STOP virhe - sininen ruutu

iso apu tarpeen!

Mulla on parin viime päivän aikana alkanut tuleen noita sinisia ruutuja eli stop virheitä, ja tällä hetkellä en pääse varsinaiselle koneelleni ollenkaan koska windows ei enää suostu edes käynnistymään vaan käynnistää koneen ittestää uudelleen aina windows xp logon&lataus palkin jälkeen.

Oon ottanu ylös noita virhe koodi mitä stop virheen yhteydessä on tullut:

***STOP:0xOOOOOO77 (0xc0000185, 0xc0000185, 0x00000000, 0x011B1000)

***STOP: 0x000000f4 (0x00080003, 0x8205ada0, 0x8205af14, 0x805f9f88)

***STOP: 0x000000f4 (0x00000003, 0x81edada0, 0x81edaf14, 0x805f9f88)

Ja kysymys kuulukin että miten sais noi ongelmat korjattua vai onko mitään enää tehtävissä?

11

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laritsa M

      ...itseni kipeäksi. Käsittääkseni hän kopioi kaikki omat tiedostoni omalle irtokovalevylleen, tyhjensi kovalevyni, latasi Windowsin uudelleen ja siirteli tiedostoni kovalevylleni. Kalenterini katosi. Siinä meni aikataulujani harakoille. Hommaan kului aikaa koko päivä.

      Toivottavasti pääset vähemmällä.

    • jollakin levykkeelle

      tai cd-levylle asennettavalla testiohjelmalla?
      Oletko tehnyt viime aikoina muutoksia koneen "rautaan", esim. vaihtanut tai lisännyt muistikampoja? Oletko muuttanut bios-asetuksia viime päivinä?

    • iso apu tarpeen

      biosiin koskenu enkä rautaankaan oo mitää muutoksia tehnyt. Kovalevyä en vielä oo testannu mutta mikäs olis joku hyvä ohjelma sen testaamiseen?

      Varmaan on täälläkin edessä sit toi windowsin uudelleen asennus jos ei muukaan auta onneks kerkesin saamaan edes jotai tärkeimpiä tiedostoja talteen...

      • ohjelmal.

        http://www.ultimatebootcd.com/download.html

        lataa toi ohjelma ja polta cd:lle ja aja kone noil ohjelmil läpi, jos mistään ei valita niin vika on jossain muussa. Tol ohjelmal voit testata mm.prossun/kovot/muistit toiminnan ja onko ne ristiridassa.


    • on koneessa useita

      muistikampoja, kokeile käynnistää kone vain yhdellä kammalla ja vaihtele kampoja ja muistipaikkoja.
      Pääsetkö biosiin? Jos pääset, katso prossun lämpötila.
      Onks prossun cooleri putsattu pölystä?

      • biosi tunnistaa

        ongelmitta kiintolevyn ja kato, että muistipalikat ja data- ja virtapiuhat on kunnolla kiinni


      • iso apu tarpeen

        ei oo kyl valitettavasti hajuakaan et monta on.. Mistäs ton voi valita et millä muistikammalla käynnistää? Cooleri on puhdas ja lämmöt pyörii päälle 50asteessa. Biosit näyttää tunnistavan kovalevyn, mutta mikäs tua bood device:nä pitäs olla ekana, tällä hetkellä siinä on Cd/dvd asema ja toisena kovalevy..?


      • niin että
        iso apu tarpeen kirjoitti:

        ei oo kyl valitettavasti hajuakaan et monta on.. Mistäs ton voi valita et millä muistikammalla käynnistää? Cooleri on puhdas ja lämmöt pyörii päälle 50asteessa. Biosit näyttää tunnistavan kovalevyn, mutta mikäs tua bood device:nä pitäs olla ekana, tällä hetkellä siinä on Cd/dvd asema ja toisena kovalevy..?

        otetaan toinen muistikampa pois (jos on kaksi).
        Eli ottamalla muistikampoja pois ja vaihtamalla yhden kamman paikkaa.


    • peke.

      toisella virtalähteellä.

      • iso apu tarpeen

        virtälähteellä on/voi olla asian kanssa?


      • voi olla tekemistä
        iso apu tarpeen kirjoitti:

        virtälähteellä on/voi olla asian kanssa?

        asian kanssa!
        Jos virtalähde on simahtamassa, voi olla, että kiintolevy ei saa tarpeeksi virtaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe