Lueskelin palstaa ja huomasin, että kaikki eivät ole maestron nimestä tietoisia. Juice siis muutti nimensä ennen kuolemaansa, oli ennen Pauli Matti Juhani Leskinen, mutta kuollessaan virallisesti Juhani Juice Leskinen.
Juhani Juice Leskinen, ei Pauli...
5
823
Vastaukset
- faktat_peliin
Onko sulla tietoa lääninhallituksen päätöksen numeroa? Löytyykö netistä? Vai onko pelkkä lesken sana takana?
- Petri79
Katso seuraavat lehdet, jos jostain löydät: 27.11. Ilta-sanomat/ juice-liite sivu 2. kaupunkilehti pitäjäläinen 21.11. Tuossa haastattelussa Juice sanoo: "sain viralliset paperit lääninhallituksesta pari päivää sitten, tiputin sen Pauli Matin edestä pois, koska se vitutti mua".
- juuso
Petri79 kirjoitti:
Katso seuraavat lehdet, jos jostain löydät: 27.11. Ilta-sanomat/ juice-liite sivu 2. kaupunkilehti pitäjäläinen 21.11. Tuossa haastattelussa Juice sanoo: "sain viralliset paperit lääninhallituksesta pari päivää sitten, tiputin sen Pauli Matin edestä pois, koska se vitutti mua".
Juhani Juice Leskinen
- juuso
Petri79 kirjoitti:
Juhani Juice Leskinen
- papparainen
...tarvita lääninhallitusta. Etunimen muutos on ilmoitus maistraattiin ja se on siinä. Juhani Juice Leskinen on uusi nimi lokakuun alusta alkaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867