Kuka on samaa mieltä

TheRiffiman92

että se Metallican nykyinen basisti on ihan ******** revitty niin kuin Jamesin nykyinen kampauskin.

12

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkien_kaveri

      Ei Trujillo sentään vedä vertoja Burtonille, sehän on selvää, mutta kyllä Trujillo on ihan hyvä basisti ja kyllä se ihan hyvin jäljittelee näitä burttonin kuvioita näiden kolmen ensimmäisen levyn piisejä soitettaessa. Jamesilla ei varmaan enää mahdu niin paljon tukkaa päähän kun se on niin täynnä kusta... Ei pahalla, olen kyllä itsekkin Metallica-fani, mutta Jamesilla on kyllä kusi noussut vahvasti päähän.

    • niin!

      mä en kyllä lähtis noin suoralta kädeltä tuomitteen paskaks!se on totta että mikään ei korvaa burtonia mutta aina se newstedin voittaa.mä kyllä ihan tykkään että on ok!jamesin tukasta sen verran että mulle on ihan sama millanen tukka sillä on.

    • nyt!

      mitä sä kesken kasvunen kloppi edes tiedät metallicasta.onko äitis antanu edes kuunnella sitä.ja sama jätkä meidenin palstallakin!jumalauta lopeta toi ininä ja mee äipän kanssa saunaan...

    • perhonen94

      samoin,se on niin...

      • TheRiffiman92

        Kyllä mä äipän kanssa saunassa käyn ei siinä mitään mutta ainut kesken kasvuinen kloppi tässä olet sinä. Vaikea sun on sanoa että mikä inisiä mä olen. Mistä sä tiedät vaikka mä olisinki se perseest revitty Trujillo.


      • sinunkaa
        TheRiffiman92 kirjoitti:

        Kyllä mä äipän kanssa saunassa käyn ei siinä mitään mutta ainut kesken kasvuinen kloppi tässä olet sinä. Vaikea sun on sanoa että mikä inisiä mä olen. Mistä sä tiedät vaikka mä olisinki se perseest revitty Trujillo.

        on lähtee arvosteleen ketään!hän on sentään ammatti muusikko.sinä et vaikka varmasti olet taitava soittaan!ja varmaan voit ollla joskus muusikko kanssa sitten mä hyväksyn sun mielipiteen trujillosta.en usko että aivan paska jätkä pääsee soittaa METALLICAAN!


      • TheRiffiman92
        sinunkaa kirjoitti:

        on lähtee arvosteleen ketään!hän on sentään ammatti muusikko.sinä et vaikka varmasti olet taitava soittaan!ja varmaan voit ollla joskus muusikko kanssa sitten mä hyväksyn sun mielipiteen trujillosta.en usko että aivan paska jätkä pääsee soittaa METALLICAAN!

        Tuskin se paska soittaa on jos kerran ton luokan bändissä soittaa. Mä vaan meinaan sitä että ei vaan sovi bändiin. Mulla ei ole muuten mitään sen soittotaitoja vastaan mutta en vaan pidä siitä että bändien ulkomuotoa mennään muuttelee vaihtamalla soittajia. Muuten miksköhän Newsted vaihdettiin.


      • vaihdettiin
        TheRiffiman92 kirjoitti:

        Tuskin se paska soittaa on jos kerran ton luokan bändissä soittaa. Mä vaan meinaan sitä että ei vaan sovi bändiin. Mulla ei ole muuten mitään sen soittotaitoja vastaan mutta en vaan pidä siitä että bändien ulkomuotoa mennään muuttelee vaihtamalla soittajia. Muuten miksköhän Newsted vaihdettiin.

        monien sopimatta jääneiden riitojen takia...larssin ja jamesin mielestä ei koskaan ottanut paikkaansa bändissä...astui tavallaan liian suuriin kenkiin burtonin kuoltua..some kind of monster dokkarihan käsittelee noita asioita...mustainekin siinä vuodattaa


      • OliviaOuto
        vaihdettiin kirjoitti:

        monien sopimatta jääneiden riitojen takia...larssin ja jamesin mielestä ei koskaan ottanut paikkaansa bändissä...astui tavallaan liian suuriin kenkiin burtonin kuoltua..some kind of monster dokkarihan käsittelee noita asioita...mustainekin siinä vuodattaa

        Newsted taisi olla porukassa ainoa jolla ei ole melonin kokoinen pää täynnä kusta. Hyvä että nosti kytkintä.

        Trujillo on hyvä muusikko ja aivan varmasti hieno ja symppis sälli, muttei omaa edeltäjiensä karismaa. Renki mikä renki.


      • taitaa myös
        OliviaOuto kirjoitti:

        Newsted taisi olla porukassa ainoa jolla ei ole melonin kokoinen pää täynnä kusta. Hyvä että nosti kytkintä.

        Trujillo on hyvä muusikko ja aivan varmasti hieno ja symppis sälli, muttei omaa edeltäjiensä karismaa. Renki mikä renki.

        olla kyllä myös newstedkin!kukaan ei paikkaa burtonia..ei kukaan.mutta trujillo on kyllä taidoiltaan lähempänä kuin newsted.mutta kaikki kunnia myös newstedille pidin silti miehestä ja hänen asenteestaan.


      • pyöreähköNainen
        OliviaOuto kirjoitti:

        Newsted taisi olla porukassa ainoa jolla ei ole melonin kokoinen pää täynnä kusta. Hyvä että nosti kytkintä.

        Trujillo on hyvä muusikko ja aivan varmasti hieno ja symppis sälli, muttei omaa edeltäjiensä karismaa. Renki mikä renki.

        on että Newsted ei nostanut kytkintä vaan sai kenkää... ja Trujillo ei ole renki ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe