Alkaa mennä hermot..

KalaN

Olen nyt noin puoli vuotta ollut ihastuneena leijonamieheen ja alkaa vähitellen mennä hermot. En tiedä yhtään hänen tunteistaan minua kohtaan! Hän tietää, että pidän hänestä ja hän hymyilee minulle aina kun katson häntä, tai kun hymyilen hänelle. Välillä hän sitten torjuu katseeni ja on niinkuin minua ei olisikaan. Se tuntuu pahalta. Joskus häntä alkaa ärsyttää, jos katson häntä kokoajan.

Olen jo monesti yrittänyt unohtaa hänet ja melkein onnistunutkin, mutta sitten hän taas hymyilee minulle ja ihastun uudelleen. En taida päästä hänestä koskaan eroon.. Mistä tietää onko hän kiinnostunut vai ei? Hän on vihjaillut pari kertaa jotain sellaista, että: "Eihän sitä koskaan tiiä, vaikka pitäisinkin susta" Mitäköhän peliä hän pelaa?

7

1497

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hnainen

kuulostaa todella tutulta! mulla oli samanlainen tilanne yhden leijonamiehen kanssa. toisaalta vaikutti kiinnostuneelta ja flirttaili ja halus viettää aikaa yhdessä, mutta sit yhtäkkiä käyttäyty ihan kun minua ei olis olemassakaan! lopulta meni hermot enkä oo enää ollu tekemisissä kyseisen henkilön kanssa... en jaksanu enää mitään pelien pelaamista vaikka todella ihastunut olinkin...

• anni

Harmillista, että sinulle on käynyt näin. Olen itse leijonamiehen kanssa ja puhumme kaikista asiosta avoimesti. Hän on puhunut tunteistaan suoraan ja kertonut, että kun oikea sattuu kohdalle, sitä ei voi olla toinen osapuoli tuntematta ja näkemättä. Olen siitä samaa mieltä, sillä hänen kanssa on hyvä olla. Jos sinun leijonamiehesi käyttäytyy kertomallasi tavalla, mielestäni kannattaa miettiä onko hän kanssasi tosissaan ollenkaan. Kannattaa ottaa myös huomioon, että leijoanmies on myös leikkisä ja osaa kiusata, jos huomaa toisen siitä suuttuvan. Mutta senkin puolen oppii tuntemaan, milloin toinen on hupipäällä ja milloin vakava. Sen jälkeen vasta mukavaa on.

• olla kyse

siitä, että leijona haluaa "väsyttää uhrinsa", ei saa olla liian helppo...

• tähti

Mielestäni leijonamieheltä voi kysyä tykkääkö yms. Olen itse kysynyt kerran ja joka kerta tavatessamme seuraaavilla kerroilla hän sen sanoo ja osoittaa monin eri tavoin. Rohkeutta vain!

• leijona itsekin

Taitaa pitää sinua saaliina ja hyvänä sellaisena jos vaivautuu noinkin kauan leikittelemään,olethan nähnyt joskus miten kissa leikkii...otanpas/enpäs ota...

• tosi on

Jos se suhun ois oikeesti ihastunu niin jellona kyllä näyttää sen! Turhaan sä roikut tollasessa "enpä tiiä" tyypissä. Ansaitset varmasti parempaa. Vaikka se susta ehkä nyt tuntuu siltä että se on ainoo ihminen maailmassa niin todellisuudessa se ei todellakaan oo ainoo kala näillä vesillä... Tällä hetkellä se vaan nauttii siitä että saa paistatella sun aurinkona, lopeta jo ja siirry eteenpäin!

• kalaN

..kannattaisi. Ei siitä jellonasta vaan yksinkertaisesti pääse eroon. Olen sellainen, etten välitä ihmisten ulkonäöstä tai virheistä mitä he tekevät. Annan kaiken anteeksi, joten en voi lakata pitämästä hänestä. Kai tämä liittyyn jotenkin kalojen luonteeseen.
        Pitäisi vain löytää jokin parempi, jollaista tuskin löytyy. Siltä nyt tuntuu. Täytyy odotella ja katsoa mihin kohtalo kuljettaa, jos jaksais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1445
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      105
      1400
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      149
      1345
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      246
      1228
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1086
    6. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      18
      1064
    7. 71
      1054
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      84
      921
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      43
      766
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      734
    11. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      666
    12. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      42
      640
    13. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      102
      632
    14. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
      Äänekoski
      48
      632
    15. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      608
    16. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      34
      595
    17. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      559
    18. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      559
    19. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      558
    20. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      93
      523
    Aihe