Kuka on samaa mieltä

TheRiffiman92

että se Metallican nykyinen basisti on ihan ******** revitty niin kuin Jamesin nykyinen kampauskin.

12

1046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkien_kaveri

Ei Trujillo sentään vedä vertoja Burtonille, sehän on selvää, mutta kyllä Trujillo on ihan hyvä basisti ja kyllä se ihan hyvin jäljittelee näitä burttonin kuvioita näiden kolmen ensimmäisen levyn piisejä soitettaessa. Jamesilla ei varmaan enää mahdu niin paljon tukkaa päähän kun se on niin täynnä kusta... Ei pahalla, olen kyllä itsekkin Metallica-fani, mutta Jamesilla on kyllä kusi noussut vahvasti päähän.

• niin!

mä en kyllä lähtis noin suoralta kädeltä tuomitteen paskaks!se on totta että mikään ei korvaa burtonia mutta aina se newstedin voittaa.mä kyllä ihan tykkään että on ok!jamesin tukasta sen verran että mulle on ihan sama millanen tukka sillä on.

• nyt!

mitä sä kesken kasvunen kloppi edes tiedät metallicasta.onko äitis antanu edes kuunnella sitä.ja sama jätkä meidenin palstallakin!jumalauta lopeta toi ininä ja mee äipän kanssa saunaan...

• perhonen94

samoin,se on niin...

• TheRiffiman92

Kyllä mä äipän kanssa saunassa käyn ei siinä mitään mutta ainut kesken kasvuinen kloppi tässä olet sinä. Vaikea sun on sanoa että mikä inisiä mä olen. Mistä sä tiedät vaikka mä olisinki se perseest revitty Trujillo.

• sinunkaa
        TheRiffiman92 kirjoitti:

Kyllä mä äipän kanssa saunassa käyn ei siinä mitään mutta ainut kesken kasvuinen kloppi tässä olet sinä. Vaikea sun on sanoa että mikä inisiä mä olen. Mistä sä tiedät vaikka mä olisinki se perseest revitty Trujillo.

on lähtee arvosteleen ketään!hän on sentään ammatti muusikko.sinä et vaikka varmasti olet taitava soittaan!ja varmaan voit ollla joskus muusikko kanssa sitten mä hyväksyn sun mielipiteen trujillosta.en usko että aivan paska jätkä pääsee soittaa METALLICAAN!

• TheRiffiman92
        sinunkaa kirjoitti:

on lähtee arvosteleen ketään!hän on sentään ammatti muusikko.sinä et vaikka varmasti olet taitava soittaan!ja varmaan voit ollla joskus muusikko kanssa sitten mä hyväksyn sun mielipiteen trujillosta.en usko että aivan paska jätkä pääsee soittaa METALLICAAN!

Tuskin se paska soittaa on jos kerran ton luokan bändissä soittaa. Mä vaan meinaan sitä että ei vaan sovi bändiin. Mulla ei ole muuten mitään sen soittotaitoja vastaan mutta en vaan pidä siitä että bändien ulkomuotoa mennään muuttelee vaihtamalla soittajia. Muuten miksköhän Newsted vaihdettiin.

• vaihdettiin
        TheRiffiman92 kirjoitti:

Tuskin se paska soittaa on jos kerran ton luokan bändissä soittaa. Mä vaan meinaan sitä että ei vaan sovi bändiin. Mulla ei ole muuten mitään sen soittotaitoja vastaan mutta en vaan pidä siitä että bändien ulkomuotoa mennään muuttelee vaihtamalla soittajia. Muuten miksköhän Newsted vaihdettiin.

monien sopimatta jääneiden riitojen takia...larssin ja jamesin mielestä ei koskaan ottanut paikkaansa bändissä...astui tavallaan liian suuriin kenkiin burtonin kuoltua..some kind of monster dokkarihan käsittelee noita asioita...mustainekin siinä vuodattaa

• OliviaOuto
        vaihdettiin kirjoitti:

monien sopimatta jääneiden riitojen takia...larssin ja jamesin mielestä ei koskaan ottanut paikkaansa bändissä...astui tavallaan liian suuriin kenkiin burtonin kuoltua..some kind of monster dokkarihan käsittelee noita asioita...mustainekin siinä vuodattaa

Newsted taisi olla porukassa ainoa jolla ei ole melonin kokoinen pää täynnä kusta. Hyvä että nosti kytkintä.

Trujillo on hyvä muusikko ja aivan varmasti hieno ja symppis sälli, muttei omaa edeltäjiensä karismaa. Renki mikä renki.

• taitaa myös
        OliviaOuto kirjoitti:

Newsted taisi olla porukassa ainoa jolla ei ole melonin kokoinen pää täynnä kusta. Hyvä että nosti kytkintä.

Trujillo on hyvä muusikko ja aivan varmasti hieno ja symppis sälli, muttei omaa edeltäjiensä karismaa. Renki mikä renki.

olla kyllä myös newstedkin!kukaan ei paikkaa burtonia..ei kukaan.mutta trujillo on kyllä taidoiltaan lähempänä kuin newsted.mutta kaikki kunnia myös newstedille pidin silti miehestä ja hänen asenteestaan.

• pyöreähköNainen
        OliviaOuto kirjoitti:

on että Newsted ei nostanut kytkintä vaan sai kenkää... ja Trujillo ei ole renki ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5535
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2862
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2581
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2429
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      21
      2110
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1714
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1303
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1183
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1145
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90