Tälläkin palstalla on ihmetelty Maxin ohjelmatarjontaa, ja eipä ole kukaan tainnut sitä kehua. Koska ilmeisesti joku sitä katsoo, päätin profiloida tyypillisen Max-ihmisen.
* 40-70-vuotias mies
* harrastaa metsästystä ja kalastusta ("kaikki ruotsalaisethan on homoja, paitsi eräihmiset..")
* rakastaa aseita ja sotahistoriaa ("prkkl, ku ois ollut etulinjassa...")
* on sitä mieltä, että vain moottoriurheilu on urheilua ("uimahypyt on homojen hommaa..")
* on sitä mieltä, että kaikenlainen nikkarointi ja väkkäröinti on tosi miehekästä ("yhtä vaativaa kuin Ikean hyllystön kokoaminen")
* ja tietenkin sokerina pohjalla..kun vaimo kuorsaa paplarit päässään, maxilta voi tirkistellä pokeria ja seksin aakkosia, sehän on äijämäisen miehen etuoikeus!
Ai niin, katson minäkin yhden ohjelman Maxilta, nimittäin Tunarin päiväkirjan...
Tyypillinen Maxin katsoja
Zaksiniekka
4
563
Vastaukset
- vieläkin
sen kanavan katsojien älykkyyden.Pitää olla vielä paljon tampiompia tuon kanavan katsojien.
- #äijä#
Minäkin oon ihmetellyt sen kanavan tasoa, ilmeisesti sisällöstä on kanssa olleet päättämässä tollaiset kuvailemasi "äijät". Tällänen urbaani kolmekymppinen ei ainakaan löydä sieltä mitään katottavaa. Onneksi on vaan ilmainen kokeilukortti käytössä, kyllä v.tuttais, jos pitäis vielä maksaa..
- 20v.homo.kalastaja
Kerrankin töllöstä tulee kalastus/metsästys ohjelmia!!!!!!!!!!
- sitten
on vielä sen verran huono muisti että jaksaa katsoa samat ohjelmat viikosta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586