Tää syksy on ollut oikeen kulta-aikaa kuraasuissa viihtyville, niinkun mulle. On voinu kulkea ja leikkiä kuriksissa melkein joka päivä. Eikä ole paljon porukaa ihmetyttäny vaikka on ollu ihan ihmisten ilmoilla pirteen värisissä kuriksissa.
Kertokaas nyt muutkin,mitä te otte tehnyt tänä syksynä.
sadeasujutut
13
3327
Vastaukset
- Kuris
Ootkos pk-seudulta jos niin olis kiva tavata kuristen merkeissä vaikka tällä viikolla ;-)?sateita luvassa ja mullakin on Rukan kuravaatteita !
- kurisnainen
vesisateessa olen ollut ja tänäänkin luvattiin vettä oikein kunnolla, tykkään syysmyrskyistä.
- santeri22
Koiran kanssa minäkin just olin pitkällä lenkillä vesisateessa, kierreltiin kaupungissa, ja sitten mettässä...ihanaa kun vettä tulee :)
- sadeasukundi22
Jees, mäkin olin lenkillä juuri koiran kanssa, kuravaatteet päällä. Kierreltiin kaupungilla ja metsässä. Ihanaa kun tulee vettä :) nyt siitä pitää nauttia..
- perjantaina
Perjantaina oli kunnon myräkkä, laitoin kahluuhousut sadehaalarin alle ja läksin tuonne meren rantaan. Kahlailin siellä tyrskyissä aikani parhaimmillaan vyötäröä myöten, vesi painoi housut tiiviisti kehoa vasten. Istuskelin vielä aikani siellä rantakalliolla kun vettä tuli sekä alhaalta etä taivaasta. Mietin kuinka mukavaa on kun on näin hyvin suojattu ja kuinka monet ei löydä tämmöisistä ilmoista mitään positiivista.
- yesi
Tykkään kanssa kovasti kuravaatteista,löysin lauantaina kirpparilta 2:det keltaset olkainkurahousut kokoa 48 ja 50 yheltä kauniilta naiselta ja se kertoi kurahousujen olevan sen ja toiset sen äidin kurahousut toiset aika kuraiset ja likaiset ja toiset aika käyttämättömän näköiset.Arvoitukseksi jäi vaan että kummat on tyttären ja kummat äidin kuraset vai puhtaammat ? ei kehdannut kysyä vaan olin onnesta kankee kun sain niiden vanhat kurahousut ja 5e yhteishintaan :-)Kurahousuja kertyi taas lisää monien joukkoon !
- vai oliko uudet tilalla
Kysyitkö miksi möivät. Oliko kiloja tullut niin ettei enää mahtuneet vai mikä oli syy. Oisit pyytänyt vielä poseeraa housut päällä, niinkun kaupan päällisiksi, oisit vaikak maksanut euron lissää..
- yesi
vai oliko uudet tilalla kirjoitti:
Kysyitkö miksi möivät. Oliko kiloja tullut niin ettei enää mahtuneet vai mikä oli syy. Oisit pyytänyt vielä poseeraa housut päällä, niinkun kaupan päällisiksi, oisit vaikak maksanut euron lissää..
Niin ei kehdannut vaikka en kovin ujo olekkaan mutta kun siinä oli tyttären poikakaveri mukana myymässä ja miksi myivät ei tullut mieleeni vaan sitä kysyä mutta se olis pitänyt selvittää kummat kurahousut oli tosi kauniin tyttären ? :-( jos kurasemmat niin kiva tietää miten ne oli niin kuraseksi tulleetkin ? :-)
- Kuris
Nyt ennen pakkasia kurahousuilla leikkiin onkos kavereita tulossa mukaan ? Ihmeen vähän täällä pk-seudulla on kurahousukavereita kun olen kuravaatteissa kaupungillakin kävellyt enpä ole koskaan toiseen kuravaatteissa taapertavaan törmännyt ! Sentään pyrin aina sateen sattuessa olemaan liikenteessä välillä kyllä metsässäkin.
- kuraa
Olin juuri rypemässä. Tarttisin kans kaveria kuraleikkeihin. Yhteystietoja?
- järven jäällä
kuraa kirjoitti:
alla oli kahluuhousut ja päällä siniset AR-kurikset. Ajattelin ett jos jää pettää niin no hätä. Lopulta piti oikein hyppiä, että sai rikki ja pulahdin munia myöten veteen. Menin vielä kyykkyyn niin että koko kahluuvara tuli hyödynnettyä. Sitten vaan reippaasti kotiinpäin. Matkalla tuli joku koiranulkoiluttaja vastaan ja vähän katteli kun kurikset oli märät ja kiiltävät, mutta mitäs siitä.
kuraa kirjoitti:
moi tässä samanlainen kuriksista pitävä mies joka ei kainostele kura paikkoja
tykkään möyriä kurassa mudassa vedessä mulla on asuja paljon eikä haittaa mikään keli- Ihmettelyä...
tiuetojen avulla suthan onkin hurjan helppo bongata hesasta. Siis jossain... Jotenkin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416