutta on pohjimmiltaan täysin ARVAAMATON JA SALAVIHAINEN. Äitini on kertonut paljon sonneista. Lapsuuskotinsa sisarusparvesta hän oli ainoa, joka kykeni talon sonneja käsittelemään. Häntä vuosia vanhemmat ja puolta vantterammat velipojat jättivät suosiolla sonnien käsittelyn pikkusisarelleen, hän oli ainoa, joka sai noihin sonneihin jonkinlaisen psykologisen otteen ja kykeni niitä taluttamaan tarhaan ja takaisin. Ja isoveljet juoksivat karkuun sisälle kun noita sonneja talutettiin. Ihmisen fyysiset voimat eivät pärjää sonnin voimille, joten pakko on olla psykologista silmää pystyäkseen kommunikoimaan sonnin kanssa.
Oman elämänkokemukseni ja äitini filosofisen opetuksen ja kasvatuksen perusteella olen kuvitellut omistavani tällaista psykologista silmää ja kykeneväni AITOON VUOROVAIKUTUKSEEN kenen hyvänsä ihmisen ja aika monen eläimenkin kanssa.
Nyt tunnustan tappioni. En ole saanut sinuun minkäänlaista aitoa kontaktia täti-Leelia. Olen aika monta päivää ihan seuraamalla seurannut delete-politiikkaasi ja se on täysin arvaamatonta. Siinä ei ole mitään logiikkaa.
Valokuvassa olet hevosen kanssa. Olen ollut sitä mieltä, että ihminen joka pystyy kommunikoimaan eläinten kanssa, on luonnostaan taitava sosiaalisissa taidoissa myös ihmisten kanssa. Täti-Leelia, sinulla ei ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja. Mene sonnitarhaan tutkimaan itseäsi.
Olen saarnani sinulle saarnannut. Ne kaikki olet poistanut, koska sinua hävettää niin kovasti. Suomalaisesta keskustelukulttuurista et ymmärrä yhtään mitään. Sinä olet se pirullisin kiusaaja ja Sananvapaus on se UHRI.
Sheriffinä saat kyllä minun henkilötietoni esille ja jos olet tosiaan Gohar, niin kirjoitinhan sinulle sähköpostiakin kun yhdessä viestissä niin kehoitit. Joten tiedät kyllä oikean nimeni ja asuinpaikkani, vaikket sitten ole viestiini vastannutkaan.
Pyydänkin nyt, tule minun luokseni kylään. Olet tervetullut milloin vain. Minä niin haluaisin nähdä sinut tässä pöytäni ääressä ja keskustella kanssasi. Turpa tuttavuutta tekee ja ehkä pystyisin jotenkin ymmärtämäänkin sinua. Nyt en ymmärrä enkä pysty luottamaan sinuun tippaakaan. Minulla on vuodesohva, joten voit olla yötäkin luonani.
Sananvapaus kuuluu minun arvoihini. Puolustan suomalaista sananvapautta yhtä kiihkeästi kuin puolustan jokaisen muslimin oikeutta pukeutua huntuun ja jokaisen kristityn oikeutta pukeutua Jeesus-T-paitaan.
Sinä olet täysin epäpätevä sheriffin virkaan, mutta sinä et älyä erota. Tuotat omalla toiminnallasi vain hirvittävän huonon maineen muidenkin muslimien niskaan ja vastaat siitä kerran Jumalallesi. Etkö älyä, että suomalaiset lukevat Suomi24:n keskustelupalstoja. Täällä ollaan syytelty ihmisiä vihankylvöstä, mutta minulle on selvinnyt että sinä täti-Leelia olet tämän palstan suurin vihankylväjä.
Olen kyllä tavannut monen monta kertaa tuota Aabra-hamin profiilin tekstiä mobbauksesta. Olen ajatellut, että täällä palstalla jotenkin kollektiivisesti kaikki kiusaavat täti-Leeliaa, mutta kantani on muuttunut. Sinä kiusaat ihmisiä sietämättömällä palstan terrorisoinnillasi. Sinä olet TERRORISTI.
Koska täti-Leelia on kummitus, joka ei noudata minkäänlaisia ihmisten sosiaalisia käyttäytymistaitoja, vaan on salavihainen sonni, niin jätän Leelian nyt sikseen.
Jos joku kerkeää lukea tämän viestini, niin nyt kysynkin: onko kukaan yrittänyt TEHDÄ mitään konkreettista sheriffin saamiseksi viralta? Spammaus ei auta. Kuka johtaa tätä Suomi24:sta? Eniroko? Onko sitten Eniron tai Suomi24:n johdossa joku afganistanilainen talebani? Koska tällainen palstan terrorisointi EI OLE SUOMALAISTA SANANVAPAUTTA.
Ja muslimit. Jos olette lukeneet muita viestejäni eri keskusteluissa, niin tiedätte, että minä EN kylvä vihaa muslimeja kohtaan. Minä arvostan teitä ja olen halukas tutustumaan islamiin. Teidän kulttuurissanne on PALJON asioita, jotka ovat mielestäni PAREMMIN kuin länsimaisessa yhteiskunnassa.
Tekstini on vihaista. Se johtuu siitä, että nyt olen hyvin vihainen. Leelia, sinä olet ihmisenä minun sisareni edelleen ja rakastan sinua. Käytöksesi on nyt se asia, mikä saa minut vihaiseksi. En vihaa sinua. Sanat ovat minulta lopussa ja nyt haluan jättää sinut Herran haltuun:
Rakas Leelia,
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
Ilmoita asiattomasta viestistä
Kiitos
Kirjoittanut: Sananvapaus 21.10.2006 klo 02.16
Koska nyt menit kertomaan totuuden, niin viestisi ei säily palstalla!
Vastaa tähän viestiin
P.S.
Kirjoittanut: Sananvapaus 21.10.2006 klo 02.18
Kutsun Gohar-leeliaa patologiseksi valehtelijaksi siksi, kun hän valehtelee alvariinsa!
Hän on itse kutsunut minua "umpisairaaksi kusipääksi"! Siksi umpisairaaksi...kutsuminen minun puoleltani lienee ymmärrettävää.
Vastaa tähän viestiin
Vau
Kirjoittanut: sanon minä 21.10.2006 klo 02.20
VAU...
Vastaa tähän viestiin
Käsittämättömän upeaa!
Kirjoittanut: Hyvinpyyhitty 21.10.2006 klo 02.53
Minulta kesti puoli tuntia lukea tekstisi, kun nautin niin joka kappaleesta! Olen aivan rakastunut sinuun. :)
Luulen, että juuri sinä voisit saada jotakin aikaan Goharin erottamiseksi. Toivottomalta se on kyllä tuntunut.
Vastaa tähän viestiin
Tervetuloa
Kirjoittanut: joukkoon 21.10.2006 klo 08.20
Tiedätkö Tuija-Sisko,noinhan meille kaikille käy, kun tulemme tännä uteliaana keskustelemaan. Haluamme kontaktia muslimeihin, jotta paremmin ymmärtäisimme heitä. Ensin syyttelemme mielessämme sananvapautta, ehkä mainitsemme siitä täälläkin. Pikkuhiljaa alkaa totuus selvitä. Sitten onkin avuton tunne, vaikka miten kirjoittaisi omaa mielipidettään, se ei tänne kelpaa. Aikansa sitä yrittää, sitten luovuttaa.
Minäkin olen joskus kirjoittanut pitkän kommentin johonkin kiinnostavaan tekstiin, ja kun saan sen valmiiksi, joku päättikin, että ei se käy. Jäljelle jää hämmennys, miksi se ei käynyt. Normaalioloissa ihminen luultavasti saisi palautetta ja selityksiä. Täällä on outo ilmapiiri, tosiaankin tämä palsta on tehnyt minut epäileväksi islamilaisuutta kohtaan, muslimeja kohtaan. Ei yksittäisiä ihmisiä kohtaan, mutta yhteisöä. Sekin vielä, että tiukan paikan tullen tuollainen yhteisö voittaa aina. Toivotaan, että kuva on väärä..
Vastaa tähän viestiin
Kiitoksia Tuija-sisko
Kirjoittanut: Jukkis kukkis 21.10.2006 klo 09.47
Kiitoksia Tuija-sisko.
Olet viisas ja oikeudenmukainen ihminen. Kirjoituksesi oli upea, mutta epäilen, että se häviää täältä hyvin pian. Ärsyynnyin eilen itsekkin siitä kun leelia aiheettomasti poisteli viestejäni. Se sai aikaan vain sen, että seuraavat viestini olivat ilkeämielisempiä ja poistettiin. Ja sama uudestaan. Vielä ilkeämielisempiä. Ja taas poistettiin. Mutta mahtaako tämä olla sheriffin tarkoitus. Nyt hän pystyy omassa maailmassaan huutamaan, että suomalaiset ovat rasisteja ja suvaitsemattomia.
Toivottavasti mahdollisimman moni ehtii lukemaan näitä viestejä ennen kun ne taas poistetaan.
Vastaa tähän viestiin
Normaaleja
Kirjoittanut: reaktioita 21.10.2006 klo 09.54
Niinpä,tarvinneeko sitten ihmetellä näitä "häiriköintejä". Kyllä se vaan ihan asiallistakin ihmistä rupeaa ottamaan päähän, me olemme tottuneet sananvapauteen, siis en tarkoita kirjoittajaa.
Normaali ja väittäisinpä, että tervekin reaktio on silloin ruveta periaatteessa "taistelemaan" sananvapautensa puolesta.
Vastaa tähän viestiin
oikein hyvä
Kirjoittanut: ace.. 21.10.2006 klo 09.56
Olen aivan samaa mieltä sinun kanssasi kaikesta.
Olen kyllä tehnyt hyvin monta valitusta seriffistä ylläpidolle, mutta sieltä tulee vain se automaatin vastaus. Ei ole tullut soitettua, vaikka se olisi paras tapa. Eniron johtajien nimet ja numerot oli aikaisemmin netissä, mutta nyt ei taida olla. Eivät kai halua heille soiteltavan. Siinä firmassa on jotain omituista. Tavallisesti ihmisistä välitetään, ja heitä kuunnellaan. Pitäisi kai soittaa, mutta kun en ole heidän asiakas, ei voi paljon vaatia.
Pitäisi kai katsella millaisen joukon saisi kokoon täti-leeliaa vastaan.
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä
Google-mainokset
Nissanin 4x4 seikkailuun
Nissan-nelivedossa tunnet vapauden asfaltilla ja maastossa
www.nissan.fi/4x4
Lyhyeksi myynti
Ota lainaa arvopapereitasi vastaan ja hyödy markkinoiden laskusta!
www.nordnetpankki.fi
Aircraft Engine Overhaul
Worldwide Shipment - High Quality Victor Black Edition Piston Engine
www.victor-aviation.com
Keskustelun kulku:
Gohar ja leelia Im Memoriam Rest in Pieces 21:11
Seriffi ilmoitti eroavansa Rest in Pieces 21:19
Onneksi olkoon shefulle! KeijoKeskus... 21:38
Näkis vaan! Ennenkin ku... 21:42
Olisi ollut niin helppoa Sananvapaus 21:57
Noh muistelen sinun KeijoKeskus... 22:10
Kas kun oma muistini pätkii Sananvapaus 22:17
En usko seriffin eroavan .............. 23:03
En minäkään usko ennen kuin näen Sananvapaus 23:06
enpä oikein usko Eihän? 23:31
Tosi kornia :)
5
297
Vastaukset
- Eihän?
Tuo viestini missä kommentoin täti-leelia nimimerkin takana mahdollisesti toimivaa ryhmää aiheutti nopeasti tuon viestiketjun poistamisen. Ilmeisesti jonkun kuvitellaan vielä uskovan valvojan olevan yksittäinen henkilö.
- Tuija-Sisko
tuollaista väitettä vielä. Mitä perusteita sinulla on arvelullesi, että täti-leelian nimimerkin takana olisi jokin ryhmä, vai ihanko hatusta heitit tällaisen arvauksen?
- kassinen2
Tietysti!
Se on ainoa selitys eräisiin epäloogisuuksiin ja seriffin virkailntoon. Lieköhän s24n käyttäjäehtojen mukaista? - Eihän?
Tuija-Sisko kirjoitti:
tuollaista väitettä vielä. Mitä perusteita sinulla on arvelullesi, että täti-leelian nimimerkin takana olisi jokin ryhmä, vai ihanko hatusta heitit tällaisen arvauksen?
..ns kirkossa kuulutettu asia, mutta kysyttyäni aikanaan asiaa sheriffiltä viesti katosi välittömästi, samoin parin viikon ajan kaikki kirjoittamani muutkin viestin kostona.
Mutta miksi uskon asian olevan noin: sheriffi on ollut palstalla kohta puolitoista vuotta, valvoen palstaa aamuvarhaisesta iltamyöhään. Mieti itse olisiko yksikään äiti (tai kukaan muukaan yksittäinen ihminen) valmis valvomaan palstaa tauotta jatkuvasti, jättäen lapsensa vaille huomiotaan, kotiasiat toissijaiseksi palstan sensurointiin verrattuna, poistuen koneen äärestä lähinnä satunnaisesti?
Sinänsä kyseessä ei ole varmaankaan kummempi asia kuin että hän on pyytänyt joitain ystäviään auttamaan palstan sensuroinnissa, siksi nuo epätasaisuudet poistopolitiikassa. Eniron ohjeistukseen se ei kuitenkaan sovi. - Tuija-Sisko
Eihän? kirjoitti:
..ns kirkossa kuulutettu asia, mutta kysyttyäni aikanaan asiaa sheriffiltä viesti katosi välittömästi, samoin parin viikon ajan kaikki kirjoittamani muutkin viestin kostona.
Mutta miksi uskon asian olevan noin: sheriffi on ollut palstalla kohta puolitoista vuotta, valvoen palstaa aamuvarhaisesta iltamyöhään. Mieti itse olisiko yksikään äiti (tai kukaan muukaan yksittäinen ihminen) valmis valvomaan palstaa tauotta jatkuvasti, jättäen lapsensa vaille huomiotaan, kotiasiat toissijaiseksi palstan sensurointiin verrattuna, poistuen koneen äärestä lähinnä satunnaisesti?
Sinänsä kyseessä ei ole varmaankaan kummempi asia kuin että hän on pyytänyt joitain ystäviään auttamaan palstan sensuroinnissa, siksi nuo epätasaisuudet poistopolitiikassa. Eniron ohjeistukseen se ei kuitenkaan sovi.kaikenlaista mitä täällä olemme nähneet. Kiinnostava ja aika todennäköinenkin teoria täti-leeliasta, kun tarkemmin ajattelee. Leeliahan ja myös Gohar ovat poistaneet kuvansa kokonaan profiileistaan. Joku aika sitten zoomailin Goharin ja Leelian kuvia ja yhdennäköisyys oli erittäin suuri. Tietyt kasvojen piirteet ovat aivan samanlaisia molemmilla. Johonkin keskusteluun tulin kommentoineeksi tuota yhdennäköisyyttä ja monta päivää palstalla säilynyt keskustelu hävisi tykkänään ja sen jälkeen jotakuinkin myös kuvat sekä Leelian että Goharin profiileista hävisivät. En väitä, että olisivat yksi ja sama henkilö, mutta luultavasti ovat ainakin sisaruksia nuo kaksi marjaa, Leelia ja Gohar.
Leeliahan ilmoitti olevansa äiti, joten on kyllä minustakin äärimmäisen epätodennäköistä, että hän on yksin omin voimin kyennyt jököttämään koneensa ääressä sensurointipuuhissa aamusta iltaan ja välillä myös illasta aamuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944