senkin äijän kuvatus!! Miks kiusaat mun mieltä...? :(
Hyvää yötä vaan sullekin...
En voi unohtaa
15
1962
Vastaukset
- mä..
sua,kunpa tietäsin et oot se!!!
- pitäis sen
olla
- Ehkä sä olet
se jota tarkoitin! Mahdollisuus 1/100000.... :(
Jos olet vaalea mies helsingistä niin ollaan jo askel lähempänä..tuskin.. :(
- t***
...kiusaan, koska ajattelet mua ja aistin sen. Minä ajattelelen sua ja sinä sen kiusauksena tunnet. En halua kiusata sua, rakastan sinua ja sinä tiedätkin sen, milloin toisemmme saamme?
- rakastat...
En tiedä sitä, koska et ole koskaan sanonut tai osoittanut sitä... :(
- ....
..miehelle vai naiselle..samat yhelle miehelle:(ensi vuonna sitten...
- t****
rakastat... kirjoitti:
En tiedä sitä, koska et ole koskaan sanonut tai osoittanut sitä... :(
sitä sulle vielä osoittanut, en. antaa ajan kulua, tunteen syvetä ja rohkeuden kasvaa. Olet aina mielessäni, ehkä siksi tunnet minut mielessäsi. Voi, mistä saisin rohkeutta sen sulle osoittaa? Ja miten sen tekisin?...
- t*****
.... kirjoitti:
..miehelle vai naiselle..samat yhelle miehelle:(ensi vuonna sitten...
naiselleni viestini ja tunteeni oli...
- ....
t***** kirjoitti:
naiselleni viestini ja tunteeni oli...
..sinä ja salainen naisesi vaikutatte??
- t******
.... kirjoitti:
..sinä ja salainen naisesi vaikutatte??
etelä-suomea asutamme, kumpikin tahoillamme. Yritämme ja koitamme ilman toisiamme elellä. Mitään siitä ei tahdo tulla, hän mielessä jatkuvasti on mulla
- ....
t****** kirjoitti:
etelä-suomea asutamme, kumpikin tahoillamme. Yritämme ja koitamme ilman toisiamme elellä. Mitään siitä ei tahdo tulla, hän mielessä jatkuvasti on mulla
..minulla..yhteen i-suomen mieheen..toivotan sinulle onnea valitsemallasi tiellä..:)
- t*******
.... kirjoitti:
..minulla..yhteen i-suomen mieheen..toivotan sinulle onnea valitsemallasi tiellä..:)
toivon sulle, paljon rakkautta ja onnistumisen tietä. Minä tiedän että onnistu en, kun täällä vain haaveilen. Tätä Naista rakastan aina, mutta elämääämme sotkea voi en
- t*******
.... kirjoitti:
..minulla..yhteen i-suomen mieheen..toivotan sinulle onnea valitsemallasi tiellä..:)
sulle toivon myös paljon rakkautta ja onnistumisen tietä. Minä tiedän että onnistu en, kun täällä vain haaveilen. Tätä Naista rakastan aina, mutta elämääämme sotkea voi en
- Minkä
t******* kirjoitti:
sulle toivon myös paljon rakkautta ja onnistumisen tietä. Minä tiedän että onnistu en, kun täällä vain haaveilen. Tätä Naista rakastan aina, mutta elämääämme sotkea voi en
ikäinen olet...?
- t x 8
Minkä kirjoitti:
ikäinen olet...?
Reilusti kolkytviis on ikää siis, mut veisaatkos sä siitä viis. Viisaasti kirjoittaa kun osaa en, mut sitä viisauttakaan mä osakseni saanut en.
Minkäsikäinen tyttönen mun ikääni kyselee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429