Saanko kerrankin olla vihainen? Ai miksikö?
No,siksi!!! Vihaan kieroilua,selän takana puhumista,toisen avoimuudelle´virnistelyä,
vihaan tuppisuita,jotka eivät sano ajatuksiaan suoraan,kiertelevät ja kaartelevat.Vihaan sitä,että pusikosta on hyvä heittää herjaa,paljon parempi olisi kasvotusten sanoa sanottavansa.Vihaan siivellä eläjiä,pettäjiä,naisen haukkujia,naisen seksuaalisuuden halveksimista,varkaita,ulkonäön arvostelijoita,etenkin miehiä,jotka haukkuvat vaimojaan paksuperseisiksi,lihaviksi lahnoiksi,
vihaan niitä,jotka halveksivat vanhuksia,vammaisia,lihavia,laihoja,toisten harrastuksia,niitä,jotka katselevat nenänvarttaan pitkin ja luulevat olevansa paljon,paljon,muita parempia. Vihaan niitä,jotka analysoivat kirjoitusten,runojen yms.perusteella,kanssaeläjänsä luonnetta.Elikkä,jos olet persoonallinen,se tarkoittaa suomeksi sanottuna hullua.Vihaan raiskaajia,murhaajia,potkijoita,rakäklimppien sylkijöitä,irvistelijöitä .Huh huh,helpotti,hakkaan saunapuita ja kiroilen...helpottaa...en enää vihaa ketään enkä mitään,mut vieläkin v...ttaa....
Olen vihainen
5
614
Vastaukset
- osuit
Minulla täsmälleen samanlaisia tuntemuksia!
Justa kaikkia nöitä vihaan, aargghh! - taasen
ilmoittaa, että järjettömän vihan tunteen taas saikaan pelkkä ajatus entisestä akasta. SIIS EI LIITY KETJUN ALOITTAJAAN. Mutta paskoja ihmisiä molemmissa sukupuolissa!! Mietin oliko mitään todellista sen akan puheissa? (okei ehkä se että rumaksi lopuksi haukkui) . Ei nyt on pakko keksiä jotakin! että se valehtelija ei vieläkin tuhoaisi mun sisintä (vaikka se piru siitä nauttisikin!!). Yksipuolista oli melkein kaikki. Ehkä se oli niitä narsisteja. Jostakin luin , että narsistit suurimmalta osin miehiä ja enkös minä osunut siihen pieneen otokseen joka oli nainen. Mutta sitäkin pahempi ja julmempi. Pahinta ,että se oli todella raukka! Ja mitä miehenä sellaiselle naiselle voi? sitä on aseeton. Kieroilla ei jaksaisi, turpaan fyysisesti heikompaa ei voi tempaista!. Nyt vain miettii mitähän kaikkea intiimejä asioitani se on ympärilleen jaellut? Minä en ainenkaan halua toimia sillä tavalla.
Mutta sinulle ketjun aloittaja naiselle, auringon säteitä silmäkulmaan, sikeitä kauniita unia ja voimia heti aamusta löytää jotakin hyvää tästä kierosta maailmasta;>
ps. ärjyakat kiinnostaisi enemmän kuin narsisti akat - toinen äksymuija
Maailma on täynnä pahoja ihmisiä, joiden tarkoitus on vain aiheuttaa muille ihmisille vaikeuksia. Sekä ihmisiä, jotka käyttävät valtaansa toisen ihmisen loukkaamiseen. Olen niin kamalan pettynyt ihmisiin. Hyvät jää jalkoihin...
- ärjyakka
Olen samaa mieltä,pahoja on,olen myös pettynyt,pettynyt...
Kannattaako antaa rahaa hyväntekeväisyyteen,kannataako kuunnella sairasta ystävää ,ojentaa auttava käsi autettavalle,kulkea hetken matkaa yksinäisen rinnalla ...kuraa tulee silmille,joka puolelta .
Pakko kovettaa itsensä,toisaalta olen jo menettänyt uskoni ihmisiin.
Vai olenko ollut väärässä paikassa,väärään aikaan?
- tulostan
jääkaapin oveen! Ja luen sen joka aamu ja uskon et päivät menee satakertaa paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021