Ajelin kesällä kymppitonnin nättiä ajoa ja mikä odottikaan -sileät nokialaiset, jotka ostettiin vasta alkukesästä..ei kestä ei. Huomattavasti edullisemmilla uusiorenkailla olen ajanut paljon pidempään ja pintaa on vielä. Nokian renkailta sanottiin, että normaalia kulumista! Missä vika?
Muilla vastaavia kokemuksia?
nokialaiset
12
1045
Vastaukset
- umtumt
Tarkista aurauskulmat.
Hanki auto, jossa on lukkiutumattomat jarrut ja luistonesto.
Jos nuo ovat kunnossa, niin ei pitäisi renkaiden kulua paljoakaan kymppitonnilla, ehkä noin 20% korkeintaan. - frage
nokialaiset mulla oli jo kolmas kesä samat kumit ja meinaan niillä vielä ensikesänkin paahtaa,ajan kylläkin moottoripyörällä niin paljon kuin mahdollista,mut kyllä tohon autoonkin tuli 3 kesän aikana jotain 25tkm.Vaikea sanoa mikä mättää onko renkaspaineet oikein,liian kapeat renkaat raskaalle autolle
- 15 tuhatta km
Nrt kakkoset. Kolme rengasta oli sileitä ja yhdessä 5 mm kulutuspintaa. Reklamoin Nokialle ja vastaus oli että autossa vikaa. Ostin tilalle Unirojalit ja ne ovat jo kestäneet 20000 kilometriä ja syksyllä rengasvaihdon yhteydessä kulutuspintaa oli jäljellä 5-6 mm. Kulmat on entisellään ja mitään säätöjä ei ole alustaan tehty.
30 vuoden aikana ei yksikään nokian kesärengas sarja ole toiminut ongelmitta. Nyt en enää osta.- ostettu ja
siihen tuli mukana nokian kesä- ja talvirenkaat, heh. Aurauskulmatkin säädetty samalla kun nokiat laitettiin alle -vianorissa siis. Ei vianoristakaan ole tosin järin hyviä kokemuksia. Edellisen auton renkaat olivat sopivan kokoiset ja vielä rengasliikkeen "valitsemat". Ajan nokiat äkkiä loppuun (kun en muuta voi)ja hankin sitten oikeat renkaat tilalle.
- tollaseen
amispojan provoon mitään alkaa vastailemaan. Mietippä asiaa ja tule uudestaan kun on korvantaustat kuivuneet.
- amispojaksi?
Meitä kaikkia? Aloittajana voin kertoa, että olen autoillut 8 vuotta, ei se kovin paljoa ole, mutta ei renkaiden silti pitäis yhdessä kesässä alta hävitä. Olen nainen ja myönnän etten tiedä noista nopeusluokista mitään.
- ei väliä
amispojaksi? kirjoitti:
Meitä kaikkia? Aloittajana voin kertoa, että olen autoillut 8 vuotta, ei se kovin paljoa ole, mutta ei renkaiden silti pitäis yhdessä kesässä alta hävitä. Olen nainen ja myönnän etten tiedä noista nopeusluokista mitään.
Vastaavia yhden kesän renkaita löytyy myös ainakin Continentalilta. Tai ainakin minulle sattui sellainen sarja. En tiedä onko se sitten laatuvaihtelua vai ei, mutta en oikein usko siihen merkkiin.
Tympääntyneenä vaihdatin alle halvimmat nokialaiset mitä sai, eli indoneesian ihmeet Nre:t. Niillä on nyt kolme kesää ajettu ja vielä taitaa päästä seuraavankin kesän. Jos niitä vielä saa, niin samanlaiset aion hommata edelleen.
- tuotteet
Nokian Renkaitten periaate on, että tuotteemme ovat täydelliset. Renkaissa ei ole vikoja tai valmistusvirheitä.
Kaikki muut väitteet on amisprovoja, tai kuskin tai auton virheitä ja vikoja.
Ihan omaa kokemusta ja korkeakoulututkinnolla. - nopeusluokka V
veljellä oli viimekesänä v-nopeusluokan misukat syksyllä enää 2mm pintaa ajettu 17tkm.
Joten kannatta vältää v tai suuremman nopeusluokan renkaita, itselläni on H ja nut ajett 54tkm ja pintaa on vielä 4 mm. - Jamppa1
on kokemusta. Joillakin kestää pitempään, laatuvaihtelut on isoja.
- toimivat
Nokialaiset renkaina ja Korrek autovahana on tehty maamme oloihin, toimivat. Kansa ei voi olla väärässä, nää on eniten myytyjä molemmat.
- Jamppa1
sama, ladakin on ollut myydyin auto aikanaan. Ei paljon puhuttele...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575785Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773023Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222258No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402005- 191868
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61579Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83119281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah761031