Hei!
Kääk, olen raskausviikolla 6 ja popsin eilen 200-250g lakua ihan huomaamattani :-/ Yleensä en vedä herkkuja mutta eilen teki mieli...
Mitähän haittaa tästä oli, luin tänään että olisi saanu syödä vain alle 50g???
Lakun yliannostus
6
839
Vastaukset
- Voi nostaa
verenpainetta usein nautittuna ja lähinnä myöhemmässä vaiheessa.Eli ei ollu mitään haittaa.
- '''
muistettava laksatiiviset vaikutukset. Joten jos et muuten pysty syömään paljoa tuona alkuaikana, eivät ravinteet välttämättä kerkiä olla suolistossasi niin pitkään, että ne kerkiävät imeytyä elimistöösi. Muuten ei ole kuin tuo vereenpaine....
- ...
kohottaa sinun verenpainetta, mutta kuitenkin seuraavan kerran kannattee syödä vain se 50g/päivässä, jos tekee mahottomasti mieli.
ei mitään hätää.
itse joudun syömään lakua välistä suuriakin annoksia, että saan verenpaineeni nousemaan ja sain luvan neuvolatädiltä oikein.
Minulla on tosi alhainen verenpaine, joka on sukuvika =) - papuska
Jos syöt jatkuvasti yli 250 g viikossa, riski keskenmenoon / ennenaikaiseen synnytykseen nousee huomattavasti koska laku sisältää glykyrritsiini-nimistä "myrkkyä", e.m. vaikutteista.
- myymee
ei mitään hätää ton lakun suhteen.. oon toista kertaa raskaana ja syödä mässytän lakritsia ja salmiakki kumpaakin varmaan kilon viikossa.. ekassa sama homma.. verenpaineet mulla ollu hyvät kummassakin ja mitään muitakaan vaikutuksia en ole huomannut..
eli syö jos mielesi tekee.. pää asia et saat jotain syötyä.. mulla meinaan ei alus meinannu ruoka pysyy sisäl ni laku ja salmiakki autto.. - mami-07
myymee kirjoitti:
ei mitään hätää ton lakun suhteen.. oon toista kertaa raskaana ja syödä mässytän lakritsia ja salmiakki kumpaakin varmaan kilon viikossa.. ekassa sama homma.. verenpaineet mulla ollu hyvät kummassakin ja mitään muitakaan vaikutuksia en ole huomannut..
eli syö jos mielesi tekee.. pää asia et saat jotain syötyä.. mulla meinaan ei alus meinannu ruoka pysyy sisäl ni laku ja salmiakki autto..muuten oli kans ihan alkuraskaudesta kauhea himo salmiakkiin ja lakuun,mitään muuta ei juuri pystynytkää syömään,mut nyt onneks alkaa jo helpottaa,menee muukin alas :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1822707- 1642529
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182217Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073