En voi unohtaa

sua

senkin äijän kuvatus!! Miks kiusaat mun mieltä...? :(

Hyvää yötä vaan sullekin...

15

1962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä..

      sua,kunpa tietäsin et oot se!!!

      • pitäis sen

        olla


      • Ehkä sä olet

        se jota tarkoitin! Mahdollisuus 1/100000.... :(

        Jos olet vaalea mies helsingistä niin ollaan jo askel lähempänä..tuskin.. :(


    • t***

      ...kiusaan, koska ajattelet mua ja aistin sen. Minä ajattelelen sua ja sinä sen kiusauksena tunnet. En halua kiusata sua, rakastan sinua ja sinä tiedätkin sen, milloin toisemmme saamme?

      • rakastat...

        En tiedä sitä, koska et ole koskaan sanonut tai osoittanut sitä... :(


      • ....

        ..miehelle vai naiselle..samat yhelle miehelle:(ensi vuonna sitten...


      • t****
        rakastat... kirjoitti:

        En tiedä sitä, koska et ole koskaan sanonut tai osoittanut sitä... :(

        sitä sulle vielä osoittanut, en. antaa ajan kulua, tunteen syvetä ja rohkeuden kasvaa. Olet aina mielessäni, ehkä siksi tunnet minut mielessäsi. Voi, mistä saisin rohkeutta sen sulle osoittaa? Ja miten sen tekisin?...


      • t*****
        .... kirjoitti:

        ..miehelle vai naiselle..samat yhelle miehelle:(ensi vuonna sitten...

        naiselleni viestini ja tunteeni oli...


      • ....
        t***** kirjoitti:

        naiselleni viestini ja tunteeni oli...

        ..sinä ja salainen naisesi vaikutatte??


      • t******
        .... kirjoitti:

        ..sinä ja salainen naisesi vaikutatte??

        etelä-suomea asutamme, kumpikin tahoillamme. Yritämme ja koitamme ilman toisiamme elellä. Mitään siitä ei tahdo tulla, hän mielessä jatkuvasti on mulla


      • ....
        t****** kirjoitti:

        etelä-suomea asutamme, kumpikin tahoillamme. Yritämme ja koitamme ilman toisiamme elellä. Mitään siitä ei tahdo tulla, hän mielessä jatkuvasti on mulla

        ..minulla..yhteen i-suomen mieheen..toivotan sinulle onnea valitsemallasi tiellä..:)


      • t*******
        .... kirjoitti:

        ..minulla..yhteen i-suomen mieheen..toivotan sinulle onnea valitsemallasi tiellä..:)

        toivon sulle, paljon rakkautta ja onnistumisen tietä. Minä tiedän että onnistu en, kun täällä vain haaveilen. Tätä Naista rakastan aina, mutta elämääämme sotkea voi en


      • t*******
        .... kirjoitti:

        ..minulla..yhteen i-suomen mieheen..toivotan sinulle onnea valitsemallasi tiellä..:)

        sulle toivon myös paljon rakkautta ja onnistumisen tietä. Minä tiedän että onnistu en, kun täällä vain haaveilen. Tätä Naista rakastan aina, mutta elämääämme sotkea voi en


      • Minkä
        t******* kirjoitti:

        sulle toivon myös paljon rakkautta ja onnistumisen tietä. Minä tiedän että onnistu en, kun täällä vain haaveilen. Tätä Naista rakastan aina, mutta elämääämme sotkea voi en

        ikäinen olet...?


      • t x 8
        Minkä kirjoitti:

        ikäinen olet...?

        Reilusti kolkytviis on ikää siis, mut veisaatkos sä siitä viis. Viisaasti kirjoittaa kun osaa en, mut sitä viisauttakaan mä osakseni saanut en.
        Minkäsikäinen tyttönen mun ikääni kyselee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe