Voiko muuten hyvä suhde kaatua siihen,että mies on liian lyhyt.Itse 163cm ja hän samoin. Hänen lyhyytensä häiritsee tosi paljon vaikka muuten hän onkin ihana luonteeltaan ja komea.
Liian lyhyt mies...
9
1113
Vastaukset
- tiedät itsekin...
Jos hänen pituutensa häiritsee sinua, tiedät itsekin missä mennään. Ikävää, mutta totta.
Omakohtainen kokemukseni oli aivan samanlainen. Tutustuin lyhyeen mieheen, joka oli aivan ihana luonteeltaan ja muutenkin suht lähellä miesihannettani. Mutta se pituus!!! Ne omat mielikuvat ihannemiehestä pituus- ja ulkonäkökriteereineen vaivasivat koko ajan. Kuinka voisit rakastaa 'täysillä' toista, jos joku asia häiritsee koko ajan? Minä en voinut, luovuin hyvästä miehestä tietoisena siitä, etten ehkä koskaan löydä etsimääni...
Sisimmässäsi tiedät sinäkin, mitä haluat, ja sen mukaan kannattaa elää. - teitä lapsia
mitä väliä sillä oikeasti on kuinka pitkä toinen on? siis OIKEASTI. kypsä aikuinen ihminen kyllä tietää, että pituus on elämässä niitä vähäisimpiä ongelmia parisuhteessa. missä on arkijärki ja realismi? jos kaikki muu natsaa loistavasti niin aika moukka olet jos tuon takia toisen lemppaat.
- n 39 v....
Niin... Olen todellakin 39 v. ja vastasin ap. kirjoittajalle. Ilmeisesti olen epäkypsä aikuinen, tulipa sekin nyt selväksi :)
Meillä jokaisella on mielikuvamme unelmien kumppanista, ja pitäkäämme niistä kiinni... - *ON*
n 39 v.... kirjoitti:
Niin... Olen todellakin 39 v. ja vastasin ap. kirjoittajalle. Ilmeisesti olen epäkypsä aikuinen, tulipa sekin nyt selväksi :)
Meillä jokaisella on mielikuvamme unelmien kumppanista, ja pitäkäämme niistä kiinni...eläimen tasolla, ei voi muuta kuin todeta ja valittaa.
t: pitkä mies
- älä ruikuta turhia!
On sulla siinä ongelmat. Olen itse hieman yli 170cm pitkä mies enkä minä naisessa pituutta katso. 140 tai 190cm, eipä kuule kiinnosta!
- 170
Minuakin 170 cm:senä miehenä 36 v. häiritsee jos nainen on pitempi.Ei siinä mitään ihmeellistä ole jos haluaa myös ulkonäön olevan kohdallaan.
Itse en ala edes tutustumaan itseäni pidempien kanssa. - plääh!
No ei voi. Ei se ole mikään kunnon suhde jos pituus noin häiritsee. Oma ukkoni on noin 5 senttiä mua lyhempi enkä ikinä edes huomaa asiaa.
- frdjjhdj
no voi helvetti !!!! Et oo näköjään ehtiny kauaa
seurustelemaan ku joku vitun pituus häiritsee,hah hah !!! kuule seurustele 6 vuotta ja kato sit mikä merkitsee,ei varmaa enää mikään pituus,se on
pienin ongelma siin vaiheessa.
nim.6.vuottta ja ero.
Nainen on nauta !!!!!!!!!!!!!!!!! - voiko olla
Olen korkkarit jalassa yli 180 ja silloin harvoin kun niitä käytän, niin juuri ne lyhyet (usein myös vanhemmat) miehet kiinnostuvat. Kerran sanoin yhdelle, että taidan kuule olla 20cm pidempi, mutta hän sanoi iloisesti, ettei haittaa yhtään.
Jos olet samanpituinen kun miesystäväsi, niin mikä ihme siinä voi häiritä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770