kunnostusta ollaan lykkäämässä vuosilla eteenpäin.
Lykkäys aiheuttaa melkoisia lisäkustannuksia ja käyttöongelmia.
Vielä pitäisi harkita ja korjata päätöstä.
Ylivieska taantuu
8
531
Vastaukset
- kehittävät ja
parantelevat , me siirretään ja siirretään.
Pantiinko kaikki yhteiset rahat siihen Kärkkäisen kiinteistöön, kun muuhun ei riitä?
Mietityttää ja harmittaa?- tanttaraa
Kulttuuritaloon ne rahat laitettiin. Kulttuuritantat ei jääkiekkoon rahoja pistä.
- käydä Haapavedellä
tanttaraa kirjoitti:
Kulttuuritaloon ne rahat laitettiin. Kulttuuritantat ei jääkiekkoon rahoja pistä.
tutustumassa Vasuri-Eskoon.
Itse käyn siellä usein ja olen yli kymmenen vuoden ajan seuraillu yksityisten ihmisten ponnisteluja luisteluolosuhteiden ylläpitämisessä ja kehittämisessä.
Luistelukeskus kehittyy jatkuvasti .
On siis täysin yksityinen liikuntapaikka.
Toimien läpi vuoden .
Valmiiksi ei tulee koskaan vetäjän mukaan.
Tunnen Luistelukeskuksen vetäjän, Vasuri-Eskoksi kutsutun opettajan.
Hän on saanut innostumaan tarpeeksi monta liikunnan ystäviä ja he hyväntahtoisuuttaan huolehtivat asioista.
Voisimmeko ottaa oppia ? - Haapavedeltä
käydä Haapavedellä kirjoitti:
tutustumassa Vasuri-Eskoon.
Itse käyn siellä usein ja olen yli kymmenen vuoden ajan seuraillu yksityisten ihmisten ponnisteluja luisteluolosuhteiden ylläpitämisessä ja kehittämisessä.
Luistelukeskus kehittyy jatkuvasti .
On siis täysin yksityinen liikuntapaikka.
Toimien läpi vuoden .
Valmiiksi ei tulee koskaan vetäjän mukaan.
Tunnen Luistelukeskuksen vetäjän, Vasuri-Eskoksi kutsutun opettajan.
Hän on saanut innostumaan tarpeeksi monta liikunnan ystäviä ja he hyväntahtoisuuttaan huolehtivat asioista.
Voisimmeko ottaa oppia ?kun moisen suuruuden tunnet. Ei olla ikinä kuultukaan ei tosin kovasti kiinnostakaan.
- pimiä oot
Haapavedeltä kirjoitti:
kun moisen suuruuden tunnet. Ei olla ikinä kuultukaan ei tosin kovasti kiinnostakaan.
ossaakko etes nimiäs?
- tien näyttäjä
invetointi siirtyy vain vuodella
mmätääkö hän???? - keittyy
JA KASVAA SUUREKSI!!!!!
- keittyy
tosiaan rahapulassaan ja valtion köyhänavuilla vähitellen näivettyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750