Olen nyt noin puoli vuotta ollut ihastuneena leijonamieheen ja alkaa vähitellen mennä hermot. En tiedä yhtään hänen tunteistaan minua kohtaan! Hän tietää, että pidän hänestä ja hän hymyilee minulle aina kun katson häntä, tai kun hymyilen hänelle. Välillä hän sitten torjuu katseeni ja on niinkuin minua ei olisikaan. Se tuntuu pahalta. Joskus häntä alkaa ärsyttää, jos katson häntä kokoajan.
Olen jo monesti yrittänyt unohtaa hänet ja melkein onnistunutkin, mutta sitten hän taas hymyilee minulle ja ihastun uudelleen. En taida päästä hänestä koskaan eroon.. Mistä tietää onko hän kiinnostunut vai ei? Hän on vihjaillut pari kertaa jotain sellaista, että: "Eihän sitä koskaan tiiä, vaikka pitäisinkin susta" Mitäköhän peliä hän pelaa?
Alkaa mennä hermot..
7
1427
Vastaukset
- hnainen
kuulostaa todella tutulta! mulla oli samanlainen tilanne yhden leijonamiehen kanssa. toisaalta vaikutti kiinnostuneelta ja flirttaili ja halus viettää aikaa yhdessä, mutta sit yhtäkkiä käyttäyty ihan kun minua ei olis olemassakaan! lopulta meni hermot enkä oo enää ollu tekemisissä kyseisen henkilön kanssa... en jaksanu enää mitään pelien pelaamista vaikka todella ihastunut olinkin...
- anni
Harmillista, että sinulle on käynyt näin. Olen itse leijonamiehen kanssa ja puhumme kaikista asiosta avoimesti. Hän on puhunut tunteistaan suoraan ja kertonut, että kun oikea sattuu kohdalle, sitä ei voi olla toinen osapuoli tuntematta ja näkemättä. Olen siitä samaa mieltä, sillä hänen kanssa on hyvä olla. Jos sinun leijonamiehesi käyttäytyy kertomallasi tavalla, mielestäni kannattaa miettiä onko hän kanssasi tosissaan ollenkaan. Kannattaa ottaa myös huomioon, että leijoanmies on myös leikkisä ja osaa kiusata, jos huomaa toisen siitä suuttuvan. Mutta senkin puolen oppii tuntemaan, milloin toinen on hupipäällä ja milloin vakava. Sen jälkeen vasta mukavaa on.
- olla kyse
siitä, että leijona haluaa "väsyttää uhrinsa", ei saa olla liian helppo...
- tähti
Mielestäni leijonamieheltä voi kysyä tykkääkö yms. Olen itse kysynyt kerran ja joka kerta tavatessamme seuraaavilla kerroilla hän sen sanoo ja osoittaa monin eri tavoin. Rohkeutta vain!
- leijona itsekin
Taitaa pitää sinua saaliina ja hyvänä sellaisena jos vaivautuu noinkin kauan leikittelemään,olethan nähnyt joskus miten kissa leikkii...otanpas/enpäs ota...
- tosi on
Jos se suhun ois oikeesti ihastunu niin jellona kyllä näyttää sen! Turhaan sä roikut tollasessa "enpä tiiä" tyypissä. Ansaitset varmasti parempaa. Vaikka se susta ehkä nyt tuntuu siltä että se on ainoo ihminen maailmassa niin todellisuudessa se ei todellakaan oo ainoo kala näillä vesillä... Tällä hetkellä se vaan nauttii siitä että saa paistatella sun aurinkona, lopeta jo ja siirry eteenpäin!
- kalaN
..kannattaisi. Ei siitä jellonasta vaan yksinkertaisesti pääse eroon. Olen sellainen, etten välitä ihmisten ulkonäöstä tai virheistä mitä he tekevät. Annan kaiken anteeksi, joten en voi lakata pitämästä hänestä. Kai tämä liittyyn jotenkin kalojen luonteeseen.
Pitäisi vain löytää jokin parempi, jollaista tuskin löytyy. Siltä nyt tuntuu. Täytyy odotella ja katsoa mihin kohtalo kuljettaa, jos jaksais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142