Mulla taas masennuskausi menossa ja tää on jo toinen sellainen lyhyen ajan sisällä,olen käynyt kuntouttavassa työtoiminnassa 6 viikkoa ja nyt olenkin sit tän viikon saikulla.Empä olisi uskonut muutama viikko sitten,et näin taas käy :(
pinna on tiukalla, ajatukset pätkii,ahdistaa,väsy olo...Siis vasta 2kk sitten lääkitystäni tehostettiin ja siitä huolimatta alkoi viime viikolla ensioireita tulla.Tää on tosi rasittavaa...Löytyyköhän kohtalotovereita?
Heips kaikki masentuneet!
2
254
Vastaukset
- masentunut123
moi!ainakin itellä vaikuttaa elämäntilanne....ootan isoa raha päätöstä-pinna kireellä ja henk.väsy-mutta-jaksamisia sinulle!!!!!kyllä se siitä jaksetaan vaan toivoo!!paremmat päivät on eessä päin.t.elämä on.
- Depressio
Minä olen myös masentunut. Masennukseni syy on se että mies ystäväni jätti ja petti minut huhtikuussa. Olen sinkku nainen ja sairastan masennusta. Minun mies ystäväni sanoi minua luuserikisi eikä hän enää minua rakastanut en tiedä mitä ihmettä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa?? Niin paha olo jäi vain siitä suhteesta nyt kun joulu tulee niin käperrryn yksin sängynpohjalle ja itken väsyttää ja masentaa niin todella kovasti minä sentään rakastin häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770