kunnostusta ollaan lykkäämässä vuosilla eteenpäin.
Lykkäys aiheuttaa melkoisia lisäkustannuksia ja käyttöongelmia.
Vielä pitäisi harkita ja korjata päätöstä.
Ylivieska taantuu
8
540
Vastaukset
- kehittävät ja
parantelevat , me siirretään ja siirretään.
Pantiinko kaikki yhteiset rahat siihen Kärkkäisen kiinteistöön, kun muuhun ei riitä?
Mietityttää ja harmittaa?- tanttaraa
Kulttuuritaloon ne rahat laitettiin. Kulttuuritantat ei jääkiekkoon rahoja pistä.
- käydä Haapavedellä
tanttaraa kirjoitti:
Kulttuuritaloon ne rahat laitettiin. Kulttuuritantat ei jääkiekkoon rahoja pistä.
tutustumassa Vasuri-Eskoon.
Itse käyn siellä usein ja olen yli kymmenen vuoden ajan seuraillu yksityisten ihmisten ponnisteluja luisteluolosuhteiden ylläpitämisessä ja kehittämisessä.
Luistelukeskus kehittyy jatkuvasti .
On siis täysin yksityinen liikuntapaikka.
Toimien läpi vuoden .
Valmiiksi ei tulee koskaan vetäjän mukaan.
Tunnen Luistelukeskuksen vetäjän, Vasuri-Eskoksi kutsutun opettajan.
Hän on saanut innostumaan tarpeeksi monta liikunnan ystäviä ja he hyväntahtoisuuttaan huolehtivat asioista.
Voisimmeko ottaa oppia ? - Haapavedeltä
käydä Haapavedellä kirjoitti:
tutustumassa Vasuri-Eskoon.
Itse käyn siellä usein ja olen yli kymmenen vuoden ajan seuraillu yksityisten ihmisten ponnisteluja luisteluolosuhteiden ylläpitämisessä ja kehittämisessä.
Luistelukeskus kehittyy jatkuvasti .
On siis täysin yksityinen liikuntapaikka.
Toimien läpi vuoden .
Valmiiksi ei tulee koskaan vetäjän mukaan.
Tunnen Luistelukeskuksen vetäjän, Vasuri-Eskoksi kutsutun opettajan.
Hän on saanut innostumaan tarpeeksi monta liikunnan ystäviä ja he hyväntahtoisuuttaan huolehtivat asioista.
Voisimmeko ottaa oppia ?kun moisen suuruuden tunnet. Ei olla ikinä kuultukaan ei tosin kovasti kiinnostakaan.
- pimiä oot
Haapavedeltä kirjoitti:
kun moisen suuruuden tunnet. Ei olla ikinä kuultukaan ei tosin kovasti kiinnostakaan.
ossaakko etes nimiäs?
- tien näyttäjä
invetointi siirtyy vain vuodella
mmätääkö hän???? - keittyy
JA KASVAA SUUREKSI!!!!!
- keittyy
tosiaan rahapulassaan ja valtion köyhänavuilla vähitellen näivettyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492