Tuleppas nyt pois Heinäluoma

juoruakkojen kokouksesta

ja ala keskustella globalisaatioraportista kuin mies konsanaan. Vai onko sinulla tarkoitus olla ollenkaan mukana, kun nämä hommat on jokatapauksessa hoidettava. Pitäisi jo kaiken aikaa hoitaa. Annoit käsityksen, että et tee, etkä tiedä mitään.

7

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niippä

ainakaan ennenkuin vaalit ovat tulleet ja menneet.

• SAK:hon

Kyllä Viialainen neuvoo, mitä sun pitää sanoa.
        Ilmeisesti siellä jo oletkin kriisihoidossa.

• Helinä-keiju3
        SAK:hon kirjoitti:

Kyllä Viialainen neuvoo, mitä sun pitää sanoa.
        Ilmeisesti siellä jo oletkin kriisihoidossa.

Ihalainen oli ulkoa opetellut yhden lauseen, jota hän toisti joka kanavalla. Muuhun he eivät kykene.

• Helinä-keiju3

Heinäluoma sanoi, ettei hän keskustele siitä raportista, tietäen itsekin, ettei hänellä eikä hänen neuvonantajillaan ole kykyä edes analysoida mitä siinä sanotaan, saati sitten kommentoida sitä. Tulemme kuuleman sossareiden taholta ylimalkaista, mitä jo Ihalainen aloitti, että turvattomuus ei luo työpaikkoja eikä yritysten menestymistä jne. Havaitsin heti, että Ihalainen tuntee olonsa nyt turvattomaksi, mutta ei me muut.

• väärin

Minä olen tuntenut turvattomuutta jo pitkään.
        Samoin ystäväni ja lähes kaikki tuttavani.
        Suomessa on tyly poliittinen,kansalaisista piittamaton linja.

• Helinä-keiju3
        väärin kirjoitti:

Tunteeko joku täällä hyvinvointivaltiossa turvattomuutta, täällä Suomessa, joka on ykkönen lähes kaikilla mittareilla mitattuna ja jota käydään joukolla ihailemassa maailman eri kolkilta. Olet poikkeava yksilö meidän turvallisessa tukisuomessa. Täällä on kaikilla hyvä olla, sossarit eivät ole jättäneet ketään, meillä on hyvä sosiaalitukijärjestelmä joka pitää huolta huono-osaisista, tosin ihan valmis maailma ei vielä ole, eikä Suomikaan, mutta melkein. Meillä on kaikki niin hyvin ja suomi on rikas maa jossa on maailman pienimmät tuloerot. Me olemme tänne rakentaneet maailman hienoimman pohjoismaisen hyvinvointivaltion. Tätä taustaa vasten sinun on ymmärrettävä, että et VOI tuntea turvattomuutta.

• kokooja-käärijä
        väärin kirjoitti:

Se on murheellista, että köyhiä tarvitaan systeemin ylläpitämiseksi. Eikä puolustajia löydy, jotka jotain tekisivät, puhujia kyllä.
        Tuskin tämänkään paketin työttömyysturvan parannukset pitkäaikaistyöttömiä koskee.
        Kaikista eniten minua raivostuttavat ammattiliikkeet ja demarit, joilla olisi valtaa toimia, mutta ovat etupäässä tämän markkinatalouden alttarille uhraamassa osan kansasta. Ja ollaan niin viattomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe